Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spreadsheet (https://www.sharps.se/forums/spreadsheet/)
-   -   Spreadsheet Feedback & Frågor (arkiverad) (https://www.sharps.se/forums/spreadsheet/2516-spreadsheet-feedback-fragor-arkiverad/)

LTG 2010-08-12 08:12

Går det att exportera spelen till exempelvis .csv-fil eller nåt på något sätt? Eller måste jag klipp-och-klistra själv?

perry 2010-08-12 22:49

Hur får man in länkar under varje inlägg man gör?

frages 2010-08-13 14:53

Inte sett om nån tagit upp det redan men:

Går inte att rygga parlays? Det gick förrut men nu blir det bara en parlay men inga spel eller nått..

Ingen annan som märkt det?

iCash 2010-08-13 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av perry (Inlägg 55142)
Hur får man in länkar under varje inlägg man gör?

klicka på ditt spel så ser du under det röda krysset att det står BBkod.

Ex: [ spel]5709890649[/spel]

Kopiera den och klistra den i din post, klart!

perry 2010-08-13 23:32

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 55311)
klicka på ditt spel så ser du under det röda krysset att det står BBkod.

Ex: [ spel]5709890649[/spel]

Kopiera den och klistra den i din post, klart!

Ledsen, begriper inte :ohmy: Vill iaf kunna lägga in mina spreadsheet som tex robinD gjort så att man ser dom i varje inlägg han gör.

RobinD 2010-08-13 23:34

Citat:

Ursprungligen postat av perry (Inlägg 55458)
Ledsen, begriper inte :ohmy: Vill iaf kunna lägga in mina spreadsheet som tex robinD gjort så att man ser dom i varje inlägg han gör.

Redigera din signatur genom kontrollpanelen. ¨
Copy paste url:en till ditt sheet.
Skriv ett ord: perrrys sheet.
Markera ordet och tryck infoga länk (bilden med jordgloben och kedjan). Kopiera in url:en där och tryck ok.

perry 2010-08-13 23:53

test

perry 2010-08-13 23:53

Men, sedär. Tackar!

RobinD 2010-08-14 00:00

varsågod

LTG 2010-08-19 08:05

Citat:

Ursprungligen postat av LTG (Inlägg 54920)
Går det att exportera spelen till exempelvis .csv-fil eller nåt på något sätt? Eller måste jag klipp-och-klistra själv?

Jag undrar fortfarande över detta.

En fråga till, hur lägger man till sheets i favoriter?

mars 2010-08-19 10:44

Citat:

Ursprungligen postat av LTG (Inlägg 56839)
Jag undrar fortfarande över detta.

En fråga till, hur lägger man till sheets i favoriter?

För att lägga till ett sheet som favorit så klick på stjärnan som finns vid titeln på spreadsheetet. I nuläget finns inga planer på att erbjuda exportering av spreadsheets, däremot är importering på gång.

comprende 2010-08-19 13:39

tror det nämnts innan, iaf i chatten. vore bra med en void knapp så man kan visa att låsta spel är voidade utan att bara låta dem vara levande. push är ju inte bra då det räknar ROI lite fel. ett void ska ju inte räknas med alls vilket en push gör.
spelen behöver ju inte tas bort utan bara bli markerade att de är void och att de inte räknas med i spreaden.
är ju ändå pitcherbyte då o då, träningsmatcher som aldrig blev av eller smog i moskva som gjort att spel voidats tex.

Pohjan 2010-08-20 22:59

Tänkte bara på en sak nu när många kommer upp i massa spel.. Kan man inte göra en funktion där man kan välja tex fotboll och se stats på bara fotboll?? Många har ju flera olika spreed för olika sporter och dem som inte har det kanske är bra på fotboll men inte basket tex... Då kan man ju lägga alla spel i samma spreed och sen kan man själv eller dem som är intresserade sortera själva. För då ser man ju både vad man har totalt för ROI men även inom olika sporter, kan kanske tom sortera efter olika ligor man är kanske bra på Sverige men dålig på danmark..

RobinD 2010-08-20 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av Pohjan (Inlägg 57367)
Tänkte bara på en sak nu när många kommer upp i massa spel.. Kan man inte göra en funktion där man kan välja tex fotboll och se stats på bara fotboll?? Många har ju flera olika spreed för olika sporter och dem som inte har det kanske är bra på fotboll men inte basket tex... Då kan man ju lägga alla spel i samma spreed och sen kan man själv eller dem som är intresserade sortera själva. För då ser man ju både vad man har totalt för ROI men även inom olika sporter, kan kanske tom sortera efter olika ligor man är kanske bra på Sverige men dålig på danmark..

Det är det du använder filtret till.

Pohjan 2010-08-20 23:20

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 57368)
Det är det du använder filtret till.

OK tackar har missat det helt..



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved