![]() |
Alltså, Zinedinebob... Har visat sig vara en tiger i ledningen. Det var länge sedan han hade chansen till den, men med spår 1 borde det finnas en möjlighet..?
Jag håller med om att Laurier Dag förmodligen är en bättre häst, men 20 m bättre utvändigt..? Fan, rickarrt, nu måste jag tänka igen... ;) |
Citat:
Möjligt att Laurier Dag knäcker 1an men då kommer 8 Listas Rafiki ... Spetshästen Zinedine skall iaf slås... |
Citat:
Själv funderar jag på att spika Sheer bliss och Midsummer king alt, news of hanke på mitt VM-system :moneybag: |
Någon som har statistik på Berghs vinst-% på Jägers?
|
Sticker ut hakan och drar chansspiken: Democrat!
|
Citat:
Dödens i 08/500 sen är det kört |
Citat:
|
Så här ser dagens system ut.....kommer bada i lax ikväl...:)
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-10-26 Bana: Jägersro T Spelform: V75, omg. 52 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5 Panne de Moteur (2, 8) 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 (12, 4) 3 1, 3, 5, 7, 8 (2, 10) 4 3 Frans G. (11, 12) 5 3, 4, 5, 7, 9, 11, 12, 13, 15 (10, 8) 6 2, 9, 10 (3, 7) 7 6, 9 (1, 7) Vadet gäller startnummer 2 970 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 1 485,00 kr Kvittonummer: CF02 F552 9230 DASE |
Citat:
[LEFT]Har inte startat på ett bra tag men har tränat på länge och känns fin, jag tror så klart att han är mogen en bra insats direkt och att han hör hemma på V75 även direkt efter uppehåll - annars hade jag inte anmält hit. Jag tycker att distansen passar bra och det passade oss utmärkt att veckoregeln inte var tillämplig här. Som snabbast har Udo`s gått 1.18 i ett banjobb och då kändes han bara fin, men det är klart att jag skulle ha känt mig ännu tryggare om han var i gång och startade, det kan ju vara så att han ändå behöver lopp i kroppen för att riktigt prestera på topp.[LEFT] Han brukar dock gå bra efter uppehåll också och jag tycker att han håller bäst nivå av mina och var därför given att köra. Vi gör inga andra ändringar i övrigt heller |
Ska bli skönt att se Frans G vinna sitt första sprinterlopp i livet...L I har satt den i kusligt slag till idag....
|
Sydsvenskan tippar lördagens chansförslag
V75-1: 5 SPIK(8.6) V75-2: 1.4.7.12 (3.9) V75-3: 1.3.8 (7.5) V75-4: 1 SPIK (12.3) V75-5: 3.8.15 (12.10) V75-6: 2.3.7.9.12 (10.4) V75-6: 6.9 (1.8) 360RADER/180KRONOR |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vm systemet:
1) 5 Panne De Moteur 2) 1-4-6-7-9-12 3) 3 Laurier Dag 4) 5 Trust Launcher 5) 3-8-10-15 6) 2-5 7) 1-5-7-9 |
Citat:
|
Hjälp! Jokersystemet
... för första gången efter flera års användande vill det inte fungera idag! Genväg hittas inte är ett problem. Ett annat problem är att AVAST virusprogram vädrar missnöje. Fler som känner igen sig? Tacksam för feedback/kommentarer. (Naturligtvis har kundtjänst bara öppet vardagar.)
|
Citat:
Lycka till med din felsökning... |
Citat:
|
Citat:
Löste problemet så här. 1. Stängde av Avast 2. Installerade om Jokersystemet 3. Startade om maskinen så Avast blev aktivt 4. Öpnnade avast ->inställningar->globala undantag 5. Lade till sökvägen till joker, ex. C:\JokerS32\* |
På ett sätt önskar jag att Jorma ska köra Åke's hästar. Då vet man att man får chansen, med Anders i sulkyn är det vanskligare... Men jag streckar alla tre iaf..! Om jag får råd... :drunk: ??
|
Citat:
|
Citat:
|
ludde är rolig. läser hans krönika. han är inte främmande för att radieux kan vinna från spår tolv. sedan när det snackas october kronors så är det omöjligt att vinna från spår 12 på jägers:)
|
hoppla. untited face hans bästa chans enligt lars i
|
Beror på var man läser och vem man pratar med.... FRANS G är hans bästa....enligt honom själv.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det ska blåsa frisk vind runt 10 m/s någon som har någon uppfattning om det är besvärligare att trava i den motvinden?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Dagens riktiga käftsmäll måste KUNG FU FACE vara...1% och mycket uppåt på den.....svårt vinna men sjukt lite streckad.
|
Jag spikar Panne, Handsome och Hertig Shim (löjligt lågt streckad).
Helgarderar 3:e (Bergharns för mycket streckad, galopp igen).Tror nån av Untersteiner vinner. Helgarderar i sista (CC hamnar för långt bak). HH mest streckvärd. |
alla får och ska ha sina ideer men jag fattar inte att någon tror på handsome knight som favorit....som jag ser det kan den aldrig hålla spets och då måste det vara en ytterst tveksam häst idag. Och varför skulle CC hamna långt bak... som sämst andra ytter troligen tidig ledning....
|