![]() |
Killar akta er för de olika färgerna nu bara, polisen slår på stort.
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle15815249.ab |
Wtf, 19 poäng på 3 minuter i Oklahoma? Kan det vara något NBA-rekord av något slag? Jag menar liksom det motsvarar ju 76 poäng per quarter :/
|
Citat:
Citat:
|
Haha ja självklart, det håller ju aldrig en hel match. Vore skapligt galet med 304 poäng i en match utan OT. På de efterkommande 7.5 minuterna blev det sen 32 poäng totalt. Om jag inte räknat helt fel. Måste vara en skaplig match att se live.
|
Fortsatt hög skott % i halvtid och självklart sätter Ibaka en "vinna på lotto" buzzer beating 3-poängare samtidigt som han typ går ner i spagat efter att Thunder tog returen vid egen korg med 2 sekunder av halvleken. 108 i halvtid och det är väl lite för mycket för att man ska känna sig bekväm men man får hoppas på lite mer normalt skytte i andra halvlek och lite stolpe in vore välkommet! :)
|
Själv ser jag spurs-celtics. Riktigt konstigt försvarsspel. Stjärnor låts springa ensamma på baseline osv. Sedan missas knappt ett skott heller. Mycket kvar dock och bara att hoppas att något av lagen får torka.
|
37 poäng i tredje, då trodde man nästan på liten chans. Men vad händer sen? Jo 60 poäng i fjärde. Man tackar. Stolpe ut, suck.
|
Nej precis, det såg riktigt bra ut tills ca 4 minuter kvar då lagen tyvärr hänger 22 poäng från 3.49 till 0.39 i den 4:e quartern, alltså 22 poäng på 3.10 och matchen slutar 102-102 efter 4:a quarters och OT sabbar spelet... nåja så kan det vara!
|
Fick svar
|
Jag förstår inte riktigt hur det är möjligt att ha så mycket avsaknad till försvar bitvis i matcherna. Jag menar, de har ju coacher och ass coachar och fan och hans moster. OT i heat matchen var ju inte direkt rolig heller, men antar att denna natten bara en är en så kallad "stolpe ut" natt. Aja, det kommer nya matcher i morgon igen!
|
Citat:
Tror vi kan räkna med att Lakers ML och över 193.5 i Phoenix-Portland kommer sitta enkelt båda! |
kan ju inte vinna jämt, hur skulle det se ut? :) nya tag!
|
Kommer det några picks innan du ger dig in i SHM-dimman?
Eller kanske rentav fokus SHM redan nu? Tack för picksen! :cheers: |
Lazlo fortfarande bakis?
Han har inte synts till på hela helgen |
Citat:
Citat:
|