![]() |
Fin start! Venkatesh i nästa nu!
|
Vad hände i starten? Missade första 500? Laddade man inte med Uranus?
|
Skit också där sprack man direkt =/
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Skönt att starta dagen med att ha med topp 3 i mål på 4 hästar :) |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
Läskigt fin
såg stenklar ut 500 kvar örjan visste vad han hade att åka mef |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-05-10 Bana: Umeå, omg. 11 Lopp: 5 Spelform: Plats Hästar: 2 Udo's Oiler Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr Skulle kört vinnare med :rolleyes: |
5 poängare och b häst
kunde inte börjat bättre |
Citat:
|
Lirade 100 Plats på Udos Oiler igår till 3.75 och var svinnöjd med oddset, så ger den 4,11 på ATG idag.
Fail deluxe |
Snygg spelstöt från stall Bergh. Står och ger avslag i förhandsintervjuerna.
|
Citat:
|
Citat:
Grattis :cheers: |
Citat:
|
Jobbigt att den galopperar i provstarterna, gör ju att man rankar ner den.
Lite trist att jag bytte plats med Call me Keeper, som galopperade när det gällde. Inte lätt det här med trav.......... |
Bästa början. Hoppas på klonk idag
|
Citat:
Men berg kan vässa sedan var läge och kusk inte direkt dåligt |
Citat:
|
Citat:
Vad synd att du trodde det var Call Me Keeper som startade ;) |
Citat:
|
Udos Oiler trivs med örjan. 3 av 4
|
Lägger in ett andelspel som två kompisar gjort, Är med på 1/5 del.
Det har börjat bra och de har än så länge satt spikarna på V75 systemet, Spelat 6 ggr. Och fått en sjua som gav drygt 16 000 kr och drygt 20 000 kr sammanlagt. 1: 2,4 2: 2 3: 1,5,6,7 4: 2,4,10 5: 2,3,4,5,6,7 6: 3 7: 2,3,4,5,6,9 Återstår och se om deras spik sitter igen :) |
Citat:
|
Snyggt Kihlström!
|
FAAAAN VA BRA ÖRJAN!
** Nu blir det en spännande omgång ** :) :cheers: Hoppas jag får :drunk: om en timme! |
snyggt kört av Örjan
|
Avd2 vilken idiot 4an
|
Haha där snackar vi om stallkörning deluxe...:p
|
Vafan sysslar ryssen med?
Hur kan han få vara med på v75? |
Citat:
|
Citat:
Någon som vet om Ivanov och Melander umgås på fritiden? Jag hade ju lätt offrat mitt ena ben för en intervju med Tomas Pettersson nu. |
Citat:
|
Hittills är detta årets mest självklara stallkörning, bara bra det inte lyckades fullt ut.
|
Citat:
|
Ja jösses vad fult. Förstör ju loppet helt.
|
|
Tråkigt att se sådan körning, där man så uppenbart kör för att bädda för sin andra häst
får väl köra en liten V5:a och hoppas på den eftersom man sprack i första Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-10 Bana: Umeå, omg. 11 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 1, 4, 5, 7, 11 2 2 Hallsta Lotus 3 3, 6, 8, 12 4 3 Beer Summit 5 2, 3, 4, 6, 9, 10 Vadet gäller startnummer 120 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: |