![]() |
|
Citat:
|
vadå
Copema kostar 100 kr per år - det är mindre än vad inlämningsavgiften är i totomat !! har man inte råd med det programmet kanske man skall spela DD tvilling trio , inte de stora riksspelen med reducerade system Visst det finns mer avancerade program för reducering men det stora flertalet tippar inte för så stora belopp att de har nytta av de mer avancerade varianterna alternativt har inte kunskap att sätta upp vettiga reduceringsregler, det är lätt att reducera bort sig men A och O är att ranka rätt, gardera o spika rätt lopp, Själv kör jag poäng, sedan med "effekthästar" där tex 2 av 5 eller 1 av 3 skall vinna. |
V86 nästa onsdag. Då kommer alla prata om Nuncios årsdebut. Dock blev det inte mycket att hurra över i övrigt. Total katastrof får man väl kalla anmälningarna till V86 loppen på Bergsåker som nu kommer lyfta in flera ramlopp på V86 och därmed försämra den sporsliga klassen radikalt.
Anmälningar till Bergsåkers fyra V86 lopp nästa onsdag Norrlands Grand Prix: 5 hästar Norrlands elitserie: 7 hästar, varav en med 144 poäng Stayerloppet med 15 platser: 9 anmälda, varav 4 chanslösa med 0-17 poäng Kallblodsloppet: Blev precis fullt. Därmed också väldigt ojämnt. 10 av 15 ser chanslösa ut. |
Hej Travvänner..
Jag tänkte prova på tippa för ett bolag. Har ej dragit några större vinster, har satt några 7or genom åren (som mest 7 st runt 70.000kr) men då har jag tippat för 100-250kr. Vill gärna nå sexsiffrig utdelning, därav jag hoppas att vi kan göra detta tillsammans.. Vissa helger kan jag behöva hjälp eftersom jag arbetar vissa helger. Har redan ett par intresserade som är travkunniga. 1. Jag har en tanke att köra 1st system på två bongar, dvs med u-hästar och ett spik. ( Men inget är hugget i sten, eftersom det kan bli olika som tippar vissa omg ) 2. Tänkte att andelarna skulle ligga på 50kr och max 6 andelar 3. Skicka gärna er emailadress som pm till mig och ni får en inbjudan 4. Denna tråd kan man även diskutera omgångarna och tycka till på 5. Välkomna till VinnarGänget |
Från DI intervju med VD på ett av Sveriges framgångsrikaste bolag de senaste åren
Klarnas vd Sebastian Siemiatkowski har gjort "alla fel man kan göra som chef 5. När drevet går: var transparent ”I stället för att välja att inte kommentera, inte svara och inte ta kritiken på allvar, när det började skrivas om oss, valde vi att göra tvärtom. Det kändes naturligt att vara transparent, och det visade sig vara mycket uppskattat. Känns lite tvärtemot ATGs strategi / ledarstil |
Andelsspel får du lägga i tråden som är gjord för det.
Citat:
|
ALLT OM TRAV! (här kan man snacka allmänt om allt)
Spartan Kronos och Tumble Dust var idag ute i provlopp på Jägersro. Spartanen glänste på 12.6/1640 m.
http://www.youtube.com/watch?v=DKeBx...ature=youtu.be |
Solvallastaden
Ja travvänner, vad tror ni om detta då? Drömmar eller kan det bli verklighet?
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle22496607.ab Själv så blir jag alltid misstänksam om en förening eller liknande kommer åt en sådan här jättesudd med cash. Det kommer nog att vattnas i munnen på pamparna i Hästsportens Hus... |
Citat:
|
Är det bara hos mig som ATG LIVEs sändning fryser? 3de veckan i rad nu. Kan gå upp till 1 min innan det kommer igång igen.
|
Citat:
|
Citat:
Men nu är det löst, installerade webbläsare Opera. Misstänker att mina två chrome och IE är fulla med skit så pallar inte rensa så kör med Opera nu. Rullar på fint sedan jag skrev sist.. http://www.opera.com/sv/download Glöm inte hämta flash ;) |
Citat:
|
Ganska otroligt, det enda som funkar ok för mig på nya sidan är live sändningarna, kör chrome på win10 pro. Kör hårdvara: i7 6770k, 16gb ram, nvidia gtx980ti och samsung 512gb ssd. Kör liven ca 3h/dygn utan ett enda problem trots att jag sitter på en sketen adsl uppkoppling.
|
Citat:
Jag märker också att jag har lite mindre problem om jag inte har något annat än ATG Live igång, men problemfritt är det inte. Jag har en i5 med 8GB minne, ingen SSD och ett Nvidia GD310, Win 7 Pro. Men ALLT annat rullar på rätt så bra, så varför skulle jag gå och köpa en värre dator för att kunna se ATG Live? Jag kan ju utan problem se alla andra playtjänster på den svenska marknaden. När jag använder ATG Live så går processorfläkten upp i varv, och i princip en av de fyra processorkärnorna går åt för att driva runt bilden. Så gör inte andra playtjänster, och det är väl där problemet ligger. Datorerna orkar inte med att processa grafiken som ATG använder och när alla resurser är på max börjar det att hacka och stanna. |
|
|