Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   ALLT OM TRAV! (här kan man snacka allmänt om allt) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20312-allt-om-trav-haer-kan-man-snacka-allmaent-om-allt/)

pistje 2015-08-29 13:32

Citat:

Ursprungligen postat av bingotant (Inlägg 453376)
La in samma rad i jokersystemet, gav samma kostnad och 6 rätt. Vad använder du för program?

jokersystemet.se webversionen

Kan du printscreena, är du snäll.. Om du har tid alltså?

HPT 2015-08-29 13:38

Citat:

Ursprungligen postat av pistje (Inlägg 453375)
HPT:
Du får ju 15 kuponger jag 12 kuponger? Vad gör jag för fel alltså?
Gick ju bara miste om 130 000kr, kaffepengar med andra ord så ingen fara så!!:cry: :ohmy: :lol:

Beror möjligen på att vi har olika algoritmer för att skapa kuponger. Ibland är det tvärtom, att det blir färre kuponger i HPT.

Det ser dock ut att finnas en bugg nånstans i Jokers webbversion. Antingen är det inte systemet som visas som har rättats, eller så funkar inte rättningen som den ska...

bingotant 2015-08-29 13:40

Låter väldigt konstigt. Du gjorde inte en version och lämna in den och sen ändrade plats på någon häst? T.ex järvsö rasmus mot qravatt eller liknande? Sånt brukar jag sitta och roa mig med, att ändra om och fundera efter loppen satt igång och ibland vet man knappt hur system såg ut som man lämnande in.

Du kan gå in på ditt atg konto och titta på varje kupong för sig och se vart nånstans det gått fel. Enligt mitt program ska den vinnnande kupongen kostat 42kr.

bingotant 2015-08-29 13:54

Vinsten som är på din screenshot stämmer överens om man plockar bort Järvsö Rasmus och tar med en annan häst.

AndyMart 2015-08-29 19:37

Nu laddar vi!

http://www.bilddump.se/bilder/201508...249.15.184.png

Manprinsen 2015-08-29 20:33

Nån annan som har reagerat på det vansinniga V75 schemat 2016?

V75-schemat kring jul, 2016

23:e december, fredag, Örebro

25:e december, söndag, Umåker

26:e december, måndag, Solvalla

28:e december, onsdag, Halmstad
31:e december, lördag, Mantorp

Har kan vi snacka om totalt urvattning, och frågan är hur dom aktiva ska palla med detta? Umåkers omgång lär ju vara totalt stendöd t.ex. Största kusknamnen blir Ove A Lindqvist och Robert Dunder?

Emeffeff 2015-08-29 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 453562)

Har kan vi snacka om totalt urvattning, och frågan är hur dom aktiva ska palla med detta? Umåkers omgång lär ju vara totalt stendöd t.ex. Största kusknamnen blir Ove A Lindqvist och Robert Dunder?

Helt sinnessjukt, har aldrig sett nåt liknande vad gäller V75. Försöker man krama ut några sista extra miljoner i omsättning innan bokslutet eller vad fan är det frågan om? Kan inte hitta något logiskt argument överhuvudtaget.

bingotant 2015-08-30 02:25

Enda anledningen jag kan se är att dom kan samla ihop jackpotpengar från fem omgångar och ha en extrakryddad årsfinal 31 dec.

Strappa71 2015-08-30 04:48

Citat:

Ursprungligen postat av bingotant (Inlägg 453579)
Enda anledningen jag kan se är att dom kan samla ihop jackpotpengar från fem omgångar och ha en extrakryddad årsfinal 31 dec.

Fast Jackpot-pengar från 17e+23e+25e betalas ut i 7-rättspotten den 26e.

Så för att det ska mega-super-duper-jackpott krävs det en 7rättsjackpot den 26e.

Jag tror att man har upptäckt ( delvis korrekt ) att folk spelar mer när de är lediga ( vilket många är ).

Och folk spelar på det som heter V75 ( än så länge ).

Att det t o m blir för mycket för hardcore-trav-fansen och att hästmaterialet inte har en chans att räcka till för att hålla "äkta" V75-kvalitet tror jag varken att man förstår eller tar hänsyn till.

sigh 2015-08-30 09:55

ALLT OM TRAV! (här kan man snacka allmänt om allt)

2013 hoppade jacken över annandagen trots att de sa att den skulle utfalla vid ordinarie tävlingar. Är detta ändrat efter det?

Strappa71 2015-08-30 10:38

Hmm. Det stämmer. Men ATG har vimsat med fördelningen av jackpottarna lite hit och dit. Om jag inte minns fel så är den här nya striktare uppdelningen inte så gammal.

Vi får se vad som händer. Jag ska ställa frågan på fråga.atg.se så får vi se vad de svarar.

Viroid 2015-08-30 15:29

2013 hade man den mycket dåliga smaken att kalla finalerna på Solvalla annandag jul för extra V75, därav ingen jackpot då. Det kördes ordinarie V75 på lördagarna 21:a och 28:e. Man har dock insett att det är väldigt korkat att göra så, så det blev en uppsträckning och nu har man lovat att finalerna på Solvalla den 26/12 alltid skall vara ordinarie V75 hur veckodagarna än infaller.

ExtremtRik 2015-08-30 18:44

Raderat.

Äsch trött är ordet.

Viroid 2015-08-30 23:29

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 453562)

Ja, jag har reagerat. I och med att det är V75 så är prissummorna garanterade till minst 100.000kr i förstapris, och utan snålskala. Vad finns det för anledning att hälla pengar över hästarna som springer runt den veckan, när man i övrigt sparar och gnetar? Är det att föra svensk travsport framåt när man premierar de hästar som bara duger på vintern? Det spelar ingen roll om det är norr eller syd, liten bana eller stor bana, det kommer bli medelmåttorna som tjänar mest på det här.

En lös idé är att man sparar BC-finalerna till jultider så att det finns någon anledning att hålla igång unghästarna så länge.

PS Ulf Ohlsson kommer nog till Umeå DS

enstahill 2015-08-31 00:56

ang. U. Olsson kommer till Umeå!.En som inte kommer med garanti är Björn Goop, han försökte med att få startpengar, flygpengar m.m till Boden 2014. Han är persona no grata på boden tills han gör avbön med sina försök att mjölka pengar. Avd. Mycket vill ha mera!