![]() |
|
Idag ska Marseille smiska tyskar!
|
90+3' (Rupp L.) Arango J.:idiot::idiot::idiot:
|
För jäkla synd med Marseille...bra spel dock!
|
12 rätt på Eu-tipset och jag stör mig så jag håller på att dö över att jag inte "helade" Celtic-Barca. Helt otroligt att den raden gav över 250 000:-
|
Ja det var lite trist! Jag var inne på vinst till celtic men jag tänkte att du säkert helgarderad favoriten! :/
På söndag ser det ljust ut igen, nu laddar vi om!! Trevlig helg! :drunk: |
Citat:
|
Idag stannar sponsorfonden kvar på fransk mark och hoppas att Rennes vinner!
|
Kör en gammal hederlig parlay, Va ju nära sist gång;)
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 FC Porto FC Porto v Dinamo Zagreb (Resultat efter fulltid) 21/11/2012 Ingen 1.16 Levande 2 Schalke Schalke v Olympiakos (Resultat efter fulltid) 21/11/2012 Ingen 1.44 Levande 3 Arsenal Arsenal v Montpellier (Resultat efter fulltid) 21/11/2012 Ingen 1.28 Levande 4 Shakhtar Donetsk Nordsjälland v Shakhtar Donetsk (Resultat efter fulltid) 20/11/2012 Ingen 1.36 Levande 5 Benfica Benfica v Celtic (Resultat efter fulltid) 20/11/2012 Ingen 1.50 Levande 6 Juventus Pescara v Juventus (Resultat efter fulltid) 10/11/2012 Ingen 1.36 Levande 7 Barcelona Mallorca v Barcelona (Resultat efter fulltid) 11/11/2012 Ingen 1.22 Levande 8 Real Madrid Levante v Real Madrid (Resultat efter fulltid) 11/11/2012 Ingen 1.30 Levande 9 Bayern München Bayern München v Eintracht Frankfurt (Resultat efter fulltid) 10/11/2012 Ingen 1.16 Levande Flervalspel Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning 9-val 1 500,00 500,00 5 101,34 |
Va tror du om Mainz chanser idag hemma mot Nürnberg?
|
Citat:
Vad tror du? |
Mkt snyggt med Rennes! 7-1 i fonden nu :)
|
När skickar du ut till reserverna för eu-tipset? Så jag inte missar chansen! 15:00 eller senare? Och visst är det onsdagar eller är det även i helgen?
|
Citat:
Från och med nästa vecka blir det lite ändringar också. Blir ett OnsdagsBolag och ett Söndagsbolag. Det Bolaget som finns nu blir söndagsbolaget och existerande medlemmar får förtur i det nya. Tycker det är bättre att göra så här efterssom det säkert finns dem som tycker att det blir mycket att vara med på onsdag/söndag och som det är nu så åker man ju långt ner på reservlistan om man står över en omgång. Tycker ni det låter bra? Edit: Skön början på den nya fonden med 7-1 hitills, Hoppas några har ryggat!:cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Då kommer du ihåg att dopdagen blir samma som min födelsedag!
|
Hängsler och livrem av spansk kvalitet på Sponsorfonden.
|
Citat:
|
Hatten av för Wales och alla andra bra tips , sju blev åtta :) :cheers:
Stod och tvekade på att lira Cardiff, men er form övertygad mig ! |
Citat:
|
Cardiff var i djungelboken och ligger i Sponsorfondens spreadsheet.
|
Citat:
|
Helt värdelöst av både mig och Espanyol. Bara att be om ursäkt.
Livespelar utrecht till 7,5. |
Zaragoza slaktar La coruna!
|
Ni som har koll på det mesta inom fotbollen - någon som vet vad Man U. stod i i halvlek mot Aston? Funderade, men datorn är paj på något sätt, så jag hann inte spela eller ens se om det var spelvärt... 6-7 gånger, eller vad?
|
Citat:
Nå 6-7 gånger var det nog inte. Stod bara 1-0 i paus så runt 2.5-3 möjligen? :P |
Citat:
|
3.50 hade Bet365 i alla fall vid HT.
|
Shit, 9 gånger... Det var högt... Men berättigat, även om United är mitt favoritlag när det gäller vändningar - inte annars...! :rolleyes:
Ja, ja - där ser man! Money down the drain... Men det är klart, det är dessa gånger man ser/kommer i håg dem - när man själv missat chansen... |
Eu tipset ligger i bloggen och jag ligger i kyrkbänken.
|
Citat:
|
Citat:
|
Är med för första gången i EU-Tipset, spännande blir det iallafall.
Hur har det gått för er hittills? Mycket pengar i bolaget men å andra sidan har man ju helt andra möjligheter. Det blir en spännande kväll. Har matcherna börjat än? |
10 rätt på Eu-tipset igår, missar tre spikar. Så här dagen efter kan man vara efterkom och spikat Madrid lagen....
Inbjudan till onsdagsbolaget kommer ikväll eller imorgon. Har man inte satt in pengar innan onsdag så plockas reserver in. ( alla existerande medlemmar i söndagssystemet har förtur) |
Citat:
|
Citat:
http://sponsorfonden.blogg.se/ |
Inbjudningarna till det nya EU bolaget är ute ( Veckoomgångar)
Det gamla EU bolaget kör som vanligt på söndagarna. |
Hör av er om någon inte fått inbjudan. Håller på att skola in min fyraåring i förskolan den här veckan så kan va ännu tankspriddare än vanligt😉
|
Helt utsliten efter att gått och flörtat med förskolefröknar hela dagen. Skickar ut mail till reserverna om någon timme. Några nya som vill bli reserver så pm mig.
|
Skickar inbjudan till de första reserverna. ni har till halv sju på er , sen spelar vi oavsett om bolaget blir fullt eller inte.
|
|
|