![]() |
|
Citat:
|
Citat:
Om de dessutom är tillräckligt skickliga och kan satsa, med normalspelarens mått, astronomiska summor så urholkas spelets integritet. |
Citat:
Jag kanske ska lägga till att jag är en svensk medborgare som respekterar att andra gillar överstatlighet, ibland måste man ju vara ÖVERTYDLIG och absolut roligast av allt det SPELAR ROLL, vuxna bebisar är det sötaste jag vet. inget personligt mot dig strappa. |
Citat:
Det handlade ett fåtal spelare med astronomiska volymer. Sedan är inte allt mörkt och grått och svart i travets värld heller. Under förra året gick det att se att förväntad och verklig utdelning på de vinnande raderna började stämma överens allt bättre. Mycket tyder alltså på att "marknaden" har frisknat till ganska ordentligt. Den kan mycket väl vara redo att börja växa ordentligt igen. Den här gången med verklig substans. |
Grand Slam 75
|
Citat:
|
Citat:
Det är ju briljant! Att ingen tänkt på det här tidigare? 13 månader höll man alltså ut med V64 Grand Slam... |
Citat:
|
Varför inte köra V75 varje dag? Och jackpot varje gång ...
|
Hur motiverar man
startiden 15:50 Express 10hästars begränsing av startfält 15 milj garanti för ensam rad? V75 istället för V76 Vi var många som ifrågasatte V64grand slam, hur mycket kostade media för denna innovation? När ska ATG lyssna på sina kunders kunskap som bevisligen överstiger ATGs dyra konsulter? När ska ST ta hand om sina leverantörer (hästägare,aktiva,uppfödare? |
Citat:
Finns en anledning att de stora spelen har 3 pooler, v86, v75 och v64. Sen kan man väl ifrågasätta detta, men jag förstår tänket! |
Citat:
|
VEM är ute efter fler pooler?
Hur bevisa att det är optimalt? Snittomsättningen ökade inte på vare sig V64 eller V86 jämfört med V65/RiksV5 osv.Ökningen av omsätting kommer av fler v75tävlingar, inte ökad snittomsättning. 3pools funkade på 90-2010. Därefter började dels inflation men främst datoriserade spelsystem men också transparent info devalverat spelen så alla pooler ger allt lägre utdelningar. Färre starthästar spelar också roll. |
Som Daniel Redén fan är det underbara dagar nu ♥
En hel armada ut i Prix d’Amérique. Har det hänt innan att en svensk tränare haft det? :cheers: |
Citat:
|
|
|