![]() |
Misstänkte det och har gjort det när jag ryggat, ville bara vara på säkra sidan! tack
|
Några tankar angående Angels inatt? Weaver som pitchar och han har ju varit omänsklig :ohmy:
|
Fan Lazlo, nästa år ska jag också uppleva Putte I Parken, verkar ju va grymt!!!:drunk::smoke:
|
Citat:
Citat:
|
OS har drabbats av en skandal i badminton där flera lag blev diskade för att de inte ville vinna matcher för att de skulle få lättare motstånd längre fram i turneringen. De gjorde på ett så pass dåligt sätt så det gick inte att missa och de va tvungna att diska dem.
Spaniens basketlag borde då också bli diskade eftersom de gjorde exakt samma sak nu dock gjorde de det på ett lite snyggare sätt och det kommer gå obemärkt förbi men de la sig trots allt mot Brasilien nu för att därmed inte kunna möta USA förrän i en eventuell final där de båda med största sannolikhet kommer stå. Spanien förlorar sista quartern med 15 poäng och därmed matchen med 6 poäng och kan boka in en väg mot final utan att stöta på USA. Synd att man inte hade koll på läget här för då hade man kunnat tjäna pengar när Spanien ledde med 10+ i stort sett hela matchen till 4:e Q då de förlorade med flit. Brasilien måste stått i över 10 gånger pengarna som vinnare på liven.... Så är det tillåtet att lägga sig eller inte? |
Citat:
|
En helt galet bra match av weaver plus att aybar gjorde två runs i comebacken :gun_bandana: detta var väl något slags delat rekord för weaver med 10 raka segrar? Hoppas han fortsätter leverera såhär :moneybag::hattenav:
|
Citat:
Citat:
Riktigt fin natt överlag för min del då alla B4 spel gick in och de 5 spelen med högst insats satt allihopa. +15 på 10 spel, vi rullar vidare! :moneybag: |
När du placerar ut spel i ditt system verkar det som att du väljer de du tror mest på kring b3 och b4, eller i alla fall från b3 och uppåt. Är det korrekt?
Jag ryggade alla B3 och B4 inatt med samma insats på alla. Det var givande. :yes: |
Citat:
Jag kör ju ett 2-6 system så om du inte har koll på det så kan du ju läsa lite kring det så förstår du hur det fungerar. Härligt att det blev lyckat för dig också inatt! :cheers: |
Riktigt trevlig start på Augusti med +60-70 så här långt beroende på hur de 4 levande spelen går. Sticker iväg på en golf resa över helgen så det kommer bli tyst från min sida i dagboken och spreaden några dagar. Hörs igen nästa vecka, lycka till med spelen allesammans och ha en kanon helg, dyk inte för djupt i flaskan bara! :cheers:
|
Grymt spelat sista tiden! Får väl önska dig lycka till på golf resan! :)
|
Hemma igen efter en bra weekend med golf och festande. Avslutade med en 69:a runda på Söndagen när man va som mest sliten så det va ju trevligt. Bara att riva igång igen med spelande och börjar med att haka på perfa på ett par speedway spel och så rullar vi på från det! BOL :yes:
|
Jag avslutade också helgen med en 69:a. Fast inget man vill göra på golfbanan direkt. :smoke:
|
B6 spel ikväll på Detroit Tigers, några tankar om spelet? :D Bra hitrate på 6an så vill gärna rygga :drunk:
|