Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro 6/9 Jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/21431-v75-jaegersro-6-9-jackpot/)

Melander 2014-09-05 21:58

Bo Eklöf spikar no 5 i Avd 1.Han brukar oftast ha 5 eller 6 rätt på hans system.Jag ryggar honom i Avd 1.Sen blir det svårare,hade tänkt mig många i Avd 6 och 7.Lycka till ni som hittar guldkornen

oggeb 2014-09-05 22:19

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 369007)
Bo Eklöf spikar no 5 i Avd 1.Han brukar oftast ha 5 eller 6 rätt på hans system.Jag ryggar honom i Avd 1.Sen blir det svårare,hade tänkt mig många i Avd 6 och 7.Lycka till ni som hittar guldkornen

Sett till insatsprocent så är det en bra spik. Oktober Kronos kan man i vilket fall ta bort.

spalato 2014-09-05 22:34

Alla spelsajter verkar överens 10 Calvin Borel som tipsetta

putte64 2014-09-05 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 369019)
Alla spelsajter verkar överens 10 Calvin Borel som tipsetta

Ohotad etta.
Min rank: 10,1,2,9,6

Melander 2014-09-05 23:12

Undrar om alle har några tips:)

spalato 2014-09-05 23:34

Citat:

Ursprungligen postat av Tamuli (Inlägg 368666)
Är väl det jag börjar luta åt också.
Men då gäller det att hitta bra spikdrag också.
Känns som man varit helt fel ute sista tiden på spikarna. Har man spikat en favorit då har den svikit, har man chans spikat så har favoriten vunnit.

Hade haft ett spikdrag i sjätte om det inte hade varit för Oliver Kronos och Goop.
Är inne på att Trust Launcher får behålla ledningen och då kan ju P.U styra lite som han vill men sen är ju frågan hur han tänker, släppa till favoriten om och när Goop kommer eller vill han fortsätta köra i ledningen.
Tror inte han vill köra i ledningen till vilket pris som helst utan släpper enbart till Goop. Så den chans spiken blir till att strunta i och gardera istället.

P.U leder länge med TL. Obesegrad i fem försök från ledningen. Hela vägen?

hugotheboss 2014-09-05 23:51

Så då var det packat och klart för ikväll, om inget oförutsett händer så blir det den här jag lämnar i morgon. Ser ut att bli fint väder också (risk för regn på söndag däremot) då är det roligare att stå där ute och skrika sig blå i jakten på miljonerna. Skrällarna är väl Goop i tredje, unge Uhrberg i femte och Piccolit i 7:e. Uhrberg hade ju en bra kväll på Jägers i dag, fredag. Lycka till!

1,2,5 R4,11
10 R1,2
2,5,8 R1,4
4,6 R3,10
4,6,14,15 R3,9
1,2,4,12 R9,3
2,10 R3,11

288:00

Stekel 2014-09-05 23:53

Omgångens uppenbara falskskyltning av tipstjänsterna: Standout rankad etta överallt...

...hästen som vinner promenader på Bollnäs och tappar till Claes Boko från ledning ska klå flertalet som är elit eller snäppet under. Med Ludde i loppet på spår 5 som aviserar offensiv styrning? Finns ju inte en snöbolls chans...Mosaiken vinner loppet även om han inte är toppad bara på talang, läge och respekt. Det är väl bara Ohlsson och Bergh som möjligen skulle vara dumma nog att ställa till det. Men Bergh verkar ha Kadetten nära hjärtat, offrade den inte en meter på Bollnäs i 150k-loppet Standout "gick" hem och lär då inte göra det här heller. Skulle vara Ohlsson då...

