![]() |
Citat:
Du behöver alltså inte sitta och fylla i varje fält själv om du nu gjort det hittills. |
...
|
Citat:
|
Citat:
|
Om man har två spreadsheets som man vill ha under sin avatar - hur gör man då...?
/Badass |
Citat:
Eller så bokför du båda i en och samma sheet, lägger till filtrering såsom tex https://www.sharps.se/spreadsheet/boored har i toppen. |
En sak som borde ändras är att det ska räcka att söka på en del av ett lagnamn eller liga etc. Söker jag Enbart på San Jose får jag inga träffar utan måste skriva exakt rätt. Keep up the good work!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag måste söka på exakt lagnamn i alla fall. Och det suger :P Eller gör jag fel nu bara för jag är trött? |
Citat:
*san jose* |
Citat:
Thx! |
Kanske inte i rätt forumdel denna fråga kommer men det jag undrar är ifall det går att utveckla "populära spel" så att det inte går strikt på stavning för Bayern Münchens match i morgon finns på tre olika ställen eftersom det är lite olika. Detta märks på flera andra matcher också där vi väljer att skriva in olika. Vore toppen ifall det gick att göra så den känner igen följande som ex, Bayern München, Bayern Munchen, Bayern M och Bajern Mynchen!
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|