Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Lazlo Lirar! (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/8952-lazlo-lirar/)

laszlo 2011-09-26 15:50

Ryggade 3 av dina KHL-spel idag (och gick emot och satte Ö 5.5 på Metallurg Magnitogorsk - Spartak Moskva). Nu har också Cherepovets vänt, med knappa perioden kvar att spela. Sitter den så sitter alla mina KHL-matcher idag.

Tack för snygga lir - lunchen betald iaf :)

MrGerrard 2011-09-26 17:07

Du e grym på KHL :thumbup:. Dina tips är alltid uppskattade som hjälp att bygga kassa.

Lazlo 2011-09-26 20:11

Tack guys! :cheers:

Ja det har varit en mycket bra dag 8 spel har resulterat i 6 vinster och eftersom det varit en del tunga spel så har det gett riktigt bra utdelning, 3 vinnande spel har varit B5 spel, 2 st B4 och 1 B2 spel, missarna har varit B1 och B3! Finns mycket till natten, ska gå igenom det nu!

Wagner 2011-09-26 21:23

Själv är jag mest imponerad över att bolagen tar emot så stora insatser. Knappa 7000 @ 1.95 på guatemalsk fotboll hos Betsafe, för att nämna något i högen, trodde man inte hörde till vanligheten. :)

Bara att gratulera. :hattenav:

Lazlo 2011-09-26 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 142738)
Själv är jag mest imponerad över att bolagen tar emot så stora insatser. Knappa 7000 @ 1.95 på guatemalsk fotboll hos Betsafe, för att nämna något i högen, trodde man inte hörde till vanligheten. :)

Bara att gratulera. :hattenav:

Åh, here we go again! Intressant att det är just det som imponerar på dig när man kan visa upp en ROI på 118-119 % på ca 370 spel, men vi alla lägger ju märke till olika saker. Du är dock inte den första och jag är inte förvånad!

Knappa 7000 ungerska forint är insatsen, om det fortfarande är för mycket så kan insatsen vara i chilenska peso. Dagboken och spreaden följer ett 2-6 system, fokusera inte så mycket på insatsen om den känns läskig, kolla på vilken ROI jag har, sen om det satsas 1 kr eller 10 000 kr per spel är väl individuellt. Som jag redan sagt ett antal gånger, jag ångrar mig och skulle valt en mer diskret insatsnivå då jag visste att allt för många skulle tycka att insatserna är mer imponerande än resultatet, speciellt om resultatet är bra, då lär man hitta något annat fel. Om någon är frivillig att ändra samtliga insatser så får ni mer än gärna göra det.

För er som fortfarande tycker att insatserna är mer imponerande än resultatet så kan vi mellan oss säga att jag är på långsemester i Chile och har valt att ha insatserna i valutan jag rör mig med här, därav är ett maxbet knappa 200 kr och jag har bara vunnit ca 4500 kr, imponerande va?

:cheers:

phekstrom 2011-09-26 21:53

Såg att du hade Redskins mot Dallas i ditt sheet. Någon input på den matchen? Väldigt intressant match.

Vurpan 2011-09-26 21:55

Fortsatt mkt imponerande spel, har ryggat de flesta spel från dig de senaste dagarna och de har gått ordentligt över förväntan, får tacka:)

Vlad 2011-09-26 22:38

Ungerska forint är the shiznit men fuck pesos man,keep it up :hattenav:

laszlo 2011-09-26 23:49

Spelen som jag ryggar Lazlo på tar jag bara bort två nollor från, +/- någon krona, beroende på oddset. Är insatsen 7000 på Lazlos spreadsheet så satsar jag ca 70 SEK. Det är en nivå som jag känner mig bekväm med. Ska inte säga att det gått bra, för då jinxar jag allt, så jag säger att det har gått käpprätt åt pipan ;)

Lazlo 2011-09-27 05:38

Det blev en bra natt, 6 rätt på 11 spel som startade inatt, en ROI på 134 % på dessa 11 får ses som mycket bra, de tyngre spelen satt och några mindre missade!

Lägg därtill att Pironkova fixar in ML @ 2.65 och 2-0 @ 4.20 i matchen som återupptogs inatt mot Dulko, hon vinner direkt 4 raka bollar i tiebreaket och tar därför första set med 7-2 i tiebreak och sen va det en promenad i andra set då hon vinner det med 6-1! :moneybag:

LadyDeWinter 2011-09-27 05:43

Snyggt som bara den med Pironkova, otroligt vackert spel.

Citat:

Ursprungligen postat av laszlo (Inlägg 142771)
Spelen som jag ryggar Lazlo på tar jag bara bort två nollor från, +/- någon krona, beroende på oddset. Är insatsen 7000 på Lazlos spreadsheet så satsar jag ca 70 SEK. Det är en nivå som jag känner mig bekväm med. Ska inte säga att det gått bra, för då jinxar jag allt, så jag säger att det har gått käpprätt åt pipan ;)

Både låter och är otroligt dumt att basera insatserna "lite då och då" efter någon annans progressiva bettingsystem.

Galeocerdo cuvier 2011-09-27 06:06

Funderar själv på att rygga alla spel men ta bort en nolla på insatserna. Ett bet på 9850 blir 985 SEK, ett bet på 880 blir 88 SEK osv. Ser bra ut Lazlo! :cheers:

perry 2011-09-27 08:34

Ryggade för första gången inatt och fler gånger kommer det att bli :) Tack för spelen!

Shell Peppe 2011-09-27 08:45

Grymt var bara förnamnet.
Jävligt impad måste jag säga.
Oddsen att du börjar flata lär ju vara rätt låga ;)

Keep up the good work!

RobinD 2011-09-27 08:53

Citat:

Ursprungligen postat av Shell Peppe (Inlägg 142804)
Grymt var bara förnamnet.
Jävligt impad måste jag säga.
Oddsen att du börjar flata lär ju vara rätt låga ;)

Keep up the good work!

De lär väl ändå vara höga om du nu antyder att sannolikheten inte är stor att han överger sitt 2-6?;)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved