![]() |
Rysare här är Mozart Töll, men vinnaren är Kalle!
|
Spelar Xena Brick plats till 3x pengarna. Har bra läge och bara 8 hästar med. Bör ha bra chans att vara top 3
|
Glöm inte Pearl Axe - är vid sunda vätskor helt klart med och gör upp om det...
|
7 Jartinec i lopp 9 där har ni en vinnare eller iaf ett riktigt härligt platsspel bara den står på benen så har den en snuskig rökare tillslut och trivs skapligt på underlaget.
|
Citat:
Hade själv spik på vinnaren men det är 6 avdelningar kvar så med all sannolikhet spricker jag själv senare. orkar inte ens lägga ut mitt chanslösa system. |
Melander, Hultman och Redén är det väldigt tyst kring just nu. Åke är borta men ändå vinner dessa tränare knappt någonting för tillfället.
|
Vi petar in en V5:a också... :-)
Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-11-27 Bana: Solvalla, omg. 73 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 1 Georgina Corner* 2 11 Quadrille 3 2 Paramount 4 10 Calypso H.* 5 10 Lynn Palema Vadet gäller startnummer 1 rad x 1 x 1,00 kr Totalt: 1,00 kr Kvittonummer: 0528 C017 821F 0105 |
Citat:
Får du två rätt eller mer får du alla mina sharps... :cheers: |
Tufft om andraspåret där i sista sväng. Hade han tagit sig ut där så..
|
Riktigt nära att Peter kommer ut, men Erik hinner stänga.
Annars vinner Peter till 9% Hade gått på den, roligt drag till 9% Nu är man alltså borta, men när man sätter en sån kan man dra in stora pengar på andra garderingar |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Inga Jormahatare här idag heller???!!! Hehe! Sööör, Jorma, para sööörrr!!!!
:clap: |
Nej det var bara HÄÄÄÄÄÄRLIG JORMA!!!!
|