![]() |
sharps app till iOS
Gjorde en iOS-app till sharps.se som ett skolprojekt för ett tag sedan. Hade länge en tanke om att lägga upp denna så den skulle kunna användas. Men då jag inte har någon iPhone eller iPad var jag inte taggad på o pynta de $99/per år som krävs för att ha en app uppe på app store. Men jag tänkte kolla ifall det fanns något intresse för att pröjsa lite för en app. Vore även fint med en åsikt från staff hur dom ställer sig till om detta är ok.
MVH Luntfen |
Skulle kunna tänka mig att betala för en app för sharps (om den är bra dvs) du kanske kan slänga ut några skärmdumpar och beskriva lite närmare vad som är bra med appen? :)
|
Är det samma funktionalitet i denna app som på sharps hemsida eller skiljer den sig mycket? Bra initiativ, i vilket fall... :clap:
|
Jag skulle vilja ha min spreadsheat i appformat.
Sharp som hemsida i app, tveksam. Tycker den funkar riktigt bra i luren som den är. |
För att förtydliga lite. Det är ENBART spreadsheet funktionen som finns i appen. Ska se om jag kan slänga upp lite screens senare.
|
Citat:
Inboxa om du behöver hjälp med nåt, finansiering. |
Jag har annars en bättre idé. Vi (Sharps.se) kan bekosta dessa 99 dollars själva istället så slipper användarna göra det.
Däremot så vill vi att den ska vara buggfri samt se screens på den såklart. Mer information kommer du få via PM senare i veckan. |
Är det inte helt klart enklast att köra en mobil webvariant istället som passar för alla typer av smartphones och tablets?
|
Citat:
|