Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Uppsnack Åby (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/14155-v75-uppsnack-aby/)

korpo 2012-12-05 12:11

"Peter Andersson"

Svanstedt säger att han inte ger gratis info då vissa betalar. Guiden säger samtidigt att de inte betalar till Åke. Vilka äckliga lögner!

korpo 2012-12-05 12:46

BG skriver i i sin betalkrönika idag att man oavsett väder och bana ska spara hovarna på QDC och köra med skor.
Gick barfota runt om senast i Paris.

AbbeAce 2012-12-06 07:36

Spel Guiden för den som vill....

http://spelguiden.se/sg2/docs/Spelgu...0000%20V75.pdf

SuprMario 2012-12-06 10:22

Betalt för intervjuer?!?
Hör ni inte hur dumt det låter inom en "sport" där vi spelare betalar hela kalaset.
Utan spel - inget trav, punkt slut!

Hur ska det se ut om andra sportprofiler begär betalt för att prata med tv sporten etc?
Daah - dags att komma ner på jorden...

Årets tränare skall definitivt gå till Melander, blir bara förbannad om den går till Svanen.

God Jul

astockel 2012-12-06 12:00

Citat:

Ursprungligen postat av SuprMario (Inlägg 217136)
Betalt för intervjuer?!?
Hör ni inte hur dumt det låter inom en "sport" där vi spelare betalar hela kalaset.

Det där kan jag hålla med om till 100% faktiskt. Det är vi spelare som finansierar travet, och vi har det redan nog svårt med att välja ut rätt hästar bland alla: experttips, "säkra utlåtanden", och favoriseringar.

Så det minsta "kungen" kan göra för oss är att ställa upp på intervjuer som kan ge oss lite lite hjälp på traven.

Men men, verkar som att vi får öppna plånboken så att Åke får några tusenlappar extra varje månad (som om han inte tjänar nog???)

Intervjuer borde vara en del av spelet hur som helst...:rant:

laxdasen 2012-12-06 12:32

Yarrah boko och Jonathan Palema är två helt klara. Dessa spikar jag på allt sen obegr med rader!

KP 2012-12-06 12:37

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 217152)
Yarrah boko och Jonathan Palema är två helt klara. Dessa spikar jag på allt sen obegr med rader!

Jag vill gärna höra dig motivera varför du anser dessa vara helt klara?

Yarrah skulle vara klar sist, slutade i galopp. Nu möter den QDC dessutom, skor eller inte så spelar det ingen roll på QDC den springer lika bra ändå.

Jonathan har bara gjort 1 lopp efter vila och före vilan gjorde den 2 lopp endast. Dvs 3 lopp på hela året. Och dessa i skräplopp.

laxdasen 2012-12-06 12:44

Yarrah såg oerhört bra ut senast. Uffe stod upp i vagnen . Tidig spets och sen slut. Björn backar direkt. Jonathan har jag personlig koll på då jag följt den hela karriären och loppet håller usel klass. Han är snabb ut från alla spår och helt travsäker. Spets i första sväng och sen är det över. Jag gillar spets och slut vilket är den enda riktigt säkra i travets värld.

korpo 2012-12-06 12:55

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle15889597.ab

Svanstedt framstår mer och mer som en idiot?

Om_sommaren 2012-12-06 12:57

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 217152)

Håller helt klart med om jonathan palema Däremot tror jag att spring erom kommer gå i spets o då är det hästen att slå. Har suttit fast en del och Erik är nog sugen på att köra i spets. 3 hästar o det loppet är täckt.

laxdasen 2012-12-06 12:59

Ja vem vet.....men jag tror yarrah vinner även från dödens.. därför jag är så säker. såg kuslig ut senast

zzzman 2012-12-06 13:30

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 217159)
Däremot tror jag att spring erom kommer gå i spets o då är det hästen att slå. Har suttit fast en del och Erik är nog sugen på att köra i spets. 3 hästar o det loppet är täckt.

Åby har ju open strech så rygg på Yarra Boko tycker nog Erik inte är fel.

Tror också QDC körs defensivt då den prövade spets sist i Frankrike och inte riktigt fixade det. Därmed blir Yarraha Booko en bra spik, den kan öppna lite lagom hårt, vet att den troligtvis får överta ledningen ändå. Sedan blir den svårslagen.

Om_sommaren 2012-12-06 14:32

Citat:

Ursprungligen postat av zzzman (Inlägg 217165)
Åby har ju open strech så rygg på Yarra Boko tycker nog Erik inte är fel.

Tror också QDC körs defensivt då den prövade spets sist i Frankrike och inte riktigt fixade det. Därmed blir Yarraha Booko en bra spik, den kan öppna lite lagom hårt, vet att den troligtvis får överta ledningen ändå. Sedan blir den svårslagen.

Väljer han ryggen på Yarrah Boko så blir han antagligen 2:a. Tror inte Spring erom som inte ha nån vidare speed ta en längd på upploppet. Chansen att vinna ligger nog i att hålla Yarrah utvändigt. Mycket beror väl på hur bestämd Uffe är när han går fram o försöker överta. Om han gör det?

Trinity 2012-12-06 18:23

Är inne på att Victoria Fame kan överaska lite och vinna i första avdelningen, Tyckte hon såg fin ut där längst bak på upploppet i Guld-divisionsloppet när galoppen kom.
Nu startar hon i Silver och Johnny Takter upp.

Victoria Fame har tidigare visat upp att hon har en vass spurt, Bara att se upploppet 25/8 på Bergsåker.
Visst det var lärlingar som körde men att gå från nästsista plats till vinst på upploppet, Då Braås palema måste ha varit 50 meter förre och såg ut att vinna loppet.