Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Onsdag 19/3 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19786-v86-onsdag-19-3-a/)

robfri 2014-03-19 08:58

Citat:

Ursprungligen postat av dzeno (Inlägg 328465)
Absolut Newport stor favorit från bakspår. Funderar på att chansspika Quangaroo Zet, ser ut som SOS.

Man kan ju läsa mellan raderna från stall reden, vid brf vinner den, annars inte. Ja kommer göra det enkelt för mej, vid ok väder & brf spik reden, vid kass väder & skor spik newport. Bara 7 lopp kvar, lr 6 då iof, tror dreams take time är klar.

Klanke 2014-03-19 09:02

Solvalla / Jägersro Tr Omg 4,
2014-03-19
Ordinarie Reserver
V86-1 4 PROMISE ME
V86-2 3, 4
V86-3 4, 7, 8, 9, 10, 11
V86-4 2 GOOGLE HÅLERYD
V86-5 1, 3, 7, 8
V86-6 5 DISNEY TOOMA
V86-7 3, 5, 9
V86-8 8, 9
288 rader x 1 x 0,25 kr = 72,00 kr

2014 TSN: AF04 EE08 **** 1041


Bästa spiken tror jag är Disney Tooma - - 5 Disney Tooma fick dödens i V75 på Färjestad och det är en position han inte gillar. Bara att glömma insatsen. Var vass vid spurtsegern gången innan och håller samma form nu. Öppnar snabbt och ledningen vore inte fel, men bara han slipper dödens. Ska vara långt framme och det blir barfota igen, säger C-G Björkroth.


Draget:

Promise Me gör debut i Lövgrens regi men visade bäst kvaliteer förra året och mycket talar för spets runt om. Spik!


Google Hålleryd har bra form, gjorde det okej senast eftersom distansen inte var till hans fördel. Kör offensivt och det kan ju hålla då många av de bättre hästarna säkerligen behöver 1-2 lopp för att vara som bäst.. (Form slår klass)



Skrällar:

O.U Glide gör bra lopp hela tiden, spurten senast berättade att toppformen är där, gör nog en bra insats igen men räcker det ända till seger det återstår att se!?

Viking America är lite av en vinna försvinna typ, bra chans felfri...

Relado Enemaerket har bra kapacitet men viss risk för vingel här. Bör passas om man hittar vettig position.

Photo Princess är ruskigt speedig och vore gynnad om det blir bra tempo i loppet. Stall i form!


God tur!

Helge 2014-03-19 09:04

Oj vad många som tror på min favorit Redén idag!

Men håll koll på banan.

http://piclair.com/data/rtl36.jpg

dzeno 2014-03-19 09:16

Ojj, vad mycket streckad Handsome Knight är? Vad kan Lövgrens nyförvärv Lindo Eden?
För mig känns det givet att fälla HK. En riktig skräll kan Crowne vara, visst bakspår på kort, men minns när han utmanade Mynta B efter 5 mån. vila. 0% ??? Hoppas de kör ordentligt där framme

mikael_blomgren 2014-03-19 09:17

Är helt enig med expertisen, det gäller att spika emot Panne idag.

Att Panne kommer att vara med i Elitloppet är jag övertygad om men i en årsdebut så kommer han inte att köras i botten för att slå Traveling Man från dödens (inte ÖKs grej liksom). TM har årsdebuten avklarad och det står spets i programmet. Jag tycker att TM bör vara favorit på strecken och när han inte är det så är det ju självklart att spika...

När det gäller Mosaique Face så känner jag mig inte lika säker. Medeldistans och Adrian har gott om tid att köra fram i dödens eller ledningen. Där vågar jag inte ta ställning...

varulv 2014-03-19 09:18

Enligt prognos skall det komma 1 dm snö mellan 15-21, värst mellan 18-20. Banmästare Stjerna säger att dom kommer inte hinna få undan snön hela tiden. Barfotahästarna är riktigt illa ute nu...

robust 2014-03-19 10:10

Kanske har Hultman förstått att man kan inte tokträna hästarna i form, så som han har gjort med Maharajah tills han fick bra vägledning och vann Prix d'Amerique. Jag håller tummarna för Panne De Moteur ikväll.

sirlarsson 2014-03-19 10:11

Pilkast bet365 ger 2,0 på vinnare Panne, bara bomba då eller?:)

dado 2014-03-19 11:17

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 328466)
Man kan ju läsa mellan raderna från stall reden, vid brf vinner den, annars inte. Ja kommer göra det enkelt för mej, vid ok väder & brf spik reden, vid kass väder & skor spik newport. Bara 7 lopp kvar, lr 6 då iof, tror dreams take time är klar.

nu snöar ordentligt här i valla så spik Newport eller??? lurig omg. ändrar mig hela tiden om spikar uh uh jä...väder:sad::sad:

dado 2014-03-19 11:20

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 328492)
nu snöar ordentligt här i valla så spik Newport eller??? lurig omg. ändrar mig hela tiden om spikar uh uh jä...väder:sad::sad:

vilka gynnas med dålig väder??? tacksam om nån kan svara;)

Om_sommaren 2014-03-19 11:21

Citat:

Ursprungligen postat av JonathanH87 (Inlägg 328464)
På förhand bäst chans i loppet. Men inbillar mig att dom allt för ofta har släppt spets med hästen? Eller har jag fel?

Det har väl hänt. Men här finns ingen takter tycker är värd att släppa till. Han kör i spets här o det enda som kan fälla dtm är om banan blir riktigt kass. För övrigt är nog ingen intresserad av att lägga kraft o prova för spets om det inte bränner till i huvet på Adrian då

Helge 2014-03-19 11:29

http://piclair.com/data/v964g.jpg

NicklasJ 2014-03-19 11:34

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 328504)

Jadu Minna. Då får vi nog allt ta och revidera det man kommit fram till efter alla dessa långa timmars arbete. Nu krävs det att man blir lite mer kreativ! :cheers::KO:

Helge 2014-03-19 11:37

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 328508)
Jadu Minna. Då får vi nog allt ta och revidera det man kommit fram till efter alla dessa långa timmars arbete. Nu krävs det att man blir lite mer kreativ! :cheers::KO:

Ja du Nicklas, så är det.
Kanske slutar med ett enda tvillingspel ;)

Oavsett ska det bli kul, ledig och bara myser iaf.

:cheers:

NicklasJ 2014-03-19 11:44

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 328511)
Ja du Nicklas, så är det.
Kanske slutar med ett enda tvillingspel ;)

Oavsett ska det bli kul, ledig och bara myser iaf.

:cheers:

Avundsjuk på din ledighet! Hoppas jag hinner äta lunch eller middag idag. Kanske kan man klämma middag och titta på travet i smyg samtidigt. :popcorn:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved