Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Lazlo Lirar! (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/8952-lazlo-lirar/)

Vlad 2011-10-12 17:52

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 145218)
Yes, jag hakade på eran fina rek! Får hoppas det går vägen! :)

Betala dem med lite sharp$ då din snåle fan ;)

BOL med håkkin alla :)

Lazlo 2011-10-12 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 145221)
Betala dem med lite sharp$ då din snåle fan ;)

BOL med håkkin alla :)

Självklart, inte är väl jag snål! ;)

Vlad 2011-10-12 18:37

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 145223)
Självklart, inte är väl jag snål! ;)

Nej absolut inte,har aldrig hört maken till falska anklagelser ;)

Passade bara på att lyfta fram att jag tycker det är lite dåligt med creds till de som lägger ner jobb på att reka på forumet och i dagböckerna ibland. Hackar på dig då du kan ta det och får föregå med gott exempel som mycket läst dagboksinnehavare om du tar del av de spelen :)

Lemasive 2011-10-12 18:42

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 145231)
Nej absolut inte,har aldrig hört maken till falska anklagelser ;)

Passade bara på att lyfta fram att jag tycker det är lite dåligt med creds till de som lägger ner jobb på att reka på forumet och i dagböckerna ibland. Hackar på dig då du kan ta det och får föregå med gott exempel som mycket läst dagboksinnehavare om du tar del av de spelen :)

Tur att du har 500 nya nu att dela ut då : >

Lazlo 2011-10-12 18:56

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 145231)
Nej absolut inte,har aldrig hört maken till falska anklagelser ;)

Passade bara på att lyfta fram att jag tycker det är lite dåligt med creds till de som lägger ner jobb på att reka på forumet och i dagböckerna ibland. Hackar på dig då du kan ta det och får föregå med gott exempel som mycket läst dagboksinnehavare om du tar del av de spelen :)

Nej precis, snål är jag då inte! ;)

Kan hålla med om att det kan ofta vara dåligt med creds till de som lägger ner jobb på att samla information och skriva en rek, lite sharps som uppskattning är det minsta man kan ge och jag ger mer eller mindre alltid sharps till den som rekat ett spel som jag gillar och tar med i min egen spread! Du tycker jag ska vara en exemplarisk frontfigur för hur man ska bete sig på sharps, nåja, jag får väl göra så gott jag kan då! :lol:

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 145232)
Tur att du har 500 nya nu att dela ut då : >

Här snålades det inte iaf, du måste gillat posten extremt mycket! :p

Lazlo 2011-10-12 21:43

En helt okej dag... 6-3 på hockeyn, tyvärr så kunde inte Severstal hålla utan tappar ledningen med ett par minuter kvar. Basket liret sitter utan större problem men tyvärr så kan inte Martigues inte hålla ledningen som de tog i andra halvlek utan tappar med ca 15 min kvar!

En del inatt och så nya tag imorgon!

mrpete 2011-10-12 21:59

Tack för alla fina spel, tur att jag inte har något intresse av fotboll;)

Vlad 2011-10-13 00:02

Ingen bra idé att vara på samma sida som mig i fotbollen just nu Laz jag missar allt,8 mål i första halvlek i Chile FFS! :ohmy: :rolleyes:

B5 på underspel i Independiente-LDU kanske kan vara något ;)

Lazlo 2011-10-13 00:15

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 145291)
Ingen bra idé att vara på samma sida som mig i fotbollen just nu Laz jag missar allt,8 mål i första halvlek i Chile FFS! :ohmy: :rolleyes:

B5 på underspel i Independiente-LDU kanske kan vara något ;)

Ja det va ganska brutalt, 8 mål på en halvlek ser man sällan, 2 mål efter 2 minuter av matchen också... nåja så kan det gå!

Hehe nu ska du inte vara så negativ, du har stort förtroende hos mig så jag hakar på dig med ett B3 spel i copa sudamericana :cheers:

Vlad 2011-10-13 00:43

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 145292)
Ja det va ganska brutalt,8 mål på en halvlek ser man sällan,2 mål efter 2 minuter av matchen också... nåja så kan det gå!

Hehe nu ska du inte vara så negativ, du har stort förtroende hos mig så jag hakar på dig med ett B3 spel i copa sudamericana :cheers:

Helt störd halvlek,som om båda lagen plötsligt glömt av hur man försvarar i 45min.

Dina pengar men du hade fått fadea annars,no probs. Feta downswings är inte att leka med och ingen idé att torska med mig bara för att jag är en ganska sympatisk man som har vunnit en gång i tiden ;)

Jag tänkte egentligen kolla matchen men jag tror jag skiter i det,får hålla tummarna att det ordnar sig :)

Lazlo 2011-10-13 01:04

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 145296)
Helt störd halvlek,som om båda lagen plötsligt glömt av hur man försvarar i 45min.

Dina pengar men du hade fått fadea annars,no probs. Feta downswings är inte att leka med och ingen idé att torska med mig bara för att jag är en ganska sympatisk man som har vunnit en gång i tiden ;)

Jag tänkte egentligen kolla matchen men jag tror jag skiter i det,får hålla tummarna att det ordnar sig :)

Ja och i andra halvlek så ville lagen syssla med annat, bara 1 mål men 7 gula kort och 2 röda kort på matchens sista 45!

Tycker inte du är i någon fet downswing så det finns ingen anledning att fadea, jag litar på dig! ;) Den gången i tiden du vann va inte speciellt länge sen så det är knappast så att du redan tappat allt utan du studsar nog tillbaka när som helst!

Jag stannar uppe och ser till så allt går som det ska, sitter ju ändå och spanar in MLB så :)

Lazlo 2011-10-13 04:28

Ingen bra natt alls, gick 2-3 men tyvärr så missar spelen med högre insats! Baseboll succén fortsätter dock, nu är jag uppe i 9 raka vinster och 16 av de senaste 20 baseboll spelen har gått in, synd att säsongen snart är slut! :no:

Ganska klent dagsutbud denna torsdag men har iaf 2 spel i spreaden varav ett är B6! Återstår att se vad det kan bli mer sen när man sovit ut! BOL

Lazlo 2011-10-14 05:41

Gårdagen började klent med att B6 spelet missar, i övrigt gick det helt okej! B6 spelet för natten går in och det blir en okej natt med 4-4, basebollen fortsätter att gå som på räls då båda spelen sitter inatt igen och det är nu 11 raka vinster på MLB! :moneybag:

En hel del intressant idag tycker jag och har redan lagt in en del spel!

MrGerrard 2011-10-14 07:18

Godmorgon!
Salavat Ufa- Petersburg är inställd enligt oddsportal. Vet du något om det eller är det bara att trycka in?

GL och hoppas på en lyckosam inledning på helgen för oss båda

Lazlo 2011-10-14 07:59

Citat:

Ursprungligen postat av MrGerrard (Inlägg 145518)
Godmorgon!
Salavat Ufa- Petersburg är inställd enligt oddsportal. Vet du något om det eller är det bara att trycka in?

GL och hoppas på en lyckosam inledning på helgen för oss båda

Låter konstigt, vet inte varför det skulle kunna bli inställt, måste vara något allvarligt i såna fall... det står inget på officiella hemsidan eller för respektive lags så än så länge så finns det ingen information på nätet som tyder på att matchen skulle bli inställd. Återstår att se om oddsportal sitter på mer information än någon annan för tillfället, men det är nog bara att trycka in, om det blir inställt så är ju inte pengarna låsta längre än till 15 då vi säkert vet om det blir match eller ej! :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved