![]() |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-10-26 Bana: Gävle, omg. 29 Lopp: 1 Spelform: Vinnare Hästar: 14 Jewel Princess Vadet gäller startnummer 1 x 5,00 kr Totalt: 5,00 kr Kvittonummer: 0F64 263D 16BC 0101 |
Jepsons styrning i V65-1 är något av det roligaste jag sett :clap:
|
Har lagt ner ett par timmar inför v65an, eller snarare v4an. Tycker v4 är det bästa spelet som finns!
|
IM gotthard spikades... skönt... stenklar kanske revansch nu!:)
|
Har alla i tre lopp spik tredje nr 6 och sista nr 1 sen v6 ska vara klart! måste ha skräll i andra...
|
Han har snurr på grejjerna den där Redén
|
J-a häst, men man var orolig hela tiden.
|
Citat:
|
Har du lirat något Helge?
|
Japp. Det här är ett sanningens forum. Lika sant som Amen i kyrkan. Alla spelar för exakt det som läggs upp här. eller
|
Citat:
Du då? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ja en hel del i alla fall. Det som är rimligt i proportion till hur mycket de spelar in finns inget att säga något om..
|
Spelar ju absolut ingen roll vilka summor folk spelar om. Förbiser alltid alla siffror som kommer upp på forumet. Tittar inte ens på de spelrader som folk publicerar här. Däremot om någon skriver en analys av löpningsförlopp, någon intressant intervju eller ändring av utrustning så läser jag det med stort intresse.
|
Citat:
|
nej... inte direkt.... men så är trav.... oftast back pga mkt favoriter
|
Citat:
|
Angående debatten om utlagda spel eller inte och om man verkligen spelar det man säger, så skulle jag skämmas om det inte var sant... Nu lägger jag inte heller ut allt - jag lägger dessutom ibland spelen allt för sent för att folk att följa (om intresse funnits), ibland innan och i god tid, ibland efter och ibland långt efter för att ändå få lite cred/ryggdunkningar (kan kännas skönt i stundom) - lägger dock de flesta i anslutning till loppen och skulle jag sortera hårdare så skulle jag vara miljonär, dvs. om jag enbart visade de vinnande spelen vilket jag hoppas har framgått att jag INTE gör...
Är dock inne i ett stim vad gäller just mina 500-kronorsspel - de senaste 7/10 har suttit, tyvärr två bom idag (såklart) när jag redovisat dem... Jag, för min del, spelar allt från mitt ATG-konto, till ombud och från Rikstoto.no i Norge - samt diverse bookies som man inte är "dissad" på! Nu skäms jag ändå då alla kan se att många av spelen är rena rama skiten, men så länge jag plussar på "sidospelen" till V4, V5, V64, V65, V75 så är jag mer än nöjd - någon gång skall även jag sätta en rad med miljonutdelning, även om denna känns avlägsen just nu... Lycka till, alla! :moneybag: |
de som lägger ut spel gör det.... och andra inte.... helt utan betydelse....huvudsaken är att vi har kul, gärna sjöar och gärna ses någon gång!:)
|
Jag hade 6 rätt idag... åkte i andra med 7:an som spik.
|
Kvällens höjdpunkt kvar nu då. Redén har en straffspark att sätta men man vet aldrig med storfavoriter som nyss gjort ett sånt superlopp som senast.
|
han vinner på 11.2....okörd..
|
Citat:
Jag testade detta men många här inne är inte ännu "rumsrena" för detta, för tillfället i alla fall... Var suveränt och väldigt tydligt de två dygnen eller vad det var som det gick - sedan blev det ett virrvarr av hela skiten igen - moderatorerna klarade inte utav att moderera nog och det förstår jag - vi måste moderera och dana varandra i inledningsskedet av en sådan procedur, om det skall fungera... Kör hårt! :cheers: |
Nu sluggar jag vilt - tror Gisela Ås snuvar Delicious på ledningen och Global Kitten krossar dem tillslut, långskott? Javisst!
:moneybag: |
Det va lite trist. Hade satt 50st v4or med Redén.
|
Miss Shape är rysligt snabb från start o Goop visste vad som behövdes göras. Sen va alla snabba på att täcka upp så hästen skulle sittas fast.
|
Citat:
hehehe, ok. Kul att du testat, kan tänka folk postar hur som och det är jobb med det ;) |
bara summera en dålig dag.... men vad gör det.... kommer ju nya dagar! ingen gråter över det här!:)
|
Citat:
(eller V65 Charlottenlund eller V5 Umeå, jösses vad trav det är) |
Ska bli sjukt intressant att se VästerboPaymyday i ny regi hos Reijo Liljendahl på onsdag. En riktigt kapabel häst som jag tror kommer höja sig rejält hos ny tränare.
|
Citat:
|
Gick back 700 i dag. Inte helt nöjd men det är jag sällan. Har nästan slutat spela. Lägger ett par lax i månaden på hästar. Ser det mest som en anledning till att bli full tidigt på lördagen. helt perfekt :drunk:
|