![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur gör man om man spelat -1.25 och laget vinner med 1-0?
Finns ngn funktion för detta? |
Citat:
|
KP: Tackar så mycket.
|
Hur blir det i spreadsheeten om man lägger in en sak i förväg så att man får den "grön" men man spelar med rörliga odds, kan man fortfarande ändra oddset och den ändå är grön? Hur funkar avrundningen, tänker främst på ATG som avrundar nedåt, men hur avrundas det i spreadsheetet, kan man ställa det?
|
Citat:
Avrundning i spreadsheetet sker enligt vanliga regler dvs < 0.5 neråt, >= 0.5 uppåt och det går inte ställa in, kan lägga till på todo med övriga liknande sheetspecifika inställningar man kan tänkas vilja ha som varit uppe tidigare också. |
Citat:
|
Jag skulle rätta mitt spreadsheet, matchen Modo-Frölunda. Skulle rätta den som förlust, men sheetet godtog aldrig det. Så fort jag klickade på "Loss" så laddades sidan om. När jag provade klicka på "Win" så godtog sheetet omedelbart min rättning...
Hur gör jag för att korrigera detta? Sidan reloadar så fort jag klickar på "Loss"... EDIT: Det löste sig när jag öppnade spreadsheetet i ett nytt fönster. Märkligt... |
Citat:
|
Jag är förmodligen efterbliven (särskilt då jag inte orkar söka och det säkerligen har tagits upp förr) men jag förstår inte hur jag rättar ett val i en parlay som void och det andra som vinst. Jag har låst spelet innan matchen och det verkar som att man enbart kan rätta hela som vinst alt. hela som förlust.
Alibaba |
Citat:
|
En väldigt liten detalj i spreadsheetet: Kanske man kunde ordna så att rutan "Bolag" sparar ens tidigare inputs. Så att det räcker med första bokstaven för att förslag ska komma upp. Som sagt bara en detalj som snabbar på infogandet nån sekund om men om det är lätt att ordna kanske det kan vara värt :)
|
Citat:
|