![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Sv Spel har 1.60 på Kiruna, lär nog förbli högsta oddset på Kiruna idag..
|
Piteå + Kiruna känns ju som en stabil dubbel eller?
|
Spoiler:
Dagens spel är nu ute, är dock lite osäker på Kiruna-Östersund därav jag bara tar 2 units till denna match, visst Kiruna bör vinna men de har en del skador i laget(om de inte är tillbaka till idag dvs). Tyckte ändå det var ett spelbart resultat, eftersom de visade klass igår. Lycka till alla! Jag vill tillägga att Div 1 A vs Div 1 B igår slutade med seger för Div 1 A lagen med hela 23-2! :cheers: Edit 2: Spoiler:
|
Citat:
Lycka till om du väljer att spela :cheers: |
Ryggar fyrlingen. Kan inte se annat än fyra hemmasegrar idag.
Inte det minsta orolig för Kiruna på hemmaplan mot mitt ÖIK. Kiruna har imponerat hittills i början av serien. Medel-stake här på denna fyrling. |
Löven gör sitt jobb och vinner med 2-0
Piteå gör även dom sitt jobb och vinner 5-1 Asplöven för kämpa för sin 3-2 seger. Efter att K. Elf i stor spelat. MEN Kiruna får bara 4-4 hemma mot mitt ÖIK SVAGT. Skotten vann ÖIK med 48-37. Bra start mitt ÖIK fått på serien. Starkt ta poäng i Kiruna. Men bittert åka på denna fyrling. Men vad ska man göra? |
Citat:
|
Citat:
|
Rackarns, men inte helt oväntat endå att Kiruna tappade poäng som jag skrev innan så hade Kiruna skador osv, endå en godkänd helg där det slutade pluss i kassan. :cheers::moneybag:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hinner ej skriva något, ska börja köra mot Sollefteå nu, vi hörs! Lycka till om ni ryggar |
Citat:
|