![]() |
Bara jag som har problem med tiden här på Sharps i dag?
Kan inte låsa mina spel trots att det finns tid kvar. Ser ut att vara 1 timme fel om man tittar på senaste inlägg. |
Citat:
|
Yup samma här,kunde inte låsa spelet trots en halvtimme till spelstopp.
Prövade att ställa tillbaka klockan på forumet men hjälpte inte så satte fel spelstopp då jag är besatt av de svarta strecken till vänster :skamsen: |
Inte jag heller
|
Jag får samma sak i Feedreader 3.14, en timme före. Alla feeds jag har är från sharps iofs, men jag trodde inte de klockorna synkade. Funderade på om det hade med amerikanska sommartiden att göra, men den börjar inte förrän den 14/3 så...
|
Nu verkar tiderna vara rätt. :)
|
Citat:
|
Säkert en idiotiskt fråga men hur lägger man in filter så de hamnar ovanför sheetet?
|
Citat:
Nere vid grafen har du möjlighet att "Hantera Filter", där kan du skapa filter som du sedan lägger till längst upp genom att klicka på plus-tecknet under din förklaringstext längst upp. |
Citat:
|
Har kanske besvarats tidigare i tråden, men vad betyder strecken som står vid vissa spel efter datum&tid?
|
Citat:
Grönt = Inlagt innan spelstopp men inte låst. |
Sommartiden har anlänt gubbar, vänligen fixa tiderna i spreadsheet
Tack på förhand :hattenav: |
Citat:
|
Hur kommer det sig att man inte kan fylla i bolag vid parlayspel utan endast vid singelspel? Har funnit den funktionen väldigt hjälpsam i alla mina singelspel för att snabbt få reda på hur mycket jag omsatt på div. bookies.
|