![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Italian Soccer - Serie B Spel: X Bet365 odds: 4 Betfair odds: 4 Återbetalning: 100% |
jag vill få ut ett gratisspel jag har hos william hill och hittar inte ett spelobjekt med spel värde. Någon som har något bra förslag på hur jag får ut gratisspelet iallafall ?
|
Felpost
|
Håller på och bonushorar för fullt just nu, men får mitt i allt ge en varning för Betsson. Jag har aldrig varit med om det tidigare, men så är jag också relativt ny.
Bokade St. Etienne - Paris SG till 3.25 och la samma match till 3.25 på Betsson. Fine, 100% återbetalning minus kommission. I efterhand får jag mail från Betsson att mitt spel annulerats.. Går in på deras livechatt och undrar vad som hänt. Får svaret: 12:11:14 : Agent Lars: Det låter konstigt, möjligtvis att dem blockerade marknaden efter att dem har satt ett felaktigt odds. *text* 12:17:33 : Agent Lars: Det ser ut som att sportavdelningen har annulerat din kupong i efterhand då fel odds har lagts från deras sida. Oddset ändrades till 2,95 och jag var ju illa tvungen att ta det för att minska risken.. Som tur är är oddset relativt högt och jag borde vinna på Betfair, men man vet ju aldrig och sådant här agerande av Betsson var man inte förberedd på.. Känns riktigt snopet. |
Citat:
|
Har bonushorat i en bekants namn ett tag och gått igenom följande -> Expekt, Betfair, Sportingbet, Bet24, Victor Chandler, Betway, Betsson
Alltså har jag kvar; Nordicbet, Bwin, Unibet, Betsafe, Bet365 (Missat något?) Saken är den att min bekante vägrar ge mig en kopia av sitt leg/pass för verifikation så jag måste till varje pris undvika siter som kräver leg/pass och bilder på massa räkningar. Har därför undvikit Betclic som jag vet kräver bild på ID. Har dessutom hört att Bet365 ringer till folk för att kontrollera deras ID och därför hållit mig borta? Använder mig av Moneybookers. Ni som nyligen använt bonusar på diverse sidor och bonushorat, vilka kan man ta ut pengarna ifrån utan krav på ID osv om man sätter in via Moneybookers? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ni som öppnat konton på bolag som inte har SEK som valuta (exempelvis Tipico) hur gör ni när ni tradear/surebettar bonuspengarna om ni har SEK på de andra bolagen? På vissa bolag går det inte att ändra på valutan, utan man får stå fast vid den man valde vid öppnandet av kontot.
Förmodar att man ska använda sig av s.k. "Euro/SEK-konverter", eller finns det något annat sätt? |
Citat:
Jag brukar använda denna sajt för att beräkna hur mycket jag måste satsa för att vinna lika mycket oavsett utfall: http://alltid-vinst.com/satsasida2.htm När du gör insättning/uttag och valutaväxling sker kan du åka på lite avgifter. Hur kan minska det svinnet är en annan historia. |
Annars fungerar ju google alldeles utmärkt :)
1 eur to sek |
Citat:
|
Sök på valutaomvandlare
|
forex.se?
|
Hej ny på sidan,
Kollat runt lite i tråden men förstår inte de här med Betfair riktigt? när jag tidigare horade sportsbetbonusar 06-07 någon gång så var det bara hitta surbets eller så nära som möjligt som gällde, Men när jag läser i tråden här ska man alltså spela tex 1 på Unibet och även 1 på Betfair? här blir jag jag förvirrad är inte syftet att vi alltid ska vinna och vill täcka upp förlusten på 1 genom att ha spelat x2 på Betfair? |
Citat:
|
Har man inte koll på spela och boka ska man nog undvika detta.....
|
Numera finns väl "Hämta hem vinsten" knappen på en del marknader så det är väl bara att köra med den i så fall.
|
Bara för att dubbelkolla.
