![]() |
nu dricker jag obegr med Rom och cola sen varvar jag med minttu blackmint..... sen en grekisk pyttipanna i ugnen..... helt perfekt!
|
ha de gött allihop! 6rätt bara idag men v3an e kvar! ha ni något i lopp 12,13 så.......
|
det avslutas med 6 nu och 9 i sista
|
Citat:
Bara för dig, Tar jag en liten slurk (tar emot) Smakar inte så starkt (40%) men är ej gott och än ännu värre eftersmak, Som jag ej var beredd på. Nu åker Coca - colan på... Blir nog bra, Tänker jag.. Tyvärr var det heller ej i min smak, Går att dricka men dyrare än gott.. Så, Denna var ej bra.. Har några andra som varit okej, Redan innan man blandat i någon Cocca. Tänkte att jag ej vant mig och tog en klunk till, Inte alls bra. Smakar som Vanilj Coca-Cola och den gillade jag inte alls. Är ej kunnig på Rom men Venezuela har några fina Rum, De heter olika Rum, Rom eller Ron.. Är de tre jag känner till. Whisky är jag bättre på, Bara att fråga om du undrar. Inte säkert att jag vet men finns risk att jag vet och ljuger aldrig. (fast det kan du ej veta nu) |
Citat:
Nya tag , trevlig kväll på er ! |
alla har vi fel... och rätt.... men eftersom jag njuter av att vara kategorisk så får jag stå ut med viss kritik... men njutningen överstiger all kritik! känns underbart ändå!
|
Avslutar med tvilling 8-9... även en blind kan hitta rätt...haha jorma ska också dricka rom och cola på silja line
|
Citat:
Kör på Captain Morgan, den mörka sorten (40%) - är bland de godare, tycker jag - egentligen är den ljusa ännu godare men måste ju tänka på värdet, hehe( procenten)... :clap: |
Citat:
NÅGON MED NORSKA IDÉER?? |
vi är alltid överens doob bara du som är lite motvals ibland:)
|
Lirar Robis Sara vinnare också... fredde verkar lite neg....
|
Härlig öppning dasen med galopp på Acriter!!!
|
TACKARRRRRR!!!!!!
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-11-16 Bana: Solvalla, omg. 70 Lopp: 13 Spelform: Tvilling Hästar: 8, 9 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: 6702 0128 04B3 XXXX Registrerat spel Datum: Lördag 2013-11-16 Bana: Solvalla, omg. 70 Lopp: 13 Spelform: Trio Flex 1:a 6, 8, 9 2:a 5, 6, 8, 9 3:a 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 Vadet gäller startnummer 63 kombinationer 317,4% Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 4308 0128 02D7 XXXX |
JA!!!!!!!!!!!!!!! LAXDASEN är kung när alla andra stängt av haha!
|
8.500 in bara i sista loppet! Nu blir det whiskey!! Gått bra idag! :drunk:
|
Har eländet kvar i glaset och en njutning är det ej...
Köp ej eländet Pilkast, 299 kr på Systemet är löjligt dyrt. Har kollat upp och systemet har inga fler flaskor i lager. Då tänker man, Är det så eftertraktat. När jag smakat det, Tänker jag annorlunda, Systemet vill ej beställa mer och helt rätt. Den är fan inte alls bra.. Kan jämföra med Rock-whiskyn, Som många av banden hade i handen på 80-talet.. Motley-Crue mm Står stilla i huvud vad den amerikansa whiskyn hetter, Har en bild på flaskan men det hjälpte ej mig, Minns konkurreneten Jim Bean som inte heller är alls god.. Bilden http://www.bokus.com/bok/97891856258...-neil-strauss/ Kommer nog på namnet men oavsett, När jag smakade det. Så när jag smakade den Whiskyn, Rock an roll-whiskyn smakade som hembränt med essens.. Riktigt kasst och där hamnar även The Kraken, I samma smakläge som inte alls är godkänd. / Finns många som lovsånger det de har och tycker det är bäst, Väldigt många gör så. Förstår ej deras resonomang, Då jag ej gjort varan... Gillar man Vanilj Coca-Cola, Då kan man köpa den men finns billigare alternativ. Annars är det en äcklig Rom... Hoppas du fick någon nytta av det hela! :) |
Citat:
|
Köp Ron Jeremy rom.... porrkungen vet hur den ska göras
|
Citat:
Captain Morgan har lite av kaffe smak i sig och rörsocker som man smakar, Detta är en klass för sig.. Och är bäst för sin klass, Finns bättre men de kostar en bit över 1000-lappen. |
Citat:
Jack Daniels!! Kan rekommendera både Jack Daniels Honey och Jim Beam Honey! Mycket fin bourbon med massor av is i! Men det ska vara HONEY! |
Doob ring nu..... vill höra bert
|
Citat:
Man den här jävla trav dagen:drunk: |
crossbow är inte det en cider???
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-11-16 Bana: Norge Spelform: V65, omg. 133 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 5, 6, 8, 10 2 1 Valle Jerven (NO) 3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 4 1, 5, 9, 11 5 7 Crown Pointer 6 6 Pine News (NO) Vadet gäller startnummer 288 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 288,00 kr Kvittonummer: 8D8A 0D88 26F3 XXXX |
Citat:
Tog fram och har nu en Ron framför mig, En Diplomatico.. Ron De Venezuela Den är okej men ej mer och då är jag snäll. Tog en smak nu och det påminde en hel del om The Kraken. Ej lika stark vanilj-smak men den fanns där.. Vet att jag ej var förtjust i den men de jag bjöd på av flaskan uppskattade den och tyckte det var riktigt gott. Förstod ej då och förstår än mindre nu.. Det var inte alls gott.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Smaken är som baken. :) Har smakat den direkt från som nyss öppnat flaskan, Tog bara en eller två klunkar men tänkte bara att ej tappa flaskan. Minns det än idag och var ej beredd på styrkan.. De eller han som bjöd på det, Hade jag några dagar tidigare gjort mönstringen med och därför bjöd han just mig. Smakmässigt är Strohrum bättre än The Kraken.. är långt från de bättre men bra att blanda med. :) |
Citat:
|
Citat:
Inget konstigt med det. Kan strunta i att svara, Bara för det är det rätta att göra. Då det ej handlar om ämnet vi ska anpassa oss till. Har inga problem att göra så men då blir forumet även kanske för strikt.. Fast du har helt rätt, Loggar ur och återkommer när jag har något att säga.. |
Citat:
Vet vad jag gillar och uppskattar det :) För 20 år sedan hade jag ingen aning om alla dessa underbara drycker, Fick reda på det för ca 15 år sedan. Av kompisens chef och det var då Singel Malt whisky. Passar på att skriva ner den mest prisvärda som även är en höjdare men ej ännu så uppskattad som jag tycker den borde vara. Jag pratar då om Talisker. |
Ja finns många dåliga sorter.... min granne som samarbetar med ron jeremy.... de är sk romkungar
|
Citat:
Nog om alkohol, ha en trevlig helg |
Citat:
Skriver mega märkligt? En förklaring är att Rom heter olika i världen, Rum, Rom och Ron. Fast jag blandade in the Kraken med som är en rom.. En som jag ej gillade men det är en annan sak.. Så inga konstigheter hoppas jag? |
Citat:
Har själv en flaska från 1967.. Crossbow, Tror ni har en kanonwhisky där.. En som smakar som ett dyrt vatten, Springbanken är så jäkla underbar. Ej de som kommit på senare tid men de tidigare. Skulle nog kunna säga att det var den bästa whiskyn, Då de nu smakar långt från hur se gjorde. Och då gillar jag ändå de rökta bäst men en fin Springbank är helt underbar. Dräglar bara jag tänker på det. ) Så du och dina kompisar har riktigt bra smak och affärssinne. :) |
Citat:
Ron Jeremy verkar var en trevlig kille, |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://systembolaget.se/Sok-dryck/Dr...archquery%252c Skål alla och fortsatt trevlig kväll:cheers: för en som drog in en 6:a idag så kan ni byta lappen mot en panna rom! satte ni 7:an finns det även en 30-årig ambassadeur men den kostar 2 papp:p |
Citat:
Spännande spik du och flera med dig antagligen fick in i femte avdelningen nu :S |