![]() |
|
Citat:
|
Citat:
Ingen Reus i Gladbach längre t.e.x Förra året var det många lag som förlorade mot Gladbach. |
Citat:
|
Citat:
|
Tyvärr faller eu-tipset på united men vi har chans på 12 rätt! ;)
|
Citat:
|
Hur ser dagens rad ut?
|
Citat:
|
2-0 till 2-3 Hannover förlust:ohmy:
|
Sämsta speldagen i mannaminne...... Bara att bryta ihop och komma igen.
|
Tiltspel: -1,5 på AM, Roma och Napoli. 1000x8,71
|
Varför har du säkrat upp Bayern Munchen med två spel på Bayer Leverkusen pre-game (X och rak seger)?
|
Citat:
skön seger United får med sig för övrigt, ett offside mål och en absurd utvisning. Men som vi alla vet får ju den klubben inte några som helst fördelar från domarna och allt jämnar ut sig över en säsong.... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
de är så sjukt,, hade både roma och hannover med i två olika dubblar som hade gått in om dom bara hade vinnit! :sad:
|
Citat:
|
var kan man följa dina spela Jensw?
|
Citat:
|
Citat:
|
Slickar fortfarande såren efter söndagens katastrofer, Men riktigt laddad till helgen när "sponsorfonden" kommer dra igång. Tänkte värma upp med 13 rätt på Eu-tipset imorgon. Så in med pengar i bolaget ni som vill va med.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Sunderland har usel form i största allmänhet och usel målform i synnerhet. På de senaste fem matcherna har man mäktat med 4 mål, två av dessa kom dessutom mot League one laget MK Dons. I ligaspelet mot mer kvalificerat motstånd har man varit hopplöst uddlöst och endast gjort 6 mål på 8 matcher. Lägg där till att man inför förra omgången bara haft 11 avslut på mål. Spelet är inte heller mycket att hurra för, uddlöst och totalt i avsaknad av kreativitet. krisen hade varit total om det inte varit för värvningen av Steven Fletcher i somras. Fletchers betydelse går knappast att överdriva då han gjort fem av lagets sex ligamål. Bakom Fletcher är det dock tunt och framförallt förra årets succé, Stephane Sessegnon, har varit en stor besvikelse hittils. Bakåt har man dock lyckats hålla tätt och på de senaste 5 kamperna har man endast släppt in 5 mål, då bör man tänka på att tre av dessa kom på bortaplan mot Man C. Nordöstgrannen Middlesborough har gått över förväntan i år och parkerar på en tredjeplats i championship och visar till skillnad från rivalen god form. De här lagen har redan mötts i två tävlingsmatcher i år, båda de mötena slutade 1-1. jag förväntar mig en jämn och målsnål kamp i ett prestigefyllt derby där ingen vill vika ner sig. U 2.5 finns fortfarande på 188 till 1.90 |
Jag kommer förmodligen också spela något livespel på Reading vs Arsenal. Oddsen har dock droppat ganska så raskt på både Arsenalvinst och O 2.5. Jag avvaktar därför spel här tills jag ser hur matchen utvecklar sig.
|
Arsenal....:ohmy:
|
haha jag vet! helt sjukt!
|
Kan alla ni som är med i EU-Bolaget kolla så att ni har rätt mail adress kopplad till ert Svs konto. Två som har fel , en är upphitad men skulle behöva hjälp med den andra.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
syrianska med full motivation är en kul spik till ca 20%!
|
5 avhopp/missade inbetalningar i Eu-Bolaget idag. De fem första på reservlistan har precis fått en inbjudan. Den gäller till klockan halv 5 sen skickas inbjudan ut till nya reserver.
|
5 avhopp/missade inbetalningar i Eu-Bolaget idag. De fem första på reservlistan har precis fått en inbjudan. Den gäller till klockan halv 5 sen skickas inbjudan ut till nya reserver.
|
Jag är gärna med =)
Bara att skicka asap isf½ |
|
|