Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75 Jägersro 23/3 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/15585-uppsnack-v75-jaegersro-23-3-a/)

Fyran 2013-03-22 22:27

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 239142)
Det beror på att någon satsat ett par hundra på Cloria Victis - omsättningen är ju än så länge låg, enbart 1599 SEK, då gör ett par hundra att oddset hamnar så lågt för stunden men detta "rättar" till sig ju högre omsättningen blir - Cloria Victis kommer hamna runt 15 gånger pengarna i slutodds hos ATG - hos nätbolagen varierar ju oddsen stort...

Lycka till med de lir du gör...!

Ok, måste konstatera att det iaf inte är jag som lirat, även om jag nämner CV i denna tråd: https://www.sharps.se/forums/trav-gal...8-naesta-gang/ ;)

Men till rätt odds måste jag nog lägga en liten peng, tror jag... :)

Om_sommaren 2013-03-22 22:50

Citat:

Ursprungligen postat av sportnisse (Inlägg 239275)
omgångens kioskvältare avd 5 nr 2 G.K.Alias ujippa
såg att Stora Vinster har den som tipsetta!!
även spelguiden varnar för henne.
6 % just nu

Detta är en ojämn osäker typ. Svårt att se den vinna v75 med catrin i sulkyn. Finns mycket mer intressanta skrällar här. Varför inte basilika silas eller Peter,s ....till ungefär samma %. Med rutinerade kuskar. Att stora vinster ha den som tipsetta, berättar att ha du ett konto där, avsluta det direkt

Trinity 2013-03-22 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 239194)
går inte att säga så .... :) har en kompis som har sagit en som har slagit Roger Federer.. hehe. Hur är Robban nu? Det är det som är viktigast att veta. Sebbe k har slagit Commander Crowe som slagit Read Cash oxå och det var inte allt för länge sen. Mvh

Är inte många som slagit Roger Federer, Stort! :)

mijo14 2013-03-22 23:10

2 5 7 8 9
1 2 6 8 10 11 12
6
4
4 11 12 15
1 2 7 10 11 12
3 11

1680 rader/ delas på 5 pers
(Avvaktar inlämning pga Ludde och Åke)

doob 2013-03-22 23:13

Blev såhär, hinner inte kommentera.

1) 5 7 8 9
2) 2 3 6 7 11 12
3) 6
4) 2 3 4 5
5) 2 4 8 11 12
6) 7 10 11 12
7) 10

Pilkast 2013-03-22 23:14

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 239256)
Vet du om den stod stallad tillsammans med andra av hans starthästar i morgon...? Skall man behöva ta detta med sjukdom med nu också... Stryker han någon mer är det alla anledning att passa hans hästar - i "negativ" bemärkelse, alltså...

Ursäkta att jag citerar mig själv men Åke har även strukit en innan V75-loppen... Skall vi vara oroliga för att han har någon skit i stallarna...?

Trinity 2013-03-22 23:19

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 239201)
Mitt system i Nuläget!

5 Pingus Vang (som han såg ut senast med det loppet han fick på den tiden.. wow!)
6,8 (tror mest på 8 Saladino som är stark som en björn och har mest pengar på kontot... kan va en spik.. är snabb ut och Voldemort är seg så han kan nog smita ut och kan vinna från dödens med lätta Ingves i sulkyn:)
6 Sebbe K bara vinner.... gå viddare.
Alla ( lärlingslopp och många startsnabba med galoppvarningar) 5 Lucky Sec tror jag mest på.
1,2,3,4,6,7,8,11,12,14 (öppet om inte ludde rinner undan efteratt ha övertagit spets från 1 eller 2)
1,2,5,6,7,8,9,10,11,12 (bästa hästarna med sämsta lägen gör att jag tar många)
3,4,5,7 (skulle vilja ta alla här men har inte råd.. dem som jag tror mest på är först 3 sen 4 och 7 och sist 5. Blir det högt tempo på loppet är 2 Penalty Fare en skräll att se upp med .. stark! Måste även varna lite för 11 Icebear oxå:) Som sagt mycket öppet om inte 3 Åge Hornline råkar rinna undan från spets på Jägers snabba bana... som det talar mycket för.

Kostnad 4800kr delat på 12-15 pers

Att Sebastian K bara vinner, Tror så med men garderar ändå. :)
Lär göra så att om/när Sebbe vinner har jag kryssat i för V7, De jag garderar med är med på den vanliga v75:an..

De andra spikförslagen vi har som är samma är..
Pingus Vang i avd:1
och
Åge Hornline i den avslutande avdelningen. :)

Och har även spik i avdelning fyra och Lucky Sec.

4:ra spikar om man vill, Har den femte med.

Men detta är på chans och betrodd tyvärr men fler kan se. :)
Tänker att den femte vinnaren är Keeping Julia i avd:5..

Lycka till!

magnushansson82 2013-03-22 23:24

Citat:

Ursprungligen postat av sportnisse (Inlägg 239275)
omgångens kioskvältare avd 5 nr 2 G.K.Alias ujippa
såg att Stora Vinster har den som tipsetta!!
även spelguiden varnar för henne.
6 % just nu

Vill informera att Catrin Fajersson inte vunnit V75 på de senaste 500 körda avd ..men även en blind höna ..

Asprilla 2013-03-22 23:28

Citat:

Ursprungligen postat av magnushansson82 (Inlägg 239324)
Vill informera att Catrin Fajersson inte vunnit V75 på de senaste 500 körda avd ..men även en blind höna ..

Låter som en redigt överdimensionerad siffra. Har den kusken ens 20 starter om året på V75? Hon hade 5 starter 2011.

Däremot Adrian som rankad etta. Han har väl fortfarande inte vunnit en V75-avdelning på 50 försök?
Han har inte ens den bästa hästen sett till seger-%, plats-%, rekordtid eller poäng. :gun_bandana:

Pilkast 2013-03-22 23:34

Citat:

Ursprungligen postat av tototorsten (Inlägg 239148)
Se upp för Robban ! Han har slagit Ready cash :ohmy:

Jo, men det var för över två år sedan - titta på vad denne gjort på sistone istället - inte mycket positivt där inte, inte ens i monté, vilket de brukar pröva när hästen, mer eller mindre, gjort sitt framför sulkyn...

Inget elakt ment, oftast slår form klass, men Robert Keeper har ju inte visat detta på länge, eller hur? Här är klasskillnaden så stor att detta inte ens hade haft betydelse om RK haft form...

Och ja, 88% mot 1% är nog hur förhållandena mellan dessa hästar är, i dagsläget. Sebastian K. vinner ett liknade lopp nästan 9 gånger utav 10 medan Robert Keeper högst gör det 1 av 100 - detta är dagens sanning...

Det är ju inte bara Sebastian K. som Robert Keeper skall slå - han skall slå resten utav fältet också, och av dessa är fem, sex bättre och/eller har bättre läge och/eller form...

Så jag tror att public är helt rätt ute här... Förstår inte varför Robert Keeper är med i loppet ens. Kanske en billig försäljning på gång...

Det som gör att Sebastian vinner detta lopp så ofta som ALLA tror är, förutom överlägsen kapacitet, att han får överta och kommer få bestämma i spets till kanske 1.15-1.16, första varvet - då räcker det med 75% form för att göra det!

Inte ens Björn Goop kommer kunna väcka liv i detta lik, I´m sorry, men fakta är fakta...

Men, även jag kan ha fel - har hänt mååånga gånger förr, men jag tror inte det, denna gång!

Men, lycka till, hur du än väljer att spela! :cheers:

Pilkast 2013-03-22 23:39

Citat:

Ursprungligen postat av magnushansson82 (Inlägg 239324)

Kan inte stämma - kommer ihåg att hon vunnit något lopp de senaste åren på V75...

http://www.catrinfajersson.se/

Vet dock inte vilket år...

Klanke 2013-03-22 23:48

Miljonsystemet Lördag.

avd1. När två trätter vinner en trejde min ide går till OBI WAN som är ganska speedig och har gjort många fina lopp dessinnan. Blir Ludde gassugen så kliver mitt drag in i handlingen.

avd2. Vidöppet streckar alla utom nr 4 och 5. Tipset till TRAVEL M.S som tar spets om kusken träffar starten, blir inte lätt att plocka längder på sedan. nr 12 är bästa hästen men spåret?

avd3. Sebastian K är knappast på topp efter fem månaders vila, högt spelvärde om han bränner och då jag hittat andra bra spikar i omgången försöker jag fälla. Clear Sign fick äntligen vinna senast har innan dess många gånger suttit fast och sätt fin ut en tid. 2% idag är förståligt men å andra sidan häst i toppform skall alltid passas! Harry H är jämnheten själv, spurtar alltid vasst på jägers kan bero på att ekipaget "älskar" jägers. 1%

Avd4. Här tror jag Adrian sitter i spets med Punk efter en bit och han räknar med att vinna detta eftersom han har bästa hästen, kommer han sedan till spets så är det +++. Bra fart för sin klass! Jag rockar fet hela vägen till banken.

Avd5. Ludde bör ha fina chanser att nå spets och leda loppet hela vägen men skulle det strula så vill jag inte kliva av här, en jätterysare kan G.K.Alias Ujippa vara hon är väldigt kvick från start om felfri, söker rygg på nr 4 och som vi alla vet ger ju alltid Ludde luckan till slut. Streckvärd! Öppet bakom. Passa även G.K.Signatur som kan spurta sylvasst om en fin resa till 600 kvar.

avd6. Här tror jag mycket på By Air som skall köras barfota runt om, chefen upp = +++. Obesegrad för sin tränare = +++. Distansen en fördel. Ser ut som en vettig chans. och jag chansspikar!

avd7. Åge Hornline blir normalt inte lätt att slå efter sina senaste insatser, Bolt börjar få aktionen att stämma mer och mer vilket han inte fick tidigare. Penality Fear har gjort det riktigt bra på slutet och nu kanske man kan få rygg på nr 3, chans om lucka och klaff. Icebear har form synd på spåret, vid klaff!

avd1. 5-9 (8-7)
avd2. alla utom 4 och 5
avd3. 5-6-10 (3-7)
avd4. 4 Punk (1-3)
avd5. 1-2-3-4-8-9-11-12 (14)
avd6. 12 By Air (11-1)
avd7. 2-3-4-11 (7-5)
= 864 kr

Om_sommaren 2013-03-22 23:50

Citat:

Ursprungligen postat av Asprilla (Inlägg 239325)
Låter som en redigt överdimensionerad siffra. Har den kusken ens 20 starter om året på V75? Hon hade 5 starter 2011.

Däremot Adrian som rankad etta. Han har väl fortfarande inte vunnit en V75-avdelning på 50 försök?
Han har inte ens den bästa hästen sett till seger-%, plats-%, rekordtid eller poäng. :gun_bandana:

adrian har haft en del fina chanser utan att sätta dit dom. Bästa kuskarna måste med kasper k andersen och oscar nilsson är överlägsna i detta gäng och sitter bakom 2 bra hästar.

tototorsten 2013-03-22 23:59

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 239326)
Jo, men det var för över två år sedan - titta på vad denne gjort på sistone istället - inte mycket positivt där inte, inte ens i monté, vilket de brukar pröva när hästen, mer eller mindre, gjort sitt framför sulkyn...

Inget elakt ment, oftast slår form klass, men Robert Keeper har ju inte visat detta på länge, eller hur? Här är klasskillnaden så stor att detta inte ens hade haft betydelse om RK haft form...

Och ja, 88% mot 1% är nog hur förhållandena mellan dessa hästar är, i dagsläget. Sebastian K. vinner ett liknade lopp nästan 9 gånger utav 10 medan Robert Keeper högst gör det 1 av 100 - detta är dagens sanning...

Det är ju inte bara Sebastian K. som Robert Keeper skall slå - han skall slå resten utav fältet också, och av dessa är fem, sex bättre och/eller har bättre läge och/eller form...

Så jag tror att public är helt rätt ute här... Förstår inte varför Robert Keeper är med i loppet ens. Kanske en billig försäljning på gång...

Det som gör att Sebastian vinner detta lopp så ofta som ALLA tror är, förutom överlägsen kapacitet, att han får överta och kommer få bestämma i spets till kanske 1.15-1.16, första varvet - då räcker det med 75% form för att göra det!

Inte ens Björn Goop kommer kunna väcka liv i detta lik, I´m sorry, men fakta är fakta...

Men, även jag kan ha fel - har hänt mååånga gånger förr, men jag tror inte det, denna gång!

Men, lycka till, hur du än väljer att spela! :cheers:

Jag har tänkt lira !! bokar du till hundra gånger ?

magnushansson82 2013-03-22 23:59

Citat:

Ursprungligen postat av Asprilla (Inlägg 239325)

Har statistik över de 550 senast körda avd (inte hennes senaste 500)...hon har inte 1 seger!

statistiskt sett kan man chansa bort henne varje gång och skicka en grattistårta med bud när hon vinner var 4e palmsöndag :thumbup:

Pilkast 2013-03-23 00:05

Citat:

Ursprungligen postat av tototorsten (Inlägg 239331)
Jag har tänkt lira !! bokar du till hundra gånger ?

Det gör jag gärna! Hur många sharps vill du satsa? Har inte så många att satsa, jag... ;-(

Eller vill du satsa i kronor...?

tototorsten 2013-03-23 00:12

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 239334)
Det gör jag gärna! Hur många sharps vill du satsa? Har inte så många att satsa, jag... ;-(

Eller vill du satsa i kronor...?

100 Kr vinnare! vad ger du på plats ?

Pilkast 2013-03-23 00:18

Citat:

Ursprungligen postat av magnushansson82 (Inlägg 239332)
Har statistik över de 550 senast körda avd (inte hennes senaste 500)...hon har inte 1 seger!

statistiskt sett kan man chansa bort henne varje gång och skicka en grattistårta med bud när hon vinner var 4e palmsöndag :thumbup:

Blir alltså, i runda slängar, lite drygt ett år som du har statistik på... Hon har vunnit V75-lopp, de senaste två åren, i alla fall... Ganska säker på detta...

magnushansson82 2013-03-23 00:22

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 239336)
Blir alltså, i runda slängar, lite drygt ett år som du har statistik på... Hon har vunnit V75-lopp, de senaste två åren, i alla fall... Ganska säker på detta...

Japp ...kanske behöver 1000 lopp för att hitta en seger! Jag står över ...tycker man att 1 på 1000 är bra så är det bara o lira :claps:

Pilkast 2013-03-23 00:31

Citat:

Ursprungligen postat av magnushansson82 (Inlägg 239337)
Japp ...kanske behöver 1000 lopp för att hitta en seger! Jag står över ...tycker man att 1 på 1000 är bra så är det bara o lira :claps:

Men saken är den att bättre kuskar än henne INTE har vunnit inom hennes intervall... Att inte vinna på V75 på dryga ett år är inte alls konstigt bland hennes "klass"...

Pilkast 2013-03-23 00:37

Var det inte Ove A Lindqvist som inte vann V75 på väldigt många år? Och han är ju riktigt välrenommerad... Så det händer bättre kuskar än henne...

http://www.stallbredbyn.com/index.ph...=449&Itemid=82

magnushansson82 2013-03-23 00:38

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 239339)
Men saken är den att bättre kuskar än henne INTE har vunnit inom hennes intervall... Att inte vinna på V75 på dryga ett år är inte alls konstigt bland hennes "klass"...

rätt subjektiv bedömning, vem är bra och inte? ..statistiken ljuger inte!
Hennes stat kan ju bero på många saker ..dåliga hästar, usla spår ...född med otur vad vet jag!

Jag slänger ut julgranen oftare än hon vinner travlopp på V75 ..over & out!

Pilkast 2013-03-23 00:52

Citat:

Ursprungligen postat av tototorsten (Inlägg 239335)
100 Kr vinnare! vad ger du på plats ?

Inget på plats! Hmmm, blev osäker nu...! Men, för att "bevisa" att jag fortfarande tror att kusen är chanslös så får du överoddset 75 gånger x antal sharps du vill satsa...

Reda pengar är ingen idé då detta bara medför problem och kanske är otillåtet här på sharps - "problem" med överföringen, också!

Så jag ger dig 75 x sharps! Take it or leave it... Kan inte ge dig för sjukt överodds, inser jag nu...! 75 gånger sharpsen är i gränslandet för hur jag taxerar min "risk"... Måste ju ha lite marginal, också, hehe!

Shoot! :cheers:

Pilkast 2013-03-23 00:58

Citat:

Ursprungligen postat av magnushansson82 (Inlägg 239341)
Hennes stat kan ju bero på många saker ..dåliga hästar, usla spår ...född med otur vad vet jag!

Men, jag lovar att du INTE dissat Ove A Lindqvist, i lika hårda ordalag, som Catrin Fajerson! DETTA är jag säker på...! Och han har klart sämre stats (på V75) än henne, de senaste åren, eller hur...?!

Statistik kan man vrida och vända på hur faan man vill - det förblir enbart statistik ändå... Alla som tar del utav statistik kan vrida och vända den till sin fördel, eller för den delen, den andres nackdel... Detta är fakta!

magnushansson82 2013-03-23 01:08

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 239346)
Men, jag lovar att du INTE dissat Ove A Lindqvist, i lika hårda ordalag, som Catrin Fajerson! DETTA är jag säker på...! Och han har klart sämre stats (på V75) än henne, de senaste åren, eller hur...?!

Statistik kan man vrida och vända på hur faan man vill - det förblir enbart statistik ändå... Alla som tar del utav statistik kan vrida och vända den till sin fördel, eller för den delen, den andres nackdel... Detta är fakta!

Nej då ..men Ove är inte med och kör imorn!

Sen är det ju svårt att vända seger% 0 till ngt annat än att Catrin inte vinner några lopp på V75 i nuläget ...hade jag haft råd att ta med alla hästar hade jag haft alla!

Det har jag inte ..då är det ju rätt klokt att fimpa de som har minst chans att vinna ..

Asprilla 2013-03-23 01:36

Citat:

Ursprungligen postat av magnushansson82 (Inlägg 239341)

Inte för att vara den, men du vänder ju på statistiken som en katt vänder sin egen skit. Varje år är det knappt 50 kuskar som bara vinner ett enda lopp inom V75. Det är i genomsnitt nästan en kusk varje omgång. Om du plockar bort alla kuskar som inte vunnit det senaste året (dina 550 avd.) lär du aldrig vinna mer än smulor.

tototorsten 2013-03-23 01:59

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 239345)
Inget på plats! Hmmm, blev osäker nu...! Men, för att "bevisa" att jag fortfarande tror att kusen är chanslös så får du överoddset 75 gånger x antal sharps du vill satsa...

Reda pengar är ingen idé då detta bara medför problem och kanske är otillåtet här på sharps - "problem" med överföringen, också!

Så jag ger dig 75 x sharps! Take it or leave it... Kan inte ge dig för sjukt överodds, inser jag nu...! 75 gånger sharpsen är i gränslandet för hur jag taxerar min "risk"... Måste ju ha lite marginal, också, hehe!

Shoot! :cheers:

Hej är ny på forumet och vet inte riktigt vad sharps är :innocent:
Men du skrev tidigare att hästen vinner en gång av hundra om ens det .
Men nu när jag ville spela till 100gånger vilket du tycker är för dåligt odds eftersom hästen vinner inte ens en gång av hundra .
så ger du mej 75 gånger? Fast jag kan inte spela pengar.
Har jag förstått dej rätt då ?
Ps kolla du på loppet när Robban slog Ready Cash ?

Pilkast 2013-03-23 02:21

Citat:

Ursprungligen postat av tototorsten (Inlägg 239352)
Hej är ny på forumet och vet inte riktigt vad sharps är :innocent:
Men du skrev tidigare att hästen vinner en gång av hundra om ens det .
Men nu när jag ville spela till 100gånger vilket du tycker är för dåligt odds eftersom hästen vinner inte ens en gång av hundra .
så ger du mej 75 gånger? Fast jag kan inte spela pengar.
Har jag förstått dej rätt då ?
Ps kolla du på loppet när Robban slog Ready Cash ?

Ja, du får 75 gånger de sharps du vill satsa... Kolla och räkna dock ut hur många jag har att förlora/vinna...

Sharps är de värdelösa siffrorna som du ser under din avatars namn till vänster... Under Reg.datum och Inlägg.

De kan du använda till att intet göra... Eller som i enstaka fall sätta på spel som vi nu gjort...

100 gånger som jag först yttrade mig om var lite för högt - 75 gånger är också högt men mer i paritet hur jag skulle lagt oddsen... Detta odds är dock MYCKET högre än vad du kan få på ATG, Bet365, Expekt, Unibet, Nordicbet - take it or leave it...!

