Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Vinnare/plats på fasta odds (LÖPANDE) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18773-vinnare-plats-pa-fasta-odds-lopande/)

sirlarsson 2014-01-09 19:26

Herregud vad gött!

Steffe1988 2014-01-09 19:35

Fick ni med denna då?

TOO COOL TO LOOSE =).

Dock inte lika fynd som On track då :P

phelmers 2014-01-09 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av Steffe1988 (Inlägg 308418)
Fick ni med denna då?

TOO COOL TO LOOSE =).

Dock inte lika fynd som On track då :P

Du är fan glödhet just nu, snyggt! :cheers:

Pilkast 2014-01-09 20:13

Mycket snygga lir, Steffe!!! keep it going!

:clap::moneybag::hattenav:

gabbekul 2014-01-09 20:18

Tyty!

Steffe1988 2014-01-09 20:45

Tackar ^^.


La nyss spelen inför V75an lär man väl få ångra sen när alla odds ökar och jag spelade för tidigt.

Antingen så eller att jag får bra odds..


Men tror dom jag spelade nu ger mera när det är dags. Dock inte inlagda i spredsheeten än orkar inte fixa det idag

//

Steffe

Pilkast 2014-01-09 20:51

Citat:

Ursprungligen postat av Steffe1988 (Inlägg 308456)
Tackar ^^.


La nyss spelen inför V75an lär man väl få ångra sen när alla odds ökar och jag spelade för tidigt.

Antingen så eller att jag får bra odds..


Men tror dom jag spelade nu ger mera när det är dags. Dock inte inlagda i spredsheeten än orkar inte fixa det idag

//

Steffe


Har inte hunnit kolla - vilka har lagt ut oddsen redan... Oftast får du guldodds om du är tidigt ute, så inga fel där... Det värsta är ju utrustningsändringar och sådant som man kan missa, men många gånger övervärderat...

Kör hårt!

:cheers:

Steffe1988 2014-01-09 20:54

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 308457)
Har inte hunnit kolla - vilka har lagt ut oddsen redan... Oftast får du guldodds om du är tidigt ute, så inga fel där... Det värsta är ju utrustningsändringar och sådant som man kan missa, men många gånger övervärderat...

Kör hårt!

:cheers:


Jo ibland är det så. Men ibland öker unibet oddsen också ^^.


Är Unibet som släppt redan samt 888sport =).


Yes kör hårt du med. Riktigt grym dag du hade igår

robust 2014-01-09 22:10

Steffe varför lägger du inte ut ditt spreadsheet offentligt?

Steffe1988 2014-01-09 22:59

Citat:

Ursprungligen postat av robust (Inlägg 308466)
Steffe varför lägger du inte ut ditt spreadsheet offentligt?


Har märkt sista tiden att oddsen sjunker så mycket på spelen hos unibet.

Är ofta dom sänkt oddset lite. Så vill hålla den lite dold och bara skicka tillgång till vissa =).

Vet att det låter snålt men måste ju ge och ta lite.

Så även jag är tacksam på tips på saker och ting.



Ni som vill ha tillgång får skicka PM så kan vi prata där.


Hoppas jag inte blir hatad nu. Gillar forumet så och varit kul att kunna ge bra tips till er även dåliga ibland med. Hehe

Mvh

putte64 2014-01-09 23:18

Citat:

Ursprungligen postat av Steffe1988 (Inlägg 308480)
Har märkt sista tiden att oddsen sjunker så mycket på spelen hos unibet.

Är ofta dom sänkt oddset lite. Så vill hålla den lite dold och bara skicka tillgång till vissa =).

Vet att det låter snålt men måste ju ge och ta lite.

Så även jag är tacksam på tips på saker och ting.



Ni som vill ha tillgång får skicka PM så kan vi prata där.


