Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spreadsheet (https://www.sharps.se/forums/spreadsheet/)
-   -   Spreadsheet Feedback & Frågor (arkiverad) (https://www.sharps.se/forums/spreadsheet/2516-spreadsheet-feedback-fragor-arkiverad/)

mars 2010-11-22 01:13

Citat:

Ursprungligen postat av Sandberg (Inlägg 81310)
Hmm förstår inte riktigt vad du menar med att "ställa in"? Om du kollar på mina spreadsheet så ser du att jag har flera olika men ett spreadsheet där jag lägger in alla mina spel tillsamans. Alltså jag lägger in alla spel ifrån mina spread till ett "total" spread med alla spel.. Så jag ryggar mig själv om du förstår vad jag menar och i och med det så är ju unitsize osv densamma i alla spread men problemet uppstår ändå... :ohmy:

Hmm ska titta på det.

Citat:

Ursprungligen postat av laban1982 (Inlägg 81311)
När man spelar NFL eller CFB står sporten som Amerikansk Footboll
Skulle vara bra om du kunde fixa bort det extra O:et :)
Sedan bara en fråga angående NCAA skulle det som förr gå att lägga B eller F efter så man direkt ser om det är basket eller fotboll?

Oops :whoco5: :)

Citat:

Ursprungligen postat av sox (Inlägg 81550)
Spreadsheetet är grymme, allt går att filtrera om man gör rätt. Nåt som vore nice dock är ett rapportverktyg eller möjlighet att spara filter. Eller access till en SQL-prompt ;)

Det jag egentligen vill åstadkomma är en summering av statistiken för de olika rekare jag ryggar, med ~15 rekare för tillfället är det lite meckigt att göra för hand.
Nåt i stil med
Rekare: DG W-L-P: 12-8-2 Netto: +115.04 ROI: 121.95%
Då skulle man lätt se att det är värt att vänta till midnatt för DG's rekar, att jag jinxar shoreline nåt grymt och WD är många lir för halvdant resultat.

Japp precis detta är på gång, står på todo om än inte så utförligt :)

sox 2010-11-22 01:39

Citat:

Ursprungligen postat av mars (Inlägg 81567)
Japp precis detta är på gång, står på todo om än inte så utförligt :)

Det är ju fantastiskt! :clap::claps::thumbup:

comprende 2010-11-22 19:25

jaha, nu när det är några av de sharpaset som byter nicks, hänger sheetet med på den grejen? om man börjar använda nya nicks i rekrutan, har man ryggat olika då eller ändras detta per automatic?

Slurf 2010-11-23 03:30

för att lägga in ett bokat spel i spreadsheet visst tar jag det bokade oddset, sen inv och sedan betfair? då har jag det faktiska oddset jag erbjuds på att det inte ska gå in?

Nillson 2010-11-23 12:35

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 81946)
för att lägga in ett bokat spel i spreadsheet visst tar jag det bokade oddset, sen inv och sedan betfair? då har jag det faktiska oddset jag erbjuds på att det inte ska gå in?

Japp. Jag testade på ett av min spreads och de stämmer. Det diffar bara på några ören upp och ner.

Nillson 2010-11-23 12:38

Kommer det komma en funktion som gör så man kan sätta in och ta ut pengar utan att behöva ändra startkassan eller starta nytt sheet?

Majo 2010-11-25 17:30

Kan man lägga in så att man ser 50 spel istället för 25 som default?

laban1982 2010-11-26 19:54

ser att det är en hel del NCAAB mactcher som saknas när man ska lägga in dem.
Finns det någon källa med mer matcher?

Frikeer 2010-11-30 16:02

Då verkar spreadsheet.se ligga nere! Är det karma för att jag inte gått över hit? Blir riktigt skraj nu ju. +450 spel åt helvete :sad:
Finns det någon funktion så att man kan få hem sheetet som excel-dokument eller något här på sidan?

mars 2010-11-30 16:18

Citat:

Ursprungligen postat av Frikeer (Inlägg 84231)
Då verkar spreadsheet.se ligga nere! Är det karma för att jag inte gått över hit? Blir riktigt skraj nu ju. +450 spel åt helvete :sad:
Finns det någon funktion så att man kan få hem sheetet som excel-dokument eller något här på sidan?

Hehe sidan var nere 15min av någon anledning men backuper görs naturligtvis, finns ingen exportfunktion.

Kommer svara på övriga inlägg snart, men har tyvärr inte så mycket tid att koda närmsta tiden pga tentor å skit :thumbdown:

Frikeer 2010-11-30 16:33

Jag får ju mindre panik iaf! F.o.m nu ska jag dubbel-bokföra!

hultas 2010-12-07 05:39

Importeringsfunktionen fungerar kanon sålänge inga extraordinära tecken såsom åäö använda.

Vill t.ex. infoga Södertälje SK - Frölunda HC men det fungerar inte (såvida man inte skriver Fr och sen letar efter det själv i listan). Har provat med Frolunda och Sodertalje, fungerar inte heller (det gjorde det förut).

LTG 2010-12-07 22:06

Citat:

Ursprungligen postat av mars (Inlägg 56872)
För att lägga till ett sheet som favorit så klick på stjärnan som finns vid titeln på spreadsheetet.

Har denna funktion försvunnit? Jag kan inte se den längre.

ALA 2010-12-09 15:28

Jag har ett önskemål om att datum och tid läggs in reken lades in på spreadsheet.

Detta för att kunna utvärdera vilka rekare som pasar mig för mig att följa med de tider på dygnet som jag bettar

Overkill 2010-12-09 15:43

Citat:

Ursprungligen postat av ALA (Inlägg 87544)
Jag har ett önskemål om att datum och tid läggs in reken lades in på spreadsheet.

Detta för att kunna utvärdera vilka rekare som pasar mig för mig att följa med de tider på dygnet som jag bettar

Finns redan. Håll markören över respektive odds så ser du.