![]() |
Vilken pissruska Prey Frontline var...! Hade inte haft en chans mot en felfri Laurier Dag...
|
Tror inte att Herr Norberg ens kommer få titta på någon av Berghs hästar i fortsättningen, uslare kusk finns nog inte.
|
Citat:
Hehe - hade inte sin "bästa" dag, det kan vi vara överens om... :cheers: |
Skulle vi behandla oss själva som spelare som ni gör med norberg skull vi varit totalågade minst varannan vecka
|
Hur kommer det sig att Clarund blir så påhoppad för att han har utnämnt EN häst till chanslös när andra personer gör det 4-5ggr per dag oxå utan motivering?
|
Citat:
|
Någon här som är kvar? :)
|
Clarund, hade varit roligt om du hittade en vinnare nästa gång istället för att hitta en vinnare och sen såga den. TOMTE!
|
Citat:
|
Johnny lyckades lika dåligt md laurier är han också sämst i sverige????
|
Citat:
Hoppa innan bilen släpper summerar nog hans dag ganska bra. Tror även Bergh fick för sig förut i Frankrike att det var lopp 12 på bergsåker han körde och skulle få sitta heeelt ostörd som han får göra där uppe. |
Citat:
|
nu har jag 6 hästar för 8 sexor, så det är bara att lasta på Inken..........
|
Citat:
Fine Highflyer gav iaf mer på plats än deras vinnare, synd bara den lusen sabbade platsoddset hos ATG :sad: |
Idag har allt gått åt helvete. Så dagens sista spel blir..
Spelform: Vinnare Hästar: 12 Magic Tonight 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr Take it or.. Fortsatt trevlig helg. |
håller på indigious här.. känns som stig h behöver lite framgång! :)
|
Tviiling nu 8-9 blir uppvisning av tarzans...
|
Citat:
Förlåt på förhand! |
Citat:
|
Citat:
http://www.romrom.se/rom/kraken-black-spiced och då med Coca - Cola. Så klart ett smaktest utan men tror ej den Rom-et är så pass god/bra.. :cheers: Pilkast |
Citat:
Lopp 3 - 1 SPEED DELICIOUS hoppade (aldrig hoppat förut på 5 starter) Lopp 8 - 12 KRYPTON EYE chanslös (hoppat 3 gånger i karriären innan dagens lopp) Lopp 10 - 11 LAURIER DAG hoppade (hoppat 1 gång bara på 14 senaste starterna) Så det är ren otur att alla dessa hoppar just idag och är lika chanslösa när Bergh låter Norberg köra? |
:cheers:jag hedrar två urstarka på sharps med en R&C! Clarund och Pilkast är kungar i alla väder!:cheers:
|
Citat:
:cheers:Trinity! Gärna en smakanalys/recension senare... :smoke: |
Håller med er alla, ej tid men har chansat med att spela vinnare på Checo Boko..
På dubblen har jag samma vinnare som Laxdasen |
Checco kommer aldrig i mål!!!
|
Djävlar i det! Vilket speedryck!!! Hur bra är denne egentligen!!!???
|
Checco boko är en superlus hur kan han svara en enda häst i det loppet... den har aldrig varit bra mot bra hästar
|
Citat:
|
Happ blev 7 st 5:or....inte mycket att hänga i julgrannen denna helg heller....bara fortsätta kämpa på helt enkelt...
|
Citat:
|
Citat:
|
Norberg kör galopp och blankt - check!
Prey Frontline dagens bästa spik - check! Kanonlir på Kaiser, V5 (synd att det inte händer mer i tredje V5...) och DD! Bra dag! Skål på er! Plumpen är missen på V75 men man börjar bli van... |
Citat:
|
Citat:
|
Där satt 3:e A-hästen och därmed 7 rätt, endast V7, tack tack! Clarund: Hur gick det för dig..........?
|
Alla fattar att PREY inte kommer vinna spec mkt mer.... var riktigt blek idag och en medelmåtta. Så sågningen känns fortf helt rätt!
|
Två klara på slutet nu kommer rädda en dålig dag.... så skönt att det alltid går att rädda sig!:)
Digital System och Pave the way. Skön dubbel! |
Omgångens och alltid solklar "nästagångare" måste jag utnämna mig själv till - i alla fall på streckspelen.
Fick in 2/3 vinnarspel på Forus idag, så riktigt nöjd... Tyvärr rök jag nyss på V75 och DDn... |
Ingen skugga över Digital Ink, det är grym häst och för en gångs skull fick han ju loppet.
MEN, jag tycker det smakar fågel att det är ok med 5 hästar från samma ställ i ett V75 lopp. Spekulationerna om stallkörning kommer ju alltid att finnas, men det blir ju inte mindre ned FEM hästar från samma stall. Inbilla mig att Björn Goop svara Digital Ink på samma sätt som han svarar Indgious..... |
Citat:
Så nästa gång vill jag ha b & c hästar också... Grattis!! Vi hade i stort sätt samma ranking i alla lopp, i alla fall på det du la ut. Sen att man själv kliver av på Kaiser Broline bara för att man byter den mot Big Ben. Ja då är det motflyt:idiot: |