![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Skriver ingen update för 26/7 då Rangers gick Break Even.
Uppdatering 27/7 Antal Trades: 2 Hit Rate: 50% Ticks/Trade: Netto: -239.46 SEK Vinst i %: -2.63% Kassa+Netto: 8856.94 SEK Mål för 28/7: 44.28 - 88.57 SEK |
Nu fick även jag en sådan utomordentligt kul upplevelse..
Tog Olympiakos V, gick och handlade, kom tillbaka för att se att den stigit ca 25 ticks :( Surt när StopLoss inte hinner med att röda ut. |
Citat:
http://www.svenskafans.com/europa/Ol...er-410304.aspx |
Undrar vad som kommer att hända nu? Kommer matchen spelas och i så fall vilket lag kommer Olympiakos V ställa upp med? Vilken sörja..
|
Citat:
|
Nu fattar jag inget!
Backade Midtjylland @ 2.36 och satte stop loss med slide och nu bokade den ut @ 2.38 vad är det för idioti!? Satte jag ett intervall som var för litet nu eller? fattar inte detta.. där blev det 43 i förlust istället för vinst då.. kuk vilken utveckling sista dagarna. |
Om man kör med slide så räknar den väl från aktuella oddset. Så om nåt sjunker och sen ökar så bokar den ut för att trenden är fel. Med 5 tick så bokar den ut när oddset stigit med 5 oavsett ditt startodds. Men ej säker hur det progget funkar...
|
Citat:
|
Äntligen en bra trade!
Fick ca 6000 matchat när jag bokade Karpaty @ 1.28, spelade sedan till 1.33 och så la jag 10 SEK på Draw så att jag fördelade eventuella vinster såhär: Karpaty: 155 Draw: 78 St Patricks: 20 :claps: |
Lite små vinster på 6000K Robin. ;)
Nice going dock. Fortsätt så. |
Citat:
|
Faktiska oddset på Karpaty var t ex 1.80
|
Citat:
Du skrev 6000K = 6 miljoner. :cheers: |