![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 350415 Enkel lottning. Nadal är överlägsen. 1.31. Ja. Han vinner bara. |
Citat:
Spela inte hela kassan på Nadal. Jag satsar 10%. |
Du lägger de flesta spelen på betfair eller? Börjar tröttna på pinnens hemsida nu och funderar på en flytt dit.
|
Alla matchoddsspel läggs på Betfair. Resten Pinnen.
Flytta till Betfair! |
En dum fråga.. men du låter spelen löpa på betfair eller?
|
Citat:
Hela det här projektet går ut på att jag ska låta spelen löpa. Tradar ju tennis på heltid så är inte så mycket för betting egentligen. Svårt att hitta värdeodds pre match - kryllar av dom in play. Använder ju bara ett konto, så rör ju ändå matcher live. Är verkligen förvånad hur bra det gått faktiskt. Hoppas många har ryggat! Ska räkna ut vad vinsten hade blivit om jag använt olika insatsplaner(bland annat 2-6) imorgon. |
Ogiltigt spel-ID: 350699 |
motivering till att du lirar f.gil?
|
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 350720 Ogiltigt spel-ID: 350721 Ogiltigt spel-ID: 350722 |
Tackar för Gil... slakt :)
|
Citat:
Ska försöka skriva motiveringar oftare. |
tack för gil! du är grym
|
Citat:
|
Citat:
|
Spelet på Almagro lever något oväntat tack vare att han förlorade i tiebreak. Kross i 2 raka nu tack!
|
Citat:
|
Halloj trader! En liten fråga, betfair oddset är det innan eller efter kommission?
|
Citat:
|
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 351760 |
Ogiltigt spel-ID: 351762 The old man är på g den här veckan |
Ogiltigt spel-ID: 351781 Dagens bästa spel. |
Citat:
|
Kan bara instämma med föregående talare, imponerande!
|
Citat:
|
King, tog ljubbe live till 3.86. Hann se några fem i början och han såg vass ut.
|
Ser riktigt jobbigt ut för Simon, synd med hans skada. Bra match fram tills dess.
|
Heh jag lyckades med konststycket att bara plocka dina förlorade tips. Vågade mig inte på ljubicic då jag verkligen inte trodde på den. Det misstaget gör jag inte om.
|
Citat:
Den här veckan har ju inte gått så jävla bra men vi kör vidare. :KO: |
En rolig trade på murray - simon var att sälja murray för 1.05 vid 5-3 40-40 när skadan kommer. Trots att breaket kom till 6-3 kunde man köpa tillbaka direkt för 1.09.
|
Ogiltigt spel-ID: 352789 Ett sista försök att fälla den där oduglige skotten! |
|
Är också stenhårt inne på Gil idag. Murray har stundtals briljerat men att ha problem mot en enfotad motståndare igår är verkligen inte bra. En mycket jämnare Gil har en jättechans här. Enormt värde i Gil tycker jag.
|
Citat:
Vi får tacka alla tokiga britter som tror att Murray är lika bra som han var för något år sen. |
Hur lågt ser ni värde?
|
Tack för tipset!
Har lirat Gil +4.5 till 2.17x på Pinnacle. |
Ogiltigt spel-ID: 352979 |