Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   ALLT OM TRAV! (här kan man snacka allmänt om allt) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20312-allt-om-trav-haer-kan-man-snacka-allmaent-om-allt/)

coolmanriver 2017-06-05 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av Helgesson (Inlägg 530456)
Ja det är bara att lägga sig i högträning så vi tar det som inledning på en
V75GS omgång
:lol:

Hehe kanske ATG kan göra någon snitsig reklamfilm i samband med :claps: språngmatchen

Jockepo 2017-06-05 20:25

Ingen som har Dd spelvärde? Sharps ges

TOBYTYKE 2017-06-12 10:37

Atg har börjat med loppkommentarer :thumbup:

olle 2017-06-12 10:47

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 530919)
Atg har börjat med loppkommentarer :thumbup:

Krävs premiumabonnemang för historisk vagninfo, men jämfört med vad travfakta premium kostar är ju 100 kr i månaden rena fyndet för denna oerhört viktiga info. Nu återstår bara att införa vagn och huvudlagsinfo även i startlistan till aktuell start.

olle 2017-06-12 10:54

999 kr för travfakta guld som get historisk vagninfo. 99 kr för atg premium som nu också gör det. Blir till att kolla vagnar extra noga nu i värmning och provstarter när man får tillgång till infon för en billig peng.

TOBYTYKE 2017-06-12 10:57

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 530922)
999 kr för travfakta guld som get historisk vagninfo. 99 kr för atg premium som nu också gör det. Blir till att kolla vagnar extra noga nu i värmning och provstarter när man får tillgång till infon för en billig peng.

Ja jag såg nu att vagninfo oxå är nytt, bra det med. Info om vagn i aktuell start som du säger vore ju guld.

olle 2017-06-12 11:18

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 530923)
Ja jag såg nu att vagninfo oxå är nytt, bra det med. Info om vagn i aktuell start som du säger vore ju guld.

Enda fördelen med att det inte är tillgängligt på ett smidigt sätt är väl att det ibland går att få info om nya vagnar och huvudlag utan att det lyser rött om det. Som för 10 år sedan när det gick att ta betalt på skoryck. Nu blir det ju underodds på det 9 av 10 ggr tack vare att det både skriks ut och lyser rött i startlistorna.

Fulsprit 2017-06-12 15:51

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 530922)

Nu vet jag inte hur god syn du har men om inte "experterna" på ATG-Live kommer berätta vilken sulky ALLA ekipage gick med förra och/eller för flera starter bakåt så blir detta ganska meningslöst... Detta kan hjälpa ett fåtal, tror jag, för vem härinne kan se skillnad på alla varianter utav ex. "jänkarbikearna" som finns på banorna nu? Får vi inte hjälp med detta så är det kört. Och även om vi får det så måste det ju till mer kontinuitet än sista/förra starten för att veta om detta gett kommer ge resultat. För det är ju inte alltid jänkarbiken på, för första gången, ger önskat resultat - ej heller så med skoningen och/eller huvudlagsförändringar.

Jag har gett upp all utrustningshysteri och går främst på värmningsintrycken (spelar mest V/P), detta har gett resultat för mig - tyvärr dock ej på streckspelen då denna, nya, info är av större värde, men jag tror ändå inte många kommer kunna använda den - men grattis till er som kan!

Lobo 2017-07-02 16:06

Någon som vet om Betfair har rules 4 vid strykning?

Wagner 2017-07-03 01:40

Citat:

Ursprungligen postat av Lobo (Inlägg 533062)
Någon som vet om Betfair har rules 4 vid strykning?

Går nog fortare om du kollar reglerna själv. :D

Lotus 2017-07-05 14:04

Vad är skillnaden på seger- respektive vinstrikaste kusk eller häst?

muumiin 2017-07-05 14:19

pengar/vinster

Migge 2017-07-05 14:21

Citat:

Ursprungligen postat av Lotus (Inlägg 533426)
Vad är skillnaden på seger- respektive vinstrikaste kusk eller häst?

Seger = antalet gånger häst eller kusk är etta i mål.

Vinst = hur mycket prispengar häst eller kusk har tjänat in i vinster oavsett placering.

Lotus 2017-07-05 14:33

Tack!

olle 2017-07-05 15:54

Undrar hur mycket tid travronden lägger på att ranka loppen och göra sina spelförslag när det inte handlar om de stora spelen. Kan rekommendera en titt på sidan 66 i senaste travronden.

Där rankar man den överlägsna vinnaren i V5-1 som kördes i Åmål precis trea i loppet. Nr 2 Racer Neo.

Sen lämnar man ett V5 förslag där man streckar 1,5,8,9,11 och markerar 6,7 som reserver. Man har således inte med tredjerankade nr 2 ens som reserv.

Hur tänkte tipsredaktören Joakim Brundin där ?