Man ska alltså spela 1 på spelbolaget för tex 1000kr sedan gå in på betfair och hitta en match så nära 100% som möjligt med hjälp av tex denna sidan: http://www.mbassist.co.uk/MatchedBets.aspx boka den och välja att skulden ska bli max 1000kr och lägga spelet sen är man färdig? Har jag förstått allt rätt då? Tack på förhand! |
Har oxå tänkt att bonushora lite genom betfair.. Men det jag inte riktigt förstår är, jag har tänkt B365 och har hittat Man City-Swansea till 100% genom http://www.mbassist.co.uk/MatchedBets.aspx. Klickar jag på den matchen så får man upp en ruta med Back Man City 1,29 på Bet365 och Lay Man City 1,29 på Betfair. Hur ska man spela här, med vilka insatser på varje om jag har 1000+1000 på Bet365= 2000kr. Ska man spela 2000kr på City på Bet365 då och hur mkt på ska man laya på Betfair?? Blir kanske en lite rörig fråga det här men ngn kanske förstår vad jag är ute efter..
Mattias |
Citat:
Har du lirat 2k på bet365 boka 2k på Betfair. Är oddset det samma så vinner du lika mycket på Bet365 som din förlust blir på Betfair. Dock skulle jag inte reka oddset 1.29 att bonustrada, då odds under 1,50 EJ räknas in i omsättningen på Bet365. Kolla ALLTID omsättningskraven hos bookies, då det skiljer sig mellan bookisar. |
Citat:
Placerade spel som innehåller något val med odds som understiger 1,50 kommer inte att räknas med för något omsättningskrav. Kan vara bra känna till ifall du skulle gå och vinna på bet365 är de ju skönt om de räknas till omsättningskraven. Nu är jag inte 100% säker men din utgående skuld ska alltså vara 2000kr på betfair om du skulle förlora så lättast att få exakta siffror är att du knappar in 2000kr under skuld.- |
Citat:
Mattias Hur går det med den här bonushora guiden som man fick till den 8/8?? |
Citat:
Men är ju bra om du har mer på betfair ifall du inte lyckas trada över bonusen på första försöket. Allt att du delar upp de i tex 4st 500kr bets. |
Om du bokar ett 1.50 odds på Betfair och vill vinna 2000kr så behöver du 4000kr på betfairkontot. Om du bokar ett 2.00 odds däremot så räcker det med 2000kr för att vinna 2000kr.
|
Citat:
Men det jag vill veta är hur jag ska räkna säg att som nu finns det QPR v Bolton 2.40 på QPR på Bet 365. Om jag ska bonushora ut min vinst, så sätter jag in 1000kr på Bet365 och får 1000kr bonus= 2000kr. Då sätter jag 2000kr på QPR på Bet365 och vad ska jag sätta in på Betfair för att laya där till 2.40?? Då behöver jag 2000kr på lay på betfair?? Är det rätt tänkt?? |
Citat:
Klicka på "Go" i kolumnen längst till vänster. Där kan du fylla i dina värden. Den borde funka. |
Citat:
|
Nu sitter jag och ska bonushora lite=) men är riktigt seg i kolan...har läst hela tråden...
om man går till http://bet72.com/oddsmatcher/ så kan man välja detta: Select your bet type: Qualifying bet Free bet, stake returned Free bet, stake not returned och jag vet att vissa bonusar är stake not returned och andra stake returned Free bet, vad är det för skillnad om jag tex skulle köra på en bonus med stake returned Free bet? MVH |
ingen som har nå bra svar på det?
|
Citat:
|
Stake returned betyder att du får insatsen på freebettet tillbaka, stake not returned att du inte får det. Alltså vill du när du lägger ett freebet där du inte får insatsen tillbaka spela på så höga odds som möjligt för att få ut det mesta av det.
|
Om någon letar efter bra match att bonushora med så finns det en bra i dagens PL.
Swansea finns till 2.10 på Bwin. Jag bokade just dem till 2.06 på Betfair! Edit: Sänkt till 1.95 nu, men finns till över 2.05 på många bolag! (2.10 på Ladbrokes) |
Tips på vart man kan finna oddsmatching för Redbet? Fanns inte på bet72, mbassist.co.uk eller okey.no/oddsmatcher.
|
Citat:
|
*Redigerad
|