Hoppas jag inte blir hatad nu. Gillar forumet så och varit kul att kunna ge bra tips till er även dåliga ibland med. Hehe

Mvh

Du spelar väl först ?
Sen kan du lägga dem i sheetet, då kan du inte drabbas av sänkt odds

robust 2014-01-09 23:31

Citat:

Ursprungligen postat av Steffe1988 (Inlägg 308480)
Har märkt sista tiden att oddsen sjunker så mycket på spelen hos unibet.

Är ofta dom sänkt oddset lite. Så vill hålla den lite dold och bara skicka tillgång till vissa =).

Vet att det låter snålt men måste ju ge och ta lite.

Så även jag är tacksam på tips på saker och ting.



Ni som vill ha tillgång får skicka PM så kan vi prata där.


Hoppas jag inte blir hatad nu. Gillar forumet så och varit kul att kunna ge bra tips till er även dåliga ibland med. Hehe

Mvh

Jag lirar bara via ATG... mig kvittar det om jag får ett antal procent mindre i odds än via nätbolagen. Självklart lirar jag inte på allt, men tycker att du har en del roliga drag som oftast.

Men sänker Unibet odds i efterhand?

Tycker du kan lägga ut dina spel i trådarna på V4/V64/V75 som du har gjort innan. Spelbolagen får gärna förlora lite pengar. De vinner ju så mycket ändå.

robfri 2014-01-10 00:06

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 308484)
Du spelar väl först ?
Sen kan du lägga dem i sheetet, då kan du inte drabbas av sänkt odds

tänkte samma jag oxå, du lär väl inte lägga ut spelen här först & sedan hoppa in på Unibet osv för att lägga spelen....

Jaja, skitsamma. Tycker det är lite kul att följa, även om jag aldrig ryggar. Håller mej till ramspelen samt ngn tvilling.

Pilkast 2014-01-10 00:30

Man skall ha klart för sig att när det är många som följer någons spel så självklart sänker det "rekarens" ROI och resultat över tid, om man ger dem chansen att följa... Särskilt, eller oftast om man ex. lägger in en tvilling på en småbana med låg omsättning - lägger man dock in en tidig tvilling på ex. Vincennes så har detta ingen betydelse då omsättningen där oftast uppgår till flera miljoner...

Jag har själv sett, vilket ni andra också säkerligen gjort, att ett odds sjunker från ex. 15 ggr till under 10, bara för att någon på Liven säger något positivt om någon häst eller att någon lägger ut ett tips tidigt, på någon sida, ex. sharps...

Man blir då också, jag blir det i alla fall, skeptisk till att lägga ut för tidigt - för varför skall jag förlora pengar på att jag är sjysst att lägga ut mina tips tidigt... Jag säger detta, inte för att vara dryg, enbart för att folk skall förstå varför man ibland INTE skyltar med sina spel...

På Vincennes eller kanske en V75 omgång, så är det skit samma - men, på en småbana så kan det skilja flera ggr i odds - varför skall jag skänka bort dessa...?!

Jag vill dela med mig - men, jag vill ju inte förlora på det enbart för att få några sharps i ryggen...

Nu är det lätt för mig att säga detta då jag är i ett flyt, men jag är HELT säker på att de flesta tycker samma sak...! Det är INTE kul att se ens idé sjunka flera ggr den sista minuten bara för att jag lägger ut den tidigt så många kan följa - då krävs det mer än sharps för att motivera detta...

Jag kommer dock fortsätta lägga ut mina spel på sharps, självklart, då detta är den bästa sajten för detta och jag vill dela med mig - jag har dock inga illusioner om att mitt flyt kommer hålla i sig så alla bör vara noga med att se på när flytet viker...

Att de sedan kommer sent eller i efterhand, det är något ALLA bara får stå ut med...!

Hoppas ni förstår dilemmat...!

:moneybag:

sirlarsson 2014-01-10 03:59

Men nu pratar vi ju dom fasta oddsen och dom är detsamma oavsett och så länge Steffe spelar först får han alltid det oddset han vill ha.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved