![]() |
Dagens v75 system
Börjar med tre spikar! AVD1 PANNE DE MOTEUR AVD2 VACQUEYRAS AVD3 LAURIER DAG |
Citat:
|
Citat:
|
5-2, Tvilling i första...
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-10-26 Bana: Jägersro T Spelform: V75, omg. 52 V7 - endast vinst vid 7 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5 Panne de Moteur 2 4 Vacqueyras 3 3 Laurier Dag 4 1, 2, 6, 7, 9, 10, 11, 12 (3) 5 2, 3, 4, 7, 10, 12, 15 (11) 6 1, 2, 4, 5, 8, 9, 12 (7) 7 5, 6, 9 (1) Vadet gäller startnummer 1 176 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 588,00 kr Kvittonummer: 2FA8 0A33 38D0 KUNG |
f-nnnnnnn där rök man direkt...PM såg ju riktigt seg ut i slutet....
|
vilken lus det är panne att man aldrig lär sig.....
|
Oj va klent favorit.
|
Vad fasiken hände där???!!! Helt chockad är jag nu!!!
|
Fan vad dålig Panne är över medel! Pinsamt!
|
Citat:
:cheers: |
Han ska fan inte gå i spets
|
är 6,50 ett bra odds på Unibet, för pdm som elitloppsvinnare nästa år?;)
|
Den var ju ett j-vla skämt !!!!!
|
tur man ej spela v7 på stora... räknar med obegr med lax ändå alla är ju borta....panne är en skallös råtta..... att man inte gjorde ett reducerat med enbart A häst är för dåligt.....det ska man när man vet att ALLA är borta om den är usel
|
RW låg och pressade hela tiden. I sista sväng såg PM slagen ut.
|
Citat:
|
Tror det där är typ det sista vi ser av Rocky Winner. Hästarna går extra bra 1-2 lopp efter dom lämnat Svanstedt sen går det utför.
|
fan va dålig den var
|
Skall helt klart INTE gå i spets, över medeldistans, väldigt upp och ner - klarade det ju sist...
|
Som jag skrivit förut,varför förlorar Örjan som megafavorit,i för honom,ordinära lopp?
|
Vafan händer. Så jävla fucking kass. Suck. Får jogga men orkar inte endå. Brukar avsluta dagen med att skriva könsord men hann inte ens bli full i dag innan jag blev black. Hahaha, jaja. Bara att ge sig ut i regnet och jaga storabborre istället. Skiter i detta. Lever på ett par chanslösa små system. Inte intressant. Går inte.
|
tror vi får söka långt ner i listan för att hitta någon kandidat...
|
Då är det bara att vrida på korken på flaskan igen och vänta tills nästa lördag... Slut på festen för i dag..:sad44: |
Fan.. Velade som satan mellan RW eller Magic och satte RW som reserv och valde Magic Tonight istället :(
|
Är det inte förövrigt 511.e gången som Rocky Winner får ett lopp i dödens och räknas ut helt för att fullständigt krossa dom?
|
Har för övrigt bara lirat v5 idag. Har i princip gett upp v75 när det inte är jackpot.
|
Citat:
|
Tur att man är smart och enbart lägger småslantar, nu för tiden, på V75 - mina stora spel kommer senare... Två 500-kronorslir och DD...
Kvittar vad stort V75-system jag gjort idag - PDM hade ändå varit spik... Dunkade en lax på Man U. och Derby i en dubbel idag, blir enkelt! |
Citat:
|
Ska smälla i andra har alla utom 11 tog bort EN.... sen ska bergh förlora tredje....och Frans vinna fjärde då börjar det se intressant ut!:)
|
Plats på Kebab till 4x på Bet365 taget
|
Att spela ned Örjan till storfavorit kan bara innebära en sak..: Att man hatar pengar...
Den mannen måste ha världsrekord i att bränna 1.xx-favoriter... |
Han verkar inte gilla att få småpress under loppen. Fast det kan man lösa genom att hålla uppe tempot själv. :)
|
Samtidigt måste vi vara ärliga och säga att Rocky verkligen var otroligt bra från dödens, samtidigt som PDM var lite sämre (ej spets över medel?) och att resten i gänget var totalt värdelösa - kunde ju ingenting...
Är banan knepig på någon vänster, eller...? |
Att man inte lär sig att gardera så fort Örjan blir storfavorit....det blir en regel från och med nu att jag alltid ska gardera de lopp där man ser att Örjan är på väg att bli stor favorit.....
|
Fler än mig som ser kvällens rubriker på Aftonbladets travsida?
"Här är ledaren i VM i V75, Britt-Lena 92 år" Grattis till 7 rätt som ensam vinnare och ledning i VM i V75 Tack Vad var din taktik inför VM i V75? Hösten 75 slog jag fram en rad på tärning och har sedan dess kört den stående varje omgång så det var min tur idag |
Tror nr 7 här är riktigt bra. 7e spåret är ett plus för denna häst men galopprisken finns ändå
|
god start
Citat:
|
Citat:
|