![]() |
Roligt att få se Reven så bra som han kan vara. Hästen vet man ju är bra men när Fredrik B kört har den ju varit chanslös innan start
|
Goop tar inte med den på 4 hästar i Björnkollen och nämner inte ett skit om Reven, så är den så överlägsen.
Örjan har jag tappat allt förtroende för också. |
Örjan är ett skämt.
|
Ja han är ett riktigt skämt. Sen vinner han ett lopp och då vrålar alla "gubben i lådan", "bäst i sverige" och liknande. Skräpkusk.
|
Citat:
Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro, omg. 11 Lopp: 6 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 9 U-hästar: 8 Rascal Zet Vadet gäller startnummer 2 x 5,00 kr Totalt: 10,00 kr Kvittonummer: AB00 1211 5EC1 1401 Utbetalt: 148,00 kr n insatsnivå |
Citat:
Jag hade också spikat Digital Ink. Viktigaste skälet var det du skriver, att Björn inte nämner Reven på fyra streck.:rant: |
Var inne flera gånger på att spika Digital Ink men när de säger på atg live flera gånger att tränaren inte tycker den har toppform vågade jag inte.
Tänkte att: A hästen är inte i topp B man försöker höja oddsen på hästen |
Jag hade inte spikat Inken, men jag tycker Örjan är ett skämt baserat på hans uppträdande de sista månaderna.
|
Ok då men FAAAAN JC Memory hade smakat!! 3%
|
Citat:
|
Puh! nära att 3:an vann!
Vad duktig 6:an var!!!:clap: |
Citat:
|
Grattis Holger! Du har hela livet visat vilken hästkarl du är!:clap::claps::claps:
|
Citat:
|
Kom just hem, kollade repris på avd1 i ATG Play. Jag undrar vad det är för allvarligt fel i skallen på Jennifer Tillman? Antagligen något sjukligt behov av att försöka hävda sig och få någon form av bekräftelse. Sånt kan hon väl syssla med på Facebook istället....
|
Citat:
|
Citat:
|
Adjö 800 hundra + kronor
|
Bra spik TT!
|
bra spik tt synd att dem missade i tredje loppet
|
3-6 100 kr blir dubbeln
1,2,3,4,5,6,11 mot Bar Plombier för sju rätt så söööör nu pojkar. |
Citat:
|
Citat:
|
3-12 på DD.
|
Är det flera än jag som ALLTID kommer snett på Bergharn?
|
Spring som vinden nu Bar Plombier.
|
Noterar mest: Örebro upplopp kort, det vissta man sedan tidigare, men idag bannemej värre än normalt. Knappt en bakspårshäst på plats. 4a spetsvinnare, 1 vinnarhål, 1 andra ytter.
|
Citat:
|
Jahapp, helt av banan idag, har inte satt ett spel. Chans på 6 på en spik harry dock, brände bara Inken.
|
Citat:
Vanns från 6:e ytter, nionde ytter, 3:e ytter, vinnarhål, dödens mm men inte ren spets och slut. |
Citat:
|
Helvete...
|
Fan, vad synd rrylander... Svider ju extra mycket att du missade sjuan p.g.a. en lallarkusk.
|
Citat:
|
Citat:
Det där hade den tagit lätt om inte Herr Stenquist hade glömt huvudet på stallbacken. |
Fan va gött, som jag skrev så var Mellby Viking stenklar;) o 5 lax på den;))
|
satt med spik på sexan i sista orka med nån idiot som vill köra i ledningen men å andra sidan så vill man ju att det ska tävlas men lite svider det ju!
|
Citat:
|
Citat:
|
Fyfan för Stenqvist. Jävla hora.
|