![]() |
Uppdaterat med några spel på Färjestad. Känns inte så jättehett idag faktiskt. De lopp man kanske skulle kunna hitta lite bra V/P på ges inga odds.
|
Så fin avslutning på travdagen tack nicke!
|
Vet inte om jag hunnit lösa det till kvällens v64 men jag kan inte direkt spela själv just nu på UB/888. Kan lägga in spelen som jag hade spelat i alla fall i spreadsheetet här på Sharps så att ni kan rygga. Kan ändå tycka det är värt att informera att jag kanske inte själv spelat spelen.
|
Vi tar gärna emot alla tips NicklasJ.
|
Vad lägger vi degen på idag tro?
|
Citat:
|
Frodo Vip
Citat:
|
Forsätter jaga Renate Bowl! möter dock ett par bra idag 9,0 v 2.50 p bet365
|
Citat:
Oddset var lockande, bra statistik också vidare |
Några drag idag? Sanslöst mycket lopp men svåra förhållanden.
Julius Hackstable plats 6,50 är inte det ok? Zanimede plats 3,85? |
Någon som har något drag ikväll?
|
Scarlett Gede provas till 15 vinnare och 2,75 plats 1-2-1-2-1 i statistiken senaste 5 måste säga något :)
Chanspeng på Pine Katrina till 9 gånger platsodds, rejäl mycket högre än bet365 och ATGn i skrivande stund. |
Lopp 4. Unexpected Guest plats 4.50 unibet känns lite intressant. Startsnabb häst, får nog bra position och med open strech så kan det gå. Lillepgeng kan va värt.
|
Är Polo platsodds 2,25 bra eller är Global Navigator 2,15 i samma lopp bättre? Bet365 ligger här på 1,75 på båda nämligen.
|
Citat:
Nu behöver det inte vara hela världen över 2640 men det är garanterat därför oddset är så högt. |