![]() |
Citat:
|
I vissa uppgjorda lopp finns det såklart de som vet vilka som vinner annars är det rätt omöjligt att veta. Man kan känna att en häst inte kan förlora men man kan sällan veta vem som vinner innan loppet är kört.
|
Läste på twitter nyss att 2 ROCKET ZET skall gå barfota runt om & utmana FAVORITEN!
Äntligen ett bra spår & nu kör vi sade Daniel :-) |
Fredrik Solberg om BBS Sugarlight:
Allt är bara bra med BBS Sugarlight och han får sina lugna jobb. Han går ut här för att det inte ska bli för lång paus fram till finalen i Bronsdivisionen. Jag vet att det finns snabba hästar utvändigt men BBS kan också öppna och jag är inte bekymrad för innetspåret. Det blir samma utrustning som i de senaste starterna och jag tror att han vinner igen. |
vad det gäller bbs sugarlight så känns det givet att gå emot denna gång. Innerspåret är ett knepigt spår, det går icke att förneka. Många gånger ha man sett hästar öppna överraskande bra från innern och oväntat snott åt sig spets. Lika många gånger ha man sett snabba hästar hoppa bort sig eller bli överflygade från innern. Det troliga är att unterstiner hitta ut och kör sig till ledning efter en bit här, men man vet aldrig. hästen kan stressa upp sig. Som snacket går så är rocket zet given på kupongen då det låter påställt. Jag gillar junior troy och hittar honom för långt ner i strecklistan. varför inte dunderskräll med jansson i första på lördag:)
|
7 Lotus Elan i avd 6 är kan väl få gå och vinna nu! :thumbup:
|
Citat:
|
Stickan tror på segerchans med Perfectly Enough... OJOJOJ
|
En stora frågan för mig:Vinner BBS på Lördag eller inte?Någon insatt?
|
Citat:
|
Citat:
|
Glöm ej att i år så får vinnaren i gulddivisionen en inbjudan till elitloppet..
Så det kommer att gå undan här tror jag.. :cheers: |
Spik på Maranello och Melby Viking för min del tror också väldigt mycket på Inken så kanske blir 3 spikar på lördag
|
Barfota runt om på Rocket Zet i avd1 har gått 1.09 sista 1600 varje gång nu med barfota runt om. Ger favoriten en match! 14%
avd2. Order To Fly tar spets, för många av de utvändiga vill enbart söka position och inte ladda allt. Kan hålla hela vägen... 19% avd3. Perfect Enough har ett smaskigt läge. En av tre heta i loppet... avd4. Vidöppet och här har många form! Måla! avd5. Peter har fått rejäl snurr i stallet = Sveriges nya Åke S ;) Mermaid ås såg jäkligt fin ut från dödens senast. 1.09 sista 800 tar spets och får hur som helst en dröm resa. Spik! avd6. Ganska svårt lopp även här, måste gå kort Mr Chicago tar normalt spets och ska egentligen bara vinna ett sånt här lopp men formen är frågandes och jag köper med ytterligare några... 1-3-4-5 avd7. Diamond of ace är rejält påställd, svårt förvisso men kan vara en tokrysare från fint läge.. VARNING! God tur! |
Veckans streckvärda enligt Unibet:
- Rocket Zet, - Order to fly, Primo Valentino, Tenzing, - Kadett CD, Reven Damour, - Fortuna Sund, - Drillbit Ås, - A Hannibal, Nato Dream, - Bar Plombier, New Line |
PRIMO VALENTINO?
|
Solklar första häst för mig kanske chansspik med.. Fel ute eller..
|
Hej alla! Mitt första inlägg på detta superforum! Vad tror ni om att spika drillbit ås i femte? Eller är det spets och slut som gäller för canaka?
|
Citat:
|
Citat:
Spik på V7 & en tvilling ! |
Citat:
|
Citat:
|
Spika B.B.S.Sugarlight och On Track Piraten, så har ni halva inne.
|
Citat:
|
rocket zet årets klaraste spik för mig
|
rocket zet !
nja tror inte RZ är årets klaraste , slö ut , ganska stark den gick 10.4 sista 1000 förra starten men de gör ju BBS i 1600 meter....nä tror nog att BBS vinner men en luring om de blir full kubbning är Berghs TE...
|
En trevlig historia från Åby en liten fattig travtränare från Romme spelade V75 en kompis frågade om han ville vara med på hans system Ronny tackade ja båda satt 1,9 miljoner in jag blir glad!
|
Årets klaraste. Då är det bara att lassa in. Jag trodde den var veckans haussning och i det närmaste chanslös.
|
MIN V75 BON....
V75
V75 Bane 03.05.2014 V75-1: 1,2,5 V75-2: 1,3,4,7,9,12 V75-3: 7 V75-4: 1 V75-5: 2,4,6 V75-6: 1,2,3,5 V75-7: 1,6,8,11,14 540kr. |
Så här fick det bli
1) 1-2-5 2) 1-3-9-10-12 3) 2-3-9 4) 1 5) 2-3-4-6-7-10 6) 1-3-4-5 7) 11 Lycka till med era lir :) |
Rocket Zet bara mer och mer betrodd, snälla kan inte alla experter skrika ut den också så tappar BBS ännu mer i procenten och rensar mer. :D
|
Kan bara hålla med efter mycket tänkande BBS vinner plättlätt:cheers:
|
Har då kanske övertänkt V75-omgången..
1: 1,2 2: 1,3,9,10 3: 1,2,3,7,9,10 4: 1,6,7,9,10,11 5: 4 6: 3 7: 1,3,5,6,8,11,12 Visst kan det bli så att Digital Ink bara rundar de andra fram till spets och håller spetsen på det korta upploppet i örebro, Till vinst.. Och att mellby Viking, Bara tar ned de andra i loppet.. |
Lugna ner er nu, Mellby Viking har gjort ett bra lopp och det var senast. Möter mycket bättre hästar här och jag tror inte den har större chans än någon annan i detta jämna lopp.
Dessutom hoppar den nästan alltid. |
De lopp som jag tycker är mest intressanta imorgon är andra, fjärde och sjätte.
Tror ni Saveur bara vinner första eller håller framspårshästarna undan? Kan Queasy hålla ledningen? |
Spikar Bar P i sjunde ja jag vet att man inte ska lyssna på andra men hade själv 0 ideer där.I sjätte tar jag många minst 5.Håller med om fjärde helt öppet,hur gör man där? Imorgon ska det kletas ner och tyvärr blir det väl svårt att hålla sig ifrån datorn och få nya ideer:)
|
Lyssna inte på tipsexperterna. Vendi stenklar för två veckor sedan och nu senast skulle Arazi Boko bara vinna.
|
Känns inte ens värt att ta med rocket nu, kommer väl ligga på 25% imorgon... Ne får bli spik på bbs!
|
Erik är i kanonform på V75 och lär vinna med iallafall en imorgon. Frågan är vilken :p
|
Citat:
|