Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Pre Game Trading - 0.5-1% om dagen (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/8189-pre-game-trading-0-5-1-om-dagen/)

RobinD 2011-07-25 00:21

Citat:

Ursprungligen postat av dNa (Inlägg 131974)
Känner du att det kommer vara ännu större EV+ för dig att röra dig i de större ligorna i fotboll när de drar igång? Hur påverkas man av att köra större summor när man tradar? Är det t ex svårare att få igenom trades, eller hade du kunna ha identiskt utveckling som nu med 10x så stor BR från start?

Är inte inläst på det här med trade/pretrade för 5 öre, men det blir något att bita i till vintern... :)

Svårt att svara på, men större ligor ger större omsättning och färre ticks kan ge samma netto. Men visst droppar de stora ligorna också.

Vet inte om jag skulle kunna ha samma utveckling, men jag är tämligen säker på att jag kommer plussa.

Mina bättre trades so far har ju varit de med stor omsättning, typ Inter idag.

RobinD 2011-07-25 18:22

Fick en stund över och hittade 39K på Rangers @ 1.48 mot MFF imorn. Tror inte en sekund att oddset kommer gå annat än nedåt ända till KO.

Ska vi säga att vi tar oss ut på 1.40?

dgothe 2011-07-25 18:57

hahaha, Robin är på BB och hittar tid till trading.. vet frugan om detta? :D

AndreasH 2011-07-25 19:11

Citat:

Ursprungligen postat av dgothe (Inlägg 132050)

Hehe, speldjävulen följer med och räknar värkar!

RobinD 2011-07-25 19:14

Citat:

Ursprungligen postat av dgothe (Inlägg 132050)

Money never sleep!:) hon var i duschen och jag hade matchen i åtanke sen igår!

zimzelen 2011-07-25 19:44

Du har det bra. Min fru tyckte att jag skulle hålla i duschen och när värkarna kom skulle jag vara HELT STILLA OCH INTE SÄGA ETT ORD!!

Good times :)

RobinD 2011-07-25 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av zimzelen (Inlägg 132061)
Du har det bra. Min fru tyckte att jag skulle hålla i duschen och när värkarna kom skulle jag vara HELT STILLA OCH INTE SÄGA ETT ORD!!

Good times :)

Nej nej, bebisen var ute när sambon duschade! Att tro att jag skulle våga sharpsa under värkarna är ju inte lite off!:)

Boone 2011-07-25 20:09

Grattis till din andra skapelse! Lär henne allt du kan så slipper du oroa dig över pensionen. ;)

Badass 2011-07-25 20:13

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 132064)
Nej nej, bebisen var ute när sambon duschade! Att tro att jag skulle våga sharpsa under värkarna är ju inte lite off!:)

Blev det en Robin eller en Robina? Grattis, i vilket fall, till nedkomsten...

/Badass

RobinD 2011-07-25 21:48

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 132066)
Grattis till din andra skapelse! Lär henne allt du kan så slipper du oroa dig över pensionen. ;)

När hon är 18 ska jag fan inte oroa mig för pensionen!:)

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 132068)
Blev det en Robin eller en Robina? Grattis, i vilket fall, till nedkomsten...

/Badass

Tack, blev en dotter, andra i ordningen.

RobinD 2011-07-26 23:13

Trading på Rangers slutade i break even då jag inte hedgade de 2 ticks jag hade i förtjänst. Trodde Rangers skulle droppa mer än de 4 ticks som de var nere på som mest då jag såg iaf.

Dessa två dagar har varit tomma av en anledning, lite tid för spel nu ett tag.

RobinD 2011-07-27 16:56

Vilken jävla jubelåsna jag är alltså, hade det funnits ett pris till sharps girigaste medlem hade jag antagligen fått det med hästlängder!

Backar HJK @ 2.78 ser den droppa till 2.60 och kan gröna ut 250 SEK, men nej, jag går ut med dottern till lekparken och den stiger förbi min Stop Loss inom loppet av minuter. Håller koll på matchen via iphone, omöjligt att rädda och försöker ta nya positioner, köpa och sälja för att bara förvärra skiten.

Back 289 SEK blev det då.. jävla runk! HUr många gånger ska detta ske för att jag ska inse att man inte kan hålla på såhär?

18 TICK räckte alltså inte? JÄVLA AMATÖR, ROK-TOMTE, GIRIGA SOPFAN är vad jag är..

zimzelen 2011-07-27 17:01

Jag gjorde EXAKT samma sak! Det måste vara något med att fader/dotter tiden inte klaffar :thumbdown:

RobinD 2011-07-27 17:03

Citat:

Ursprungligen postat av zimzelen (Inlägg 132369)
Jag gjorde EXAKT samma sak! Det måste vara något med att fader/dotter tiden inte klaffar :thumbdown:

Japp, ska inte gå iväg under en trade. Säljer hellre med mindre vinst än förlorar som idag.

RobinD 2011-07-27 22:54

Ytterliggare en trade som började bra som sen tar en vändning på 10 minuter.. många "bumps in the road nu"..