Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Onsdag 19/3 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19786-v86-onsdag-19-3-a/)

Fulsprit 2014-03-18 15:34

Hmmm, snöstorm, ja då är det ju inte säkert med bfro i alla fall... Hmmm, nja Pannan vinner ändå...

:cheers:

NicklasJ 2014-03-18 16:30

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 328239)
Ja, då ryker du direkt! Har du sett Panne De Moteur i sina årsdebuter? Går alltid bra i dessa och efter vila - detta är en häst Hultman INTE chansar med, utan när denne kommer ut så är den direkt redo för stordåd, sanna mina ord...

Krossar dessa från dödens om det behövs - tror dock han blir släppt till ledningen när de andra lekt rommen av sig och Örjan resolut kör till. Här är Örjan heller inte rädd för att hamna i dödens då han vet att han har klart bästa hästen som går bra efter vila, det gör att han med pondus kliver fram och ställer frågan, ingen halvmesyr som man ser ibland.

Jag spikar utan att tveka, särskilt om det blir barfota runt om, vilket är troligt!

:cheers:

Nja jag är inte alls säker på att han plockar ner moraliske vinnaren av förra årets Sweden Cup från dödens även om han har bra form. Blev mycket imponerad av utvecklingen hos Traveling Man förra året och Redén tror hästen kommer få ett mycket bra år i år.

varulv 2014-03-18 16:42

Panne de moteur från dödens i årsdebut.. ledsen att behöva säga det, men det går inte.. Panne är kaxig när han får gå i ledningen och slipper körning på sig, eller när han får sitt smyglopp och får spara sin speed. Han är efter Credit Winner, rätt typiskt för hans avkommor är att när det börjar smaka "blod" i munnen, då viker man sig.. Det har vi sett prov på vid flera tf av Pannen. Han fälls med andra ord väldigt enkelt i morgon, så även Mosaiken.. :)

varulv 2014-03-18 16:45

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 328259)
Nja jag är inte alls säker på att han plockar ner moraliske vinnaren av förra årets Sweden Cup från dödens även om han har bra form. Blev mycket imponerad av utvecklingen hos Traveling Man förra året och Redén tror hästen kommer få ett mycket bra år i år.

Nicklas kan trav..:cheers:

trance_error 2014-03-18 16:46

Den stora frågan är vem som kommer till spets av dessa 2. Den som tar spets vinner

varulv 2014-03-18 16:55

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 328267)
Den stora frågan är vem som kommer till spets av dessa 2. Den som tar spets vinner

Panne tar inte en längd på Traveling man.

lappen69 2014-03-18 17:07

Systemet just nu!

1. Spik Odd Face
2. 3.4
3. Spik Dumas Sand
4. 1.2.3.6.7
5. Spik Handsome Knight
6. Alla
7. Dreams Take Time
8. Alla

Fulsprit 2014-03-18 17:37

Behöver inte ta en längd då han släpps dit - detta är inte heller Travelling Mans viktigaste lopp under året och en sämre rygg kan man ju få... Visserligen inte Pannans heller - men, fråga er detta - vilken av dessa två tror ni ni får se i Elitloppet 2014?!

Jag har sett Pannan varit överlägsen från dödens, så detta pallar han - nu tror jag visserligen att han blir släppt till ledningen och vinner lätt!

Ni ser bara monster som inte finns här - spika och njut, istället!

:moneybag:

Fulsprit 2014-03-18 17:42

Dessutom är han vääldigt startsnabb vid laddning, vilket dock torde vara något uteslutet nu - flög ju till spets från sjunde bakom bilen den 14/8 förra året - var ju dock inte årsdebut då...

SSSÖÖÖRRR, Örjan!!!

:moneybag:

putte64 2014-03-18 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 328283)
Behöver inte ta en längd då han släpps dit - detta är inte heller Travelling Mans viktigaste lopp under året och en sämre rygg kan man ju få... Visserligen inte Pannans heller - men, fråga er detta - vilken av dessa två tror ni ni får se i Elitloppet 2014?!

Jag har sett Pannan varit överlägsen från dödens, så detta pallar han - nu tror jag visserligen att han blir släppt till ledningen och vinner lätt!

Ni ser bara monster som inte finns här - spika och njut, istället!

:moneybag:

Det som är intressant med pannan äe att han är en glasbit
tävlar oftaat mot sig själv
fler lopp i kroppen gäller alla utom honom, där handlar det bara om att vara hel
bägge är grymt snabba, känns som 50/50 vem aom tar spets
Pannan är förstås bättre, men dödens tror jag blir för tufft

sirlarsson 2014-03-18 17:49

Ska bli skoj att se Pannan i morgon, första gången jag ser hästen sen jag började följa travet i November 2013.

putte64 2014-03-18 17:54

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 328289)
Ska bli skoj att se Pannan i morgon, första gången jag ser hästen sen jag började följa travet i November 2013.

Favorit att vinna elitloppet enligt unibet
ingen kan slå market share men med en halv mille mindre i första pris kanske han inte kommer

sirlarsson 2014-03-18 17:59

Om Maharajah skulle ställa upp då? Vinner inte han?

NicklasJ 2014-03-18 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 328296)
Om Maharajah skulle ställa upp då? Vinner inte han?

Elitloppet går över sprintdistans vilket gör det väldigt chansartat för en häst som Maharajah som mer lever på styrka. Bör ju inte spelas som favorit i ett sånt lopp men kan absolut vinna när han är i bra form och det klaffar.

putte64 2014-03-18 18:19

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 328296)
Om Maharajah skulle ställa upp då? Vinner inte han?

Nej.
Han är chanslös.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved