![]() |
|
Citat:
|
Ingen som har Dd spelvärde? Sharps ges
|
Atg har börjat med loppkommentarer :thumbup:
|
Citat:
|
999 kr för travfakta guld som get historisk vagninfo. 99 kr för atg premium som nu också gör det. Blir till att kolla vagnar extra noga nu i värmning och provstarter när man får tillgång till infon för en billig peng.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nu vet jag inte hur god syn du har men om inte "experterna" på ATG-Live kommer berätta vilken sulky ALLA ekipage gick med förra och/eller för flera starter bakåt så blir detta ganska meningslöst... Detta kan hjälpa ett fåtal, tror jag, för vem härinne kan se skillnad på alla varianter utav ex. "jänkarbikearna" som finns på banorna nu? Får vi inte hjälp med detta så är det kört. Och även om vi får det så måste det ju till mer kontinuitet än sista/förra starten för att veta om detta gett kommer ge resultat. För det är ju inte alltid jänkarbiken på, för första gången, ger önskat resultat - ej heller så med skoningen och/eller huvudlagsförändringar. Jag har gett upp all utrustningshysteri och går främst på värmningsintrycken (spelar mest V/P), detta har gett resultat för mig - tyvärr dock ej på streckspelen då denna, nya, info är av större värde, men jag tror ändå inte många kommer kunna använda den - men grattis till er som kan! |
Någon som vet om Betfair har rules 4 vid strykning?
|
Citat:
|
Vad är skillnaden på seger- respektive vinstrikaste kusk eller häst?
|
pengar/vinster
|
Citat:
Vinst = hur mycket prispengar häst eller kusk har tjänat in i vinster oavsett placering. |
Tack!
|
Undrar hur mycket tid travronden lägger på att ranka loppen och göra sina spelförslag när det inte handlar om de stora spelen. Kan rekommendera en titt på sidan 66 i senaste travronden.
Där rankar man den överlägsna vinnaren i V5-1 som kördes i Åmål precis trea i loppet. Nr 2 Racer Neo. Sen lämnar man ett V5 förslag där man streckar 1,5,8,9,11 och markerar 6,7 som reserver. Man har således inte med tredjerankade nr 2 ens som reserv. Hur tänkte tipsredaktören Joakim Brundin där ? |
|
|