Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Visa resultat för omröstning: Är du villig att pynta lite för en sharps iOS app?
Ja 11 57.89%
Nej 8 42.11%
Antal röster: 19. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-07, 17:13   #1
 
luntfens avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 53
Sharp$: 870
Standard

sharps app till iOS


Gjorde en iOS-app till sharps.se som ett skolprojekt för ett tag sedan. Hade länge en tanke om att lägga upp denna så den skulle kunna användas. Men då jag inte har någon iPhone eller iPad var jag inte taggad på o pynta de $99/per år som krävs för att ha en app uppe på app store. Men jag tänkte kolla ifall det fanns något intresse för att pröjsa lite för en app. Vore även fint med en åsikt från staff hur dom ställer sig till om detta är ok.

MVH

Luntfen
__________________
"I'm like toilet paper, toothpaste and certain amenities. I'm proven to be good."
luntfen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 17:16   #2
 
oggeborrehs avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 237
Sharp$: 1027

2013 oggeborreh
Stats: 251 - 271 - 41
ROI: 100.13%
Vinstprocent: 48.08%

Standard

Skulle kunna tänka mig att betala för en app för sharps (om den är bra dvs) du kanske kan slänga ut några skärmdumpar och beskriva lite närmare vad som är bra med appen?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
oggeborreh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 17:18   #3
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Är det samma funktionalitet i denna app som på sharps hemsida eller skiljer den sig mycket? Bra initiativ, i vilket fall...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 17:54   #4
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 41
Sharp$: 118


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag skulle vilja ha min spreadsheat i appformat.
Sharp som hemsida i app, tveksam. Tycker den funkar riktigt bra i luren som den är.
zendium är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 17:57   #5
 
luntfens avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 53
Sharp$: 870
Standard

För att förtydliga lite. Det är ENBART spreadsheet funktionen som finns i appen. Ska se om jag kan slänga upp lite screens senare.
__________________
"I'm like toilet paper, toothpaste and certain amenities. I'm proven to be good."
luntfen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 18:40   #6
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 41
Sharp$: 118


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luntfen Visa inlägg
För att förtydliga lite. Det är ENBART spreadsheet funktionen som finns i appen. Ska se om jag kan slänga upp lite screens senare.
Grymt, jag är på.
Inboxa om du behöver hjälp med nåt, finansiering.
zendium är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 20:52   #7
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag har annars en bättre idé. Vi (Sharps.se) kan bekosta dessa 99 dollars själva istället så slipper användarna göra det.
Däremot så vill vi att den ska vara buggfri samt se screens på den såklart.
Mer information kommer du få via PM senare i veckan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+15), oggeborreh (+5), slindoffer (+10), Misär (+2)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 07:41   #8
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Är det inte helt klart enklast att köra en mobil webvariant istället som passar för alla typer av smartphones och tablets?
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 08:20   #9
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Är det inte helt klart enklast att köra en mobil webvariant istället som passar för alla typer av smartphones och tablets?
Som jag förstod det sist så är detta ett projektarbete som han har i skolan att utveckla en app, därför vart det just en app. I annat fall håller jag faktiskt med dig då det är lättare att uppdatera samt underhålla.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td