![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Innerspår är alltid bäst. Bara kolla Södervalls "stjärna" Red chili pirat eller vad den hette. Gjorde aldrig en meter utan slängdes ner till plankan innan bilen släppt. Trea 2 ggr, en sån häst är ju helt onödig att ha med i EL
Va fan ligga tredje in hela tiden och veta att man e chanslös, varför bjuda in. Nåja, årets lopp: Klart Reden skrattar hela vägen, i alla fall för Shaq. Han borde spetsa lätt, kanske får någon tryckare, kanske släpper men han kommer troligtvis aldrig hamna sämre än rygg ledaren. Delicious är det ju värre för, PdM borde om inte så ta en längd i alla fall bli släppt till ledningen. Om sen Örjan släpper till Ludde så sitter Delicious helt plötsligt tredje in och då blir det knivigare. Uncle Peter kan nog få loppet om de hittar andra ut på Raja om nu inte ÖK släpper. Haha, så många OM i den där texten. Visar att man inte vet ett dyft, det som är så jävla kul med den här helgen. Alla spekulationer och alla som är helt säkra på att just de har rätt.... |
Personligen tror jag att följande tar sig vidare:
Shaq, Timoko, Maven, reven Tror reven hittar rygg på shaq och liftar med den vägen Uncle P, Raja, PdM, Delicious US I finalen står det mellan UP, Shaq och Maven. Får Uncle P spår 1 i finalen är det SoS. Får den spår 2-3 så tror jag Maven vinner |
Går emot strömmen.
Timoko,Maven,Digital Ink och Nahar från första. PDM,Raja ,Caballion och Pascia`Lest från andra. Slutvinnare Timoko el Raja. |
Citat:
|
Jag tror att Timoko med Goop tar hem Elitloppet. En känsla jag haft sedan mitten av förra veckan så klarar han bara försöket blir mitt tips iaf Timoko.
|
Citat:
|
Citat:
citerar bara...sen får ni ta det precis som ni vill!:) |
Örjan fixar biffen !!!
|
Någon som kan sia om trolig vinnartid? Under 1,10 på kilometern 1,60 eller över 1,10,1 2,20?
|
Citat:
Tycker fältet innehåller några som kan gå under 10. Edit: Fint väder = inte regn http://www.travrevyn.com/travstat/new_elitlopp.shtml |
Citat:
Jag hade aldrig spelat under 1,10 till det oddset. Tycker snarare att över 1,10,1 till 2.20 lockar. |
Nån som har koll på hur ofta elitloppsvinnaren också vunnit sitt försök eller brukar det va bättre att va smygkörd och bara ta sig till final?
|