![]() |
Litet värde Slurf, gissar att dom sätter 2.50 kanske utan Svindal, Pintu är nog ändå största hotet. Jag lirar inte den själv
|
...och där kom Bet365/Bwin ut med Hirscher vinna totala till 2.50 Slurf, ungefär som jag trodde ;)
Inte lönt lira som sagt, Pintu hade 5.50 innan, nu 4x, inte värde där heller |
1a tävlingen för säsongen imorgon :)
Vräkt ner snö i Sölden sista dagarna så därför avvaktar jag med spelideer till imrgn när man vet mer om underlag osv... 1a start 0930, idéer kommer innan dess (om värde finns såklart) |
Ja nu börjar det. November = en hel månad med världens skidabstinens. Hoppas lite pengar kan lindra det.
BOL! :KO: |
Rebensburg är min vinnare idag, tränat bra under hösten och (bad jag kan gräva fram) skadefri för första gången på väldigt många höstar, hon är när hon är i form, en av dom absolut bästa/snabbaste samtidigt som hon trivs väldigt bra i
Sista 4 åren har hon raden 3, DNF2, 2, 1, lätt värde i 9.50x imo. Bet365 Lägger även en långtidare, Rebens att vinna totala GS-cupen till höga 14x, helt fel odds imo, borde vara 7-9x Liiiten dubbel med morgondagens vinnare Pintu oxå mest på skoj :) båda vinner till 80... Hehe |
Riktigt riktigt skitåk av Rebensburg i 1a och där rök såklart chansen på att vinna idag :(
I andra visade hon dock klass och åkte mer än 1 sek snabbare än både Shiffirin och Fenninger. Hon kommer att vara med och tävla om totala cupen i GS iår och högst troligt vinna något race, bra fart i 2a som sagt |
Idag vinner Pintu, iaf när vi ser till oddsen..8.50 är för högt på Pintu
Han trivs mkt bra i Sölden, kommit 2a dom 2 gånger han åk där, båda gångerna 2a efter Ligety som har vunnit 3 ggr i rad i Sölden, men jag tror inte att han kommer att vara lika överlägsen iår som förra året och den andra dominanten i GS Hirscher har som bäst varit 3a (en gång) i Sölden så ingen favobacke för MH. Nej 8.50 är för högt på Pintu, liras! Bet365 har 8.50. NB har 8 |
Grymt värde
Benni Reisch 5a eller sämre, liven på bet365' 1,83 i odds, han åker om ca 15 min... |
Pintu pallen 2.50x liras oxå
|
Grymma tips! Glimrande!
|
Sådär va?
Ted L gör sitt sämsta åk i på 5/6-år o missar topp 3, i o med det kommer Benni 4a med 0.07 marginal... Surt på ett i förhand sjukt bra o vettigt spel... Pintu topp3 går in men ändå minus i helgen, bara komma igen om 3 veckor i Levi |
Oj läste fel! Lirade Benni 5:a eller bättre! Sen Pintu på pallen.
|
Skönt felmove, sådana är underbara :)
|
Härlig BroderH, för dig ;)
|
Hittar inga jättebra (över)odds inför dagens SL, lirar en liten peng på att Maria PH vinner, en så kallad Tv-peng :)
12x ger hon, vettigt ----------- Detta la jag in imorse men verkar inte ha kommit in, något fel på sidan imorse |