Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Lazlo Lirar! (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/8952-lazlo-lirar/)

Lazlo 2011-10-02 19:06

Citat:

Ursprungligen postat av htsolna08 (Inlägg 143666)
Euro kanske :lol:

Stämmer mycket bra, hur kunde du lista ut det?

jokkey 2011-10-02 19:44

vill bara stämma in i kören o tacka för alla spel du lägger ut åt oss!
hur ser det ut inför natten?

Lazlo 2011-10-02 20:21

Citat:

Ursprungligen postat av jokkey (Inlägg 143718)
vill bara stämma in i kören o tacka för alla spel du lägger ut åt oss!
hur ser det ut inför natten?

:cheers:

Lagt in 3 spel, varav ett är B6 på baseboll... kan nog komma in något mer spel för matcherna senare inatt! BOL

jokkey 2011-10-02 23:46

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 143722)
:cheers:

Lagt in 3 spel, varav ett är B6 på baseboll... kan nog komma in något mer spel för matcherna senare inatt! BOL

det är bara att tacka så ödmjukast!!! :thumbup::thumbup: :moneybag::moneybag:

Lazlo 2011-10-02 23:51

Ja B6 spelet på basebollen sitter redan innan halva matchen är spelad så det va klockrent! Tyvärr ser det sämre ut i NFL, ett spel är definitivt kört medan det andra fortfarande har chans men det har inte varit många rush yards från McFadden på ett bra tag så det känns so det fortsätter så och det inte blir vinst på den heller!

Hur som, huvudspelet satt och :moneybag:

jokkey 2011-10-02 23:55

så ska man gå lägga sig eller har du något mer i säcken? :evilgrin39:

Lazlo 2011-10-03 00:27

Citat:

Ursprungligen postat av jokkey (Inlägg 143746)
så ska man gå lägga sig eller har du något mer i säcken? :evilgrin39:

Spelar Under 7 i Phillies-Cardinals samt Under 43.5 och Ravens -4 i NFL! Det blir allt för natten! :cheers:

bigsmooth 2011-10-03 22:11

Bra dag idag. KHL-underspelet var viktigt! En liten snabb fråga.(Sorry om jag frågar i din tråd)

När du lirar dina baseball-spel, pluppar du i den lilla rutan under namnen "namn måste start"?

Vad är det för och nackdelar?

Tack än en gång för alla fina spel du delar med dig av

Lazlo 2011-10-03 22:23

Citat:

Ursprungligen postat av bigsmooth (Inlägg 143864)
Bra dag idag. KHL-underspelet var viktigt! En liten snabb fråga.(Sorry om jag frågar i din tråd)

När du lirar dina baseball-spel, pluppar du i den lilla rutan under namnen "namn måste start"?

Vad är det för och nackdelar?

Tack än en gång för alla fina spel du delar med dig av

Jadå det har varit en bra dag idag och KHL underspelet va fint att få in, det va en ganska underlig match dock. Inga problem, det är bara du frågar på :)

Om man kan välja att spela på att namngivna pitchers måste starta för att spelet ska gälla så rekommenderar jag att man gör så också. Spelen är i stor del grundat i vilka starting pitchers det är och därav skulle det bli helt andra förutsättningar om det blev ändrade pitchers och då kanske man inte ens skulle spelat på samma vis. För/nackdelar är väl att det kan bli en ny pitcher som antingen gynnar spelet eller inte, det är sällan det blir ändringar och det är bättre att göra en ny analys och lägga ett nytt spel om det skulle bli ändringar än att ha ett spel levande med fel förutsättningar! Så kryssa i den rutan/ välj att de pitchers som står ska starta för att spelet ska gälla!

Varsågod, hoppas de gör nytta :cheers:

bigsmooth 2011-10-03 22:35

Kanon! Tackar

Lazlo 2011-10-04 05:25

En väldigt bra natt blev detta!

Till att börja med så faller man tyvärr 1 run kort på överspelet i Rays-Rangers och det va främst den klena produktionen de första 6 inningsen som låg till grund för det, det va ändå riktigt nära flera gånger på slutet och båda lagen hade flera chanser att få in den 8:e runnen men det ville sig inte.

Tigers slår Yankees vilket va bra för spelet att de ska vinna serien och ML spelet blev vunnet på dem, Cabrera får 2 walks och Cano går 0-4 med 2 SO, vinst på bägge spelen i den matchen!

B6 spelet i NFL sitter enkelt, Colts täcker linan utan problem och Tampa tar inte ledningen i matchen förens i den 4:e quartern med 3.26 kvar av matchen, Colts kan inte göra något i nästa drive och Tampa säkrar sen och vinner tack vara TD'n med 3.26 kvar.

:moneybag::moneybag:

:cheers:

toloiten 2011-10-04 06:26

Fan vad fint, formen från tz är tillbaka :moneybag:

bigsmooth 2011-10-04 07:01

Riktigt fina lir inatt!

Skumt bara att mitt Cabrera vs Cano -bet blev oavgjort och ditt har du rättat som vinst, vet inte vad jag gjort för fel?
http://i965.photobucket.com/albums/a.../Picture17.png

Ska man bokföra det som void eller push?

Lazlo 2011-10-04 07:19

Citat:

Ursprungligen postat av toloiten (Inlägg 143876)
Fan vad fint, formen från tz är tillbaka :moneybag:

Nämen tjenare! Hehe ja det skulle man kanske kunna säga! ;)




Citat:

Ursprungligen postat av bigsmooth (Inlägg 143877)
Riktigt fina lir inatt!

Skumt bara att mitt Cabrera vs Cano -bet blev oavgjort och ditt har du rättat som vinst, vet inte vad jag gjort för fel?
http://i965.photobucket.com/albums/a.../Picture17.png

Ska man bokföra det som void eller push?

Fel av mig, rättade sheetet utan att kontrollera hos Pinnacle och ser nu när du säger det att mitt också blev push.

Regeln säger:

"On Total Bases Propositions, the listed pitchers and both players must start. A batter is only credited for bases if he hits a single (1 base), a double (2 bases), a triple (3 bases) or a home run (4 bases). A walk, hit by pitch, error, balk, fielder’s choice, or passed ball do not count for Total Bases Propositions. The batter must hit the ball and make it to first base without an error being committed."

Något skumt kan man tycka då en walk borde räknas som 1 base. Men men, blir push på den då eftersom att spelet va levande men slutade "lika"!

Snivar 2011-10-04 13:09

Tack som fan för en hel del fina lir som ryggas ibland :cheers: Uppskattas verkligen.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved