![]() |
konstigt men folk som ej fattar något måste man förklara allt in i minsta detalj.... trodde du var mer bright rickart
|
du verkar ju sjuk vad har jag sagt??? du måste vara mr missuppfattning.. sluta kalla mig gris du är mkt värre själv du kan ju ej enns fatta vad jag skriver... men krävs en viss intelligens för att göra det.... så visa att du fattar istället!
|
har aldrig någonsin jobbat bort någon och det vet alla som känner mig jag unnar alla vinster--- så sluta beskyll mig för det.... finns inget fog för det alls...
|
bra system Chompipen
) Alla
2) spik 3 3) 3.4.6.9 4) spik 5 5) Alla 6) spik 5 7) 1.2.3.4.8.12 Good Lock Chompipen håber den sætter.-- |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Lugna dig Dasen annars blir du säkert avstängd..... kanske det han vill?
|
Citat:
|
Oh, så jävla jinxat att slänga upp systemet.
K*ken! |
Föööööörbannat.. Lalla i kön du bara, han vet ju att hästen är trög men ändå ska det köras på speed.
|
Vem är den nya snyggingen som intervjuar? kan inte koncentrera mig
|
limpanz....nej.... men fattar inte hur vissa kan missuppfatta allt....skrev en enda sak att det var omöjligt att sätta sju om man inte spikar 3 i tredje... och det är det fattar alla...
|
10-12 på DD räddar allt och mkt mer nu.....:)
|
Får hoppas på det. 5,10-12
|
DD
DAGENS DUBBEL
V75 BANE 07.09.2013 DD1: 5,6 DD2: 2,12 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 200 kr. 4 800 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S |
DD
5-10 6-12 |
Ni som kan något om spelvärde borde spela 9 i första DD mot alla i andra!
|
Spelar DD 9-12 bra odds :)
|
Jaha. Och varför var det spelvärdet så bra.
|
Ska inte håna men de som trodde på CC.... hur kunde man tro att den skulle ha chans.... omöjligt att nå spets..... och ingen kapacitet...
|
Fruktansvärd prestation. Gör inget att jag blev black. kul att se. I bästa fall några 5 or idag om Bradley vinner men det lär han ju inte göra.
|
håber
Citat:
|
BRADLEY vinner med hundra... ger den 3 gånger kliver jag in med 4000
|
Citat:
|
Citat:
Tack Dasen!! För att du inte hånar mig.. Jag trodde på CC men jag kommer igen... :evilgrin39: |
Citat:
|
jag hoppas alla som har chansen att vinna vinner jag lägger 4000 på BRADLEY sen kan ALLA håna mig .... gör inget.....spel är spel....som jag sa hånar ingen och unnar alla vinster..... vissa verkar dock obegr sura.... eller en...:) lycka till grabbar!!!! jobba in _BRADLEY NU!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:popcorn::popcorn: |
BRA!!!
Citat:
|
blev en dyr dag..... för mig.... man är kass... ....tur man har starkt psyke...man kommer ALLTID IGEN:) inget gör att jag ger upp jag bara forts och forts..... BRADLEY kördes av en totalt formlös kusk..... han måste vara sämst i sverige just nu....
|
Grattis
Citat:
|
Rickart slockande helt.... verkar vara svag...
|
tak
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tycker det var fult av dig att jobba bort alla som satt med system kvar, för det var vad det verkade som. Synd att bradley inte vann, hade själv tvilling på 4,12 Aja, 7x2.5 nästa helg dårå |
Citat:
|