![]() |
Misär - Lallartips - Fotboll, Trav, Ishockey
Hej,
Nedan kommer jag redovisa mina, till mångt och mycket högst personliga tankar om tips och spelförslag. Jag har under stora delar av min "karriär" varit väl förknippad med termen "stolpe ut" och funderar på om detta kan vara en motjinx. Förmodligen inte. Mina spel spelas endast på Expekt för tillfället och det beror på ren lathet. Jag spelar i form av units (1-10), insatsen är inte särdeles hög. Låt oss börja. *kram* |
WIMBLEDON 2011
Spel: Jo-Wilfried Tsonga VINNA WIMBLEDON Insats: 3 Odds: 30.00 Spel: Roger Federer VINNA WIMBLEDON Insats: 6 Odds: 3.25 |
Citat:
|
Tsonga odds 81.00/ 40.50 final,Sportingbet. Kan vara ett alternativ :)
Där hittar man även Federer 3.30 |
Citat:
*frid* |
Citat:
|
Färjestad Lopp 4
Worthwhile Pellini - Alfas Diamond Spel: 1 Insats: 6 Odds: 1.75 Färjestad Lopp 7, Spel: Ulioxorio VINNARE Insats: 4 Odds: 3.00 Färjestad Lopp 8 Opitergium - Montana Hangover Spel: 1 Insats: 6 Odds: 1.65 |
Djurgården - Syrianska
Spel: 1 Insats: 5 Odds: 1.85 |
Helt ok start igår, gröna siffror iaf.
Åker mot Visbys trav idag. Visby Lopp 7 Spel: Lightning Kronos PLATS Insats: 3 Odds: 3.00 |
Börjas släppas lite odds inför V75 och jag hugger ett direkt.
Kalmar Lopp 5 Spel: Yukon Boko PLATS Insats: 5 Odds: 1.95 |
Lightning Kronos stabil tvåa i sitt lopp. :claps:
Både Federer och Tsonga lätt vidare till nästa omgång också. |
Motivera gärna dina spel, hade uppskattats! :)
|
Citat:
Vad gäller Yukon Boko håller Ludde honom väldigt högt här och han kommer köras offensivt. Gjorde ett bra lopp trots tufft upplägg senast och formen skall vara god. Jag ser att han håller ut hoten utifrån och att Ludde pressar sig tidigt till spets. Där tror jag han har goda chanser att bita ifrån ordentligt. |
Lägger två till långtidsspel på Wimbledon och det var två damer jag blev imponerade av igår som jag tror har chans i förhållande till oddsen att vinna hela klabbet till fina odds. Tilläggas bör att båda är personliga favoriter.
Spel: Venus Williams VINNA WIMBLEDON Insats: 2 Odds: 8.50 Spel: Ana Ivanovic VINNA WIMBLEDON Insats: 1 Odds: 50 http://images.mylot.com/userImages/i...os/1150719.jpg http://2.bp.blogspot.com/-FaLtQtQnjU...ivanovic-3.jpg |
Vaggeryd Lopp 6
Freedom Call - Nettan Palema Spel: 2 Insats: 4 Odds: 1.70 Tror Nettan kan spets här och sen är det raka vägen mot mål som gäller. Håller hon bättre än sist bör detta kunna vara en bra duell att vinna. Freedom Call har stått över träning, kommer få ett snällt lopp och är förhoppningsvis inte på topp ännu. Kalmar Lopp 9 Spel: Torgil VINNARE Insats: 7 Odds: 2.15 Spets och slut - hämta ut? Åke rankar Torgil till toppen av årskullen, imponerade sist och här ska han ha en mycket fin uppgift. |
Citat:
|
Dannero Lopp 5
Best Elden - Fakse Spel: 1 Insats: 4 Odds: 1.85 |
Dannero Lopp 8
Spel: Global Lightning VINNARE Insats: 3 Odds: 2.05 Allt bygger på att Globalen spetsar och frontar runt om. Ska försöka vinna tillbaka den cash jag torskade på att han hoppade med segern klar senast. |
Best Elden kanske vi ska döpa om till Sämst Elden, vilket uselt jävla lopp han gör! :hurt:
Global Lightning däremot inget snack, det var en säker vinnare. :claps: Ikväll har jag ett fint spel till midsommarnubben som jag gått och väntat på. Ser fram emot oddssläppen...:evilgrin39: |
Nu ger ju inte Expekt ut vinnarodds på andra lopp än DD-loppen vardagar så vi får ta betalt på en H2H och spela vinnare hos ATG. Hästen jag talar om är Also Finn som var strålande sist och kliver nu ner från V75 till detta lopp vi nu ska jaga för att få betalt för. Möter i den här duellen en högst begränsad Diva Håleryd som jag inte tror på idag.