Bara för att jag är generös behöver jag inte vara dumdristig, eller hur? Att sätta riktiga pengar vet jag inte om det är tillåtet här på sharps - men skit samma, det blir bara problem om vi skall syssla med detta... Sharpspoäng blir bäst, så slipper du förlora mer än dessa... Din mödom och din oskuld tar jag via dina sharps, dvs. de värdelösa poängen jag nyss förklarat vad de är...

Ps. Du menar loppet för två år sedan, i Caen...? Ja, hade inte Ready Cash kusk suttit och sovit samt att hästen bröt ut fem spår på upploppet så hade ju Ready Cash vunnit lätt - var det detta lopp du menade, eller? Och, ja - det var TVÅ ÅR SEDAN! Ds.

:rolleyes:

korpo 2013-03-23 06:28

8 Robert Keeper hade ett fantastiskt 2011 då han vann sju lopp och vid ett tillfälle besegrade självaste Ready Cash. Låt vara över 4 400 meter och att Ready Cash stod 50 meter bakom, samt att det var bakvarv i Caen, men ändå…ifjol vann hästen ett lopp; Prijs der Giganten, men det var billigt efter att ha övertagit ledningen varvet kvar. Senast hängde han med, med något sparat, i tredje invändigt. Före sig hade han Aisle Stand i mål och längden bakom var Krångel som fått betydligt tuffare resa. Fuxige Robert Keeper är trög och Björn Goop känns spännande bakom, men att utmana Sebastian K. ser hopplöst ut.

Fyran 2013-03-23 06:38

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 239354)
Ja, du får 75 gånger de sharps du vill satsa... Kolla och räkna dock ut hur många jag har att förlora/vinna...

Sharps är de värdelösa siffrorna som du ser under din avatars namn till vänster... Under Reg.datum och Inlägg.

De kan du använda till att intet göra... Eller som i enstaka fall sätta på spel som vi nu gjort...

:rolleyes:

:lol:

Men va fan, ge hen 100 ggr... Jag ska belöna dig rikligt om du har fler goda idéer/inlägg.

micked 2013-03-23 08:12

... klarblå himmel i Malmö idag, ca 6-7 minus just nu

Haltmathe 2013-03-23 08:29

Citat:

Ursprungligen postat av magnushansson82 (Inlägg 239337)

Din statistik stämmer ju inte. Hur många av dessa lopp har hon ens kört?

Khiarshoor 2013-03-23 08:32

Haha visst är Sebastian K given, trots att jag ogärna spikar Svanstedt på Jägers...

Men vafan allvarligt talat, möter ju SILVER HÄSTAR?!!? Wtf ... Rena mediokra silvergänget möjligtvis, Flemmings kan oroa lite, eller Bagley... Men fyfan hästar som Harry H??

Dreamis 2013-03-23 09:11

Jag ser att ni har en diskussion om Catrin Fajersson. Jag har statistik sedan 2002 och efter det har hon inte vunnit någon gång på v75. Däremot har Greger Fajersson vunnit med Staro Capricon den 21/6-09......

Mvh
Dreamis

KP 2013-03-23 09:14

Citat:

Ursprungligen postat av korpo (Inlägg 239359)
8 Robert Keeper hade ett fantastiskt 2011 då han vann sju lopp och vid ett tillfälle besegrade självaste Ready Cash. Låt vara över 4 400 meter och att Ready Cash stod 50 meter bakom, samt att det var bakvarv i Caen, men ändå…ifjol vann hästen ett lopp; Prijs der Giganten, men det var billigt efter att ha övertagit ledningen varvet kvar. Senast hängde han med, med något sparat, i tredje invändigt. Före sig hade han Aisle Stand i mål och längden bakom var Krångel som fått betydligt tuffare resa. Fuxige Robert Keeper är trög och Björn Goop känns spännande bakom, men att utmana Sebastian K. ser hopplöst ut.

Detta var innan han råkade ut för sin skada. Efter dess har han haft svårt att komma tillbaka enligt en intervju jag läste.
Den som är ute efter att gardera Sebbe K bör inte dubbla iaf, utan isåfall köra utgång med alla. Känns som spik eller alla.

Jag kommer köra med 3 spikar idag, Sebbe, Punk och Åge i sista. Målar upp resterande och hoppas på några 1%are :)
Tror stenhårt på favoritfall i första, känns som Flemmings hästar inte gillar Jägersros underlag, han brukar ta sina vinster i Åby eller Halmstad. Var länge inne på att spika Opitergium istället för Punk men Adrian är ju riktigt het för dagen. Vinner var tredje lopp han kör.

Om_sommaren 2013-03-23 09:25

Man kan ju inte annat än bli förvånad när man ser rutinerade travspelare här inne spika Punk med Adrian (utan v7-vinst) kolgjini till närmare 60%! Nice spelvärde

michel65 2013-03-23 10:34

V75 system

V75

V75 BANE
23.03.2013

V75-1:

5

V75-2:

1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12

V75-3:

3,6,10

V75-4:

11

V75-5:

1,4,8,11,12,14

V75-6:

1,2,4,5,6,7,8,10,11,12

V75-7:

3

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

0,50 kr.

1980
990 kr.

Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S

KP 2013-03-23 10:44

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 239380)
Man kan ju inte annat än bli förvånad när man ser rutinerade travspelare här inne spika Punk med Adrian (utan v7-vinst) kolgjini till närmare 60%! Nice spelvärde

Kolla istället vilket material han haft och vilka han mött. Mig veterligen så har han endast förlorat 2gånger regelrätt med en favorit och då felade hästen.
Nu är han ute i ett lärlingslopp, ska ej förväxlas med andra lopp där proffskuskar körs i. Hans motståndare är just lärlingar. Om du sågar Adrians V75 chanser, så bör du nog såga varenda ben på hans motståndare i samma lopp.
Du har endast 4 kuskar i samma lopp som vunnit över 15 lopp totalt detta år samt förra året.
70% utav alla lärlingslopp vinns utav de 5 kuskar som haft flest segrare innevarande samt föregående år (dvs 2012-2013). Här är det 3,4,7,10,11.
Endast 3 av dessa kuskar har vunnit över 25 lopp. (3,4,10)
Kombinerar du ihop det med att 50% utav dessa kortdistanslopp vinns utav spår 2,4,5 så har du sållat fram en vinnare.
Punk är även bästa hästen i fältet. Startat på v75 2 gånger, varav den vunnit en av dom. Motståndarna håller Klass2-3.
Adrian spikar sig själv på sitt system som han gör.

Citat:

Nio segrar på 26 starter är facit under mars när dessa rader skrivs och mycket av det kan Lutfi Kolgjini tacka sin son Adrian.
- Han har en del hästar han ansvarar för och de har gått väldigt bra. Av de vi startar på lördag är det faktiskt bara 7 Opitergium (V75-1) som inte tillhör Adrians grupp. Värt att ta till sig att Kolgjiini junior spikar både 3 Punk (V75-4) och 4 Sahara Fairytale (V75-5) i de officiella tipsen.
- Han är säkert rätt ute, jag håller med om att det ser ut som två mycket bra segerchanser, säger Lutfi Kolgjini som avrundar med att berätta om sina V75-hästar på lördagen:

[.....]

Punk gick ett riktigt bra lopp efter galopp i årsdebuten och Adrian var lyrisk efteråt. Hästen hade mest gått backintervaller och inte fått några tempojobb inför det så loppet har säkert gjort mycket nytta och han ska vara mogen för en riktigt bra insats på lördag. Nu rycker vi skorna runt om och jag är inte förvånad att Adrian spikar sig själv, han räknar med att vinna det här.
Punk vinner det här loppet ca 50%+ utav gångerna och är således en bra och spelvärd spik enligt mig.

edit: Motbudet är egentligen nr5 men den skriks det för mycket om överallt. Bl.a. Nybrink o co. Gått upp dubbelt i streck på bara 24h.

leffa 2013-03-23 10:59

Bolt är ett fynd i sista 14% bf i dag stall Hanne i flyt !

magohl 2013-03-23 11:02

Ni pratar mycket om Punk! Men ni som inte spikar ta med Stil den är på tok för bortglömd!!;) Annars är man tråkig spik 5 fleming o spik sebastian jaja två spikar som sitter då är man ju en bit på väg:rolleyes:Lycka till