![]() |
1: ALLA
2: 3 3: 3 4: 3 5: ALLA 6: 8 7: ALLA =2160r/1080kr Denna kupong samt 3st andra kuponger som är reducerade med dom 4 spikarna på kupong 1 som utgångar (Förutom motorstopp som är klar) & där en utav kupongerna är 30rader x 100 kommer liras i mitt andelsbolag på tillsammans (The Outsiders) denna vecka & jag har fåtal platser lediga i laget om någon är intresserad (skicka pm!) Vi lirar för minst 3000kr (troligtvis mer) & andelarna kostar 200kr/st & det är max 10st/person (Atgs: Regel) Vad tror folket, bra chans? |
Citat:
|
Gynnas 3 Stormysky av strykiningen innanför? Känns inte så.....känns mer som att CC gynnas mest
|
Braås jänkarvagn första gången enligt rickard svanstedt(troligen) tar bort den på 9 hästar ändå ...chanslös.
|
BRADLEY klarare än PANNE..aldrig sett en mer klar..... blir fullständig KROSS!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Spik på antingen Romeo eller Bradley, vad tror ni? Helt lost.
|
Avd1: jag spikar nästan alltid i första avd. Denna gång faller spiken på 4 DD, Dileva Käll har fått ett för dåligt läge och blir överstreckad. jag gillar DWP men intrycket senast var inte kul att se trots tiden 10,7.
avd2: Svanen brukar inte supa bort dessa körningar! Spika och gå vidare. avd3: Monster är en bra häst men Johan har får stor respekt för Örjan för att förstöra. Spikar PtM och sparar streck till de sista avd istället. avd4: Schaasar bort Örjan här då Erik ska svara ut honom. Tar med några till bakom om det skulle bli hård körning: 1,2,4,5,8 avd5: Schaasar naturligtvis bort Bosse som favorit (läs travbibeln) och bort med Erik som låter smått negativ med Brasse. Många roliga skrällar där Trippa Undan blir omgångens drag. Även 3,5,10,12 känns streckvärda! avd6: Överstreckade 3,8 åker bort direkt. Bäst spelvärde på 10,9,5,1,4,6, där CC kan vara ett monster med rätt förberedelser (hemmabana+barfota+ledning) någon av 1,9,10 kommer att få loppet. Kaka kommer ramla i som vinnare snart och 22% är väl lågt streckat på 6. avd7: Bort med rosa elefanten! Bradley är första häst men 12 är alltid svårt. Plockar med 4,5,6,7,8,9 där "alla" tycks ha glömt bort Greenstar som nu körs av kung Åke. Reden kan sitta på leken om han dundrar till ledning. |
Citat:
Blir nog DD på Tresor oavsett info då stallskrik brukar smälla till i starten efter. Snöat in mig på High Stage i v75:2 oxå, det brukar ju smälla till på Bollnäs och han har ju bra form. |
Citat:
Han har mindre chans än en snöboll i helvetet |
Citat:
|
Citat:
Större under har skett på v75 och hästen står på tur för en v75-vinst :drunk: |
Bidde lite favoritbetonad ram today.
1: A 10 B 1-2-4 C 3-6-8 (r12-5) 2: 3 TWIN´S FARYTAIL (r6-5) 3: 3 PANNE DE MOTEUR (r4-1) 4: A 3 B 1-2-5 C 4-6-7 (r11-12) 5: A 1 B 2-6-7-8 C 3-5-9-12-14 (r15-10) 6: A 8 B 3-6 C 4-5-10 (r1-7) 7: 3-4-12 (r5-8) |
Man vill ju jobba bort Twins F i andra... enda chansen till rejält med lax....och örjan i fjärde...
|
4,6,10
12 3,4,7 2,3,5,11 1 5,10 12 x 5 = 360 rader. |
Kolla omsättning på vinnare spelet i sista avd.!!!!!!:ohmy:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Travet har inte riktigt fungerat hittills, och man kan ju alltid spekulera i galopp. Kapacitet finns i överflöd. |
Citat:
Ingen lirare spelar innan man sett provstarten. |
Citat:
Nu blir det en punk ipa :cheers: |
Citat:
Folk verkar ha dåligt minne och påpekar omsättningen i sista avd varje vecka... :whoco5: |
Ahh, har missat det där med Harrypåsen. Bara sett reklamen men struntat totalt i att kolla vad det innebär. Men om det innebär att Harry-spelare lassar in på massa chanslösa i sista är det ju riktigt intressant! Speciellt med tanke på torsklirarna som ytterligare ökar värdet på vinnare i sista V7!!!
|
Blir bara favoriter.
Annars vinner jag en halv mille på en tia :D Registrerat spel Datum: Lördag 2013-09-07 Bana: Bollnäs Spelform: V75, omg. 44 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 4, 5 (6) 2 6 Krypton Eye (3) 3 3 Panne de Moteur (4) 4 2 Romeo Lavec (3) 5 5 Yr Gubben (1) 6 1, 3, 6 (8) 7 2, 4, 5 (3) Vadet gäller startnummer 27 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 13,50 kr Kvittonummer: 0700 9850 3B63 xxxx |
Spännande omgång idag! Tror det kan ge bra betalt med de extra pengarna, trots att 2-3 stora favvisar vinner!
Panne de moteur går inte att jobba bort såklart, och Twin's Fairytail är nog rätt klar den med... Läs gärna min snabba genomgång av jackpotomgången på min blogg: http://mangetippartrav.wordpress.com...7/v75-bollnas/ Lycka till alla idag, hoppas någon sätter 7an =) |
ett litet system till V7
4,6,9,10,12 2,3,5,6,12 3 2 1,6,7,8,13,14 3,6,8,10 12 |
Va in till stall J,O,Persson igår prata lite om chanserna till Bollnäs!! Åkte sen ut på Hagmyren å prata lite med skötare hos Uffe L som managerar ett flertal hästar från stall J,O,P (tror det är fem?) Bland annat bästa chansen på V-75!! stallets bästa chans Lärkan har tränat bra en tid ock det är väl dags att plocka lite poäng nu när ettan försvinner ur raden? Jag tyckte det lät på dom ja pratade med att alla var eniga om att ska nån från stallet ha en bra chans så är det Lärkan!!! Fan vilken bra info!!! Den är ju värd inga sharps?
|
Citat:
|
vill bara påminna alla om att sjöa idag! Lycka till!!!!!!!
|
verkar som att något smartskaft lagt 25 lax på alla hästarna
|
Citat:
|
Spyr av att se den där Robin...i sändningen... finns ingen kunskap eller känsla..inkvoterad ungdom.... satsa på kompetens istället!
|
eller något sånt:lol:
|
Tur att det är utklassningsdags av våra grannar från Finland i dag så man har något att glädjas åt när man blackat på travet.
|
Börjar få en stark känsla för TRUE A känns som den är rejält på g igen....
|
Kan bara hålls med om det. Tycker att den känns tidig idag.
|