![]() |
Registrerat spel
Datum: 2012-11-17 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 54 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 5, 10 2 6, 7, 10, 11 3 9 4 6, 11 5 1, 8, 11, 12, 13 6 9 7 1, 2, 5, 9, 10, 11 Vadet gäller startnummer 720 rader x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr ------------------------------------------- Andelspel i butiken! 5, 10 res 1-7 1, 2, 4, 6, 7, 9, 11, 12 1 res 2-9 2, 4, 5, 6, 11 1, 6, 7, 8, 13 2 res 8-6 1, 2, 5, 11, 12 |
fan vilket formtapp Åke har...eller?
|
Citat:
|
Citat:
Och jag som tänkte göra ett system med spik på Perfect toll och By Air, Gjorde det tyvärr ej.. Garderade desstu mer istället. Vi får se hur fortsättningen blir, För egen del så ska han nu inte vinna förren sista avdelningen med Aristocat Boko. :KO: |
Friction borde diskas, trots att vi är med på V7! Men det vågar dom inte...
|
Haha, gött - men de är allt bra fega...! Vad, faan har de måldomare till...?
|
Citat:
Hade förmodligen själv oxå friat, Var tveksamt men ingen galopp. |
tekniskt fel på atg live sidan, samma för er?
|
yes/ fungerar inte....
|
Citat:
|
laddade om sidan så funkar nu för mig
|
Det är sådan bullshit med att hästen "travar ju med frambenen"! Det är ju INTE trav som kusen visar upp... Kanske måste till en ytterligare parameter i vad som man kan diska för - detta skulle då kunna agera skolexempel...
I Frankrike had de bara gäspat och diskat - de har iofs alldeles för hårda regler för diskning, i alla fall vad gäller för orent trav... |
Och där åkte man på allt, Lät ej bra på Digital Ink när det var dax för inlämningen.
|
Citat:
Den var bra, du...! Riktigt bra... Jaja, vi vänder blad och hämtar en ny, kall en... :cheers: |
Citat:
|
Citat:
:cheers: :))) Hade bara Kronenbourg men de får duga. :) Skåål! Hade många hästar kvar i avd:4 men ej vinnaren, Därav Gravölen. (Hade två Öl i Kylen, Det gäller att välja tillfällena. :) ) |
100 V på Cuba Cohiba
|
Hoppades på att Cuba Cohiba skulle sitta i spets, Verkar nu ej bli så.
Omstart nu... |
Robert Bergh hade nog en skruv lös i avd5
|
Helvete ATG, in i sista kurvan så kommer " sändningsuppehåll" som ett jävla plakat mitt för ansiktet....
Tomtar! |
tekniskt fel igen???
|
Katastrof, Nu försvann ATG- Liven, Just när man tittar på hur upplpoppet i avd:6 ska lösa sig..
|
Allvarligt talat, vem vann?
|
Citat:
|
que_ vem vann 6:e loppet?
|
Citat:
|
Skämta ATG, viket jävla fiasko. Jag stänger ner all kommuniktation och ser sista två loppen om en halvtimme eller nåt på atgplay..
|
Kolla LIVE på mobilen eller läsplattan istället, fungerar utmärkt.
|
Citat:
|
Nu verkar det helkört med Liven..
|
Fungerar på mobilen som sagt.
https://photos-3.dropbox.com/t/0/AAC...YnAsa0_yfFjS-Q |
Citat:
ATG lär förlora en hel del i omsätting nu i den sista avdelningen på V75an.. |
Citat:
Tycker ej mig behöva mig en; Vill ej vara nåbar alltid...:yes: :cheers: |
Citat:
|
classic.atg.se, öppnar sändningen i extern spelare, brukar funka bättre
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: Grav - Ölen smakade riktigt bra, Öppnar den sista av två nu..Psh..ytt.. :claps: :evilgrin39: Har ett tips annars hur man får Whisky eller något annat gott att smaka som bäst, Har ej provat det än själv men ska göra så och är helt övertygad om resultatet. Går då åt mycket mindre Whisky, Handlar om att få fram smaken och då behövs inte några större mängder.. |
Citat:
Vad var tipset, då? :cheers: Whiskey smakar bäst rumsvarm och med V75 på datorn och Liverpool på storbilden... Har dock snöat in på rom och cola just nu - med massor av is, såklart...! :drunk: |
Citat:
Tanken var att det skulle bli en bättre smak att använda en liten Sprayflaska som kan innehålla 30 ml, Än att dricka från ett provsmakarglas för Whisky. Handlar mycket om att få syret att blanda sig med drycken och med spayflaskan får man med mycket syreblanding.. Efter att provat med Sprayflaskan, Man får i sig för lite Whisky.. Man får smaken men ej hela smaken, Ej tyngden från Port Ellen.. Kan skriva mer men detta räcker nog. /Min tro var fel. ( Borde ha provat innan. :) ) |
Kanske ändå, Gäller att ta sin tid men hela upplevelsen finns ej om man tar en fin whisky genom att Spraya i sig den. (Märkte jag nu.)
Fast det går åt 1/10 del gissningsvis. :) |