![]() |
Citat:
Mina spel blir enbart dd och v-spel på Pelikanen |
Så blev det bara för att vara med och hoppas på den stora vinsten ;)
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-03-19 Bana: Solvalla / Jägersro Tr Spelform: V86, omg. 4 Avd Ordinarie hästar 1 3, 4, 7 2 1, 6, 8 3 7, 8, 11 4 1, 4 5 1, 12 6 9, 10, 11 7 3 Dreams Take Time 8 9 Engla Håleryd Vadet gäller startnummer 324 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 81,00 kr |
Citat:
|
Årsdebut i snöoväder mot 3 av Melanders hästar i ett fält med bara 7 startande leker man inte hem.
|
Sa han så?
Brodd på Panne o funkar de inte i värmning stryker man även där. Funkar de, toppchans. |
Citat:
|
Hmmm, banan ställer till det - synd när Pannan skrämde Walmann till att stryka Travelling Man...
Blir nog fyra, fem häst i första nu... Google Håleryd och Jeepster spikar... :moneybag: |
Citat:
Valuta för pengarna :cheers: |
Citat:
Helge Rules:KO: |
Citat:
|
Citat:
Men visst var de lite knepigt med samma profilbild på twitter tänkte jag. |
Haha, inte ska du skämmas Lappen. Alla har vi tryckt på enterknappen ett par sekunder för tidigt.
Spikar på jägers och alla på valla, det är en vinnande kombination idag........ |
Just nu kommer det lite snö, som smälter, på Valla. Kladdigt. Hårt under. Troligen behövs någon form av fäste.
Hur är det i värmen på Jägers? Börjar med ett litet system - få se hur banorna utvecklas. 1) 7 Odd Face var trög kördes mästerligt av Erik senast. Är nog tuffare än Lövgrens USsto 2) 3,6,8 (avslag på mina barfota- och halshästar, tar med dom ändå) 3) 4,7,8,10,11 4) 1 5) 1 6) 2,5,10,11 7) 3 8) 2,9 :rolleyes: |
Verkar bli skor och brodd på Pannan enligt Patrik Fernlund
|
ojoj, monster drive kanske stryks också
|