![]() |
Citat:
|
Citat:
Ett alternativ är ju att göra void på misstaget och lägga om det. Blir lite kladdigt men funkar. |
Kanske enkel fråga,
Hur samlar jag specifika spel i tex "Stängda serier"? Om man kör S1,S2,S3 osv. Lär man ändra i varje spel på tex rekare så man kan sortera dem så eller finns något enklare? |
Citat:
Citat:
|
who else but RobinD my man :)
Så jag kan lägga S1S2S3 på rad så i "Rekare"? |
Citat:
Citat:
|
Dum jag är, skriva på rad kan man ju inte göra.
Jag kollade på Robins, där står det "S1/r" ? |
Jag har ett litet önskemål går det inte att flytta void knappen lite längre ifrån ändra knappen i verktygslådan?
Lyckas ibland när jag är stressad komma åt void istället för ändra när spelet skall låsas. Blir då kladdigt & fult då i ett annars så fint sheet :whistling: Ytterligare ett i lands problem men what the hell :p |
Citat:
|
Citat:
Där ser man, fan va gött! har för mig att jag försökt ändra detta utan att lyckats. |
Citat:
|
Citat:
Nytt verktyg: I verktygsmenyn bredvid odds kan man nu välja TOWIN. Börja med att skriva in vad du vill vinna i instatsrutan, sedan oddset i oddsrutan och välj TOWIN så ändras insatsen till vad din insats ska vara för att vinna det som ursprungligen skrevs in enligt angivet odds. |
Citat:
|
En liten fundering..
Varför sänks ens ROI när man rättar ett spel som push? Borde den inte förbli densamma eftersom man får tillbaka sin insats? |
Citat:
|