![]() |
|
e me i boliaget på eu tipset, men e gärna me nu oxo
|
Fört over.....:KO:
|
Gott att vara uppe med tuppen så här en Söndag :)
Som sagt, idag är det min uppgift att fylla EU-bolaget och jag behöver minst en, förmodligen 2-3 st. Ni kan väl skicka mig ett PM om ni är intresserade. Behöver som alltid er mailadress. |
Nu är klockan 10.00 och jag har inventerat bolaget.
Det finns två platser över så det är bara att skicka pm till mig =) |
Eu
Har skickat ett pm:)
|
Citat:
|
Ruden och solum tog de två sista platserna.
Ska snart åka till svärmor, tillika Maijadonas mamma, och fira kalas. Då ska vi snacka system har jag tänkt :) |
Citat:
|
Eu-tipset hittar ni HÄR.
|
Vinner Milan idag. Jag som trott så mycket på Juve! Hoppas så klart att ni har rätt:)
|
På ett lag som Milan är, trots att man gjort dåligt ifrån sig denna säsong, 19% fina procent på hemmaplan. Känns som en bra spik sett till procenten.
|
vågad spik där,men ska man vinna nå deg så krävs det såna spikar! tror dock inte milan har en chans mot juventus!
|
Ja, lite måste man chansa. Det därför man har bolagspel känner jag. Man har råd att chansa då man delar insatsen med flera andra.
|
Hm, är det U-tecknet eller tipset som är galet i Barca matchen?
|
Tipset har börjat riktigt bra, nu gäller det bara att jobba vidare.
(Barcelona är u-tecken) |
I villkor 1 står det Hannover men antar att ni menar Hoffenheim och på kupongen är det 1X på Levante-Barcelona men den är väl helgarderad?
|
Citat:
|
Det är Marseille-lille som ska vara 1x. Barca är helgarderad med tvåan som u-tecken. Ändrar när jag kommer hem.
|
Det lutar åt att vi måste sitta o hålla på Barca i kväll. Det hade varit skönt att de kunde tappa poäng men nu är vi nog tvungna att sätta dem om inte Hammers står för en fin upphämtning.
Bilbao eller Toulouse måste vinna. Just nu leder Toulouse. |
Citat:
|
2-0 Toulouse. Då hoppas vi Deportivo kan få in ett segermål för procentens skull.
|
13 Rätt
Idag blir det 13 rätt :)
|
Vilkor 1: U-tecken på Barcelona, Hannover och X i Tottenham-West Ham.
Jäkligt konstigt men jag hittar inte Hannover:) Det som skrämmer mig mest är det jävla MILAN som man aldrig vet vart man har dem. |
Längesedan jag ändrade till hoffenheim nu :)
|
Edit, ändrat
|
Citat:
Milan har underpresterat ja, och man möter ett bättre lag, men trots det ger t.ex. bet365 Milan 30% att vinna i kväll. Att då få 19% på tipset är värde, och det i sig motiverar en spik här - värdespik. Sen tror jag att Juventus får svårt här. Vi såg alla vad som hände mot Inter t.ex. Men visst, Juve är favoriter men inte så stora favoriter som svenska folket genom EU-tipset visade. Men men...vi får se. Om Juventus vinner så känner jag fortfarande att det var rätt att spika Milan i jakt på hög utdelning. |
Citat:
http://www.sponsorfonde.n.nu/bolagsspel Uppdatera sidan om så krävs :) |
Atletico känns klar. Drömresultatet vore dock 3-3 :)
|
10 rätt med 3 matcher kvar. 12x nu så har vi nog minst 50k att dela på. Jobba!
|
Jag gillar detta skarpt o ska inte lägga mig i. Om det skiter sig så sätter ni den snart:)
|
12 rätt just nu. 13 ger nästan en miljon....
|
Citat:
|
Kom igen nu Messi
|
Hursomhelst blir det lite spänning i afton :)
|
Fattar nog inte riktigt men vilka resultat vill vi ha på de 3 återstående matcherna?
|
Milan måste vi ha.
Barca måste vi ha. Marseille-Lille 1X. |
Citat:
|
Just nu ger våra rader över 37 000:- men skulle va sjukt jobbigt att åka på ett vilkor. Men som djungel skrev. Blir en spännande kväll iaf😃
|
Hur mycket tror ni utdelningen skulle sjunka med Barca-vinst om den nu är dryga 800000:-
|
Lille med tio man i andra halvlek, kriga till sig X förhoppningsvis.
|
|
|