I lopp 8 hittar vi Mel Odin som bör ha en väldigt passande uppgift idag, bara 7 hästar att runda och in på upploppet tror jag den bara smäller till och visar vem som bestämmer. Detta skulle kunna vara en dubbel för er som vill få upp totaloddset (2.03). Jag väljer dock två singelspel. Hagmyren Lopp 5 Also Finn - Diva Håleryd Spel: 1 Insats: 9 Odds: 1.35 Hagmyren Lopp 8 Spel: Mel Odin VINNARE Insats: 6 Odds: 1.50 |
Citat:
Hagmyren Lopp 8 = Hagmyren Lopp 9 ;) |
Ja, helt rätt!
|
Citat:
|
Kalmar Lopp 10
Spel: Conchita Exclusive Insats: 2 Odds: 8.50 Uppåt från tränarhåll här, man har hög tilltro till hästen och räknar med att han duger för uppgifter högre än denna. När det nu dessutom vankas spets väljer jag att testa en slant vinnare. |
Ingen lyckad V75:a.
MEN, I know you want me. Har några finingar till kvällen. Nu väntar vi in oddssläppen. |
Solänget Lopp 8
Dandie Palema - Manos General Spel: 1 Insats: 7 Odds: 1.60 Dandie var smällfin senast, satt fast med rubbet sparat. Här kommer han få en fin smygresa troligtvis i rygg på Thrustworthy Ås och ska ha god chans till en fin prestation. Bör slå Manos General ikväll. Kommer spela Dandie vinnare på ATG då oddsen där lockar klart mer. |
Lägger till bet365 som bookie också.
Solänget Lopp 8 Spel: Trustworthy Ås VINNARE Insats: 3 Odds: 6.00 Smällfin sist. Nu vankas det spets och bör ha god chans att knäppa Caballion. |
Solänget Lopp 8
Spel: Dandie Palema PLATS Insats: 5 Odds: 3.25 Kan inte motstå bet365´s odds på Dandie, han liftar med rygg på ledaren och blir livsfarlig på upploppet! |
Kör en DD idag, lägger dock inte in DD, V75 osv i sheeten. Spelar:
DD-1: 7 DD-2: 1,5 |
Citat:
>>> 20:58 Solänget/8 >>> Dandie Palema - Manos General 1.75 1.95 |
Citat:
|
Efter en pubertal och rätt oinspirerad start av den här spelboken har jag åter hittat glädjen och motivationen och känner jag nu att jag vill ge bettingen en mer seriös chans. Väljer därför att köra igång spelboken igen. Fokus kommer bli NHL men det kan slinka in något spel på annat ibland.
I natt Ogiltigt spel-ID: 580338 Säsongsspel Ogiltigt spel-ID: 581633 :KO: |
I natt
Ogiltigt spel-ID: 580338 0-3 St. Louis Blues (2 mål av Steen, 1 av Berglund) :clap: |
Ogiltigt spel-ID: 582431 Spoiler:
Ogiltigt spel-ID: 582429 Spoiler:
|
Ogiltigt spel-ID: 582453 Spoiler:
|
Ogiltigt spel-ID: 582488 Spoiler:
|
Ogiltigt spel-ID: 582505 Spoiler:
|
Ogiltigt spel-ID: 582518 Spoiler:
|
En okej natt i NHL. Jets vinst till fina 2.88 gav klirr i kassan. 2 vinster 1 push 2 förluster totalt +3.42u
:KO: |
Ogiltigt spel-ID: 584867 Spoiler:
:KO: |