Oliver Kronos tacksam favorit också. Visst är han bra, men ska stå på benen och klara spår medans flertalet dugliga konkurrenter kommer få mycket bättre resa. Har klättrat flera klasser på några starter. Segern på Jägers säger ju inte mycket, från spets vinner man lopp och bakifrån är det än värre. Mitt system om inget ser annorlunda ut imorrn bitti:

1,2,3,4,5,9,11
1,2,6,9,10
1,2,5
4,5
3,6
1,2,3,4,5,6,8,9,10,11,12
5
Krav: Calvin Borel/Jontte Boy
2156 rader

Men Calvin Borel som du kör utgång på har samma förutsättningar som Oliver kanske någon tycker då. Ja, men i en lägre och ojämnare klass. Helt andra förutsättningar.

Lycka till allesammans! RIP V7 :sad44:

LeBanner 2014-09-06 00:15

Fattar inte heller hur man kan tro på Standout

spalato 2014-09-06 00:18

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 369056)
Omgångens uppenbara falskskyltning av tipstjänsterna: Standout rankad etta överallt...

...hästen som vinner promenader på Bollnäs och tappar till Claes Boko från ledning ska klå flertalet som är elit eller snäppet under. Med Ludde i loppet på spår 5 som aviserar offensiv styrning? Finns ju inte en snöbolls chans...Mosaiken vinner loppet även om han inte är toppad bara på talang, läge och respekt. Det är väl bara Ohlsson och Bergh som möjligen skulle vara dumma nog att ställa till det. Men Bergh verkar ha Kadetten nära hjärtat, offrade den inte en meter på Bollnäs i 150k-loppet Standout "gick" hem och lär då inte göra det här heller. Skulle vara Ohlsson då...

Oliver Kronos tacksam favorit också. Visst är han bra, men ska stå på benen och klara spår medans flertalet dugliga konkurrenter kommer få mycket bättre resa. Har klättrat flera klasser på några starter. Segern på Jägers säger ju inte mycket, från spets vinner man lopp och bakifrån är det än värre. Mitt system om inget ser annorlunda ut imorrn bitti:

1,2,3,4,5,9,11
1,2,6,9,10
1,2,5
4,5
3,6
1,2,3,4,5,6,8,9,10,11,12
5
Krav: Calvin Borel/Jontte Boy
2156 rader

Men Calvin Borel som du kör utgång på har samma förutsättningar som Oliver kanske någon tycker då. Ja, men i en lägre och ojämnare klass. Helt andra förutsättningar.

Lycka till allesammans! RIP V7 :sad44:

Ludde har ett större lopp att tänka på inom kort. Genomkörare som räcker till vinst?

mikaels 2014-09-06 00:26

många av pojkarna på speltjänsterna är unga killar i 40-års åldern, det tog faktiskt för mig en bit längre ådersmässigt, innan jag insåg realiteter i sammanhanget, men faktum är att jag först i 50-års åldern lärde mig att "ställa mig utanför hysterin" o sakligt analysera saker o ting...hade jag haft min visdom tidigare, så skulle mitt spelande givit ett ännu bättre resultat...för tveklöst var det enklare att göra pengar förr...;)

AMHC 2014-09-06 00:34

Vågar man spika Perfect Power (V75-1), Calvin Borel (V75-2), Jontte Boy (V75-3) och Rare Wise As (V75-5) och då kunna helgardera alla övriga lopp?
Tror nämligen stenhårt på alla fyra. Men fyra spikar känns samtidigt väldigt chansartat på något vis. Hur skulle ni gjort?

spalato 2014-09-06 00:43

Citat:

Ursprungligen postat av AMHC (Inlägg 369064)
Vågar man spika Perfect Power (V75-1), Calvin Borel (V75-2), Jontte Boy (V75-3) och Rare Wise As (V75-5) och då kunna helgardera alla övriga lopp?
Tror nämligen stenhårt på alla fyra. Men fyra spikar känns samtidigt väldigt chansartat på något vis. Hur skulle ni gjort?

Alternativet är att du kör med tre spikar och låser ett lopp med två hästar. Låset ska/bör du ha i avd 2. 1/10. Dom stora favoriterna faller nämligen tungt/tyngst......

spalato 2014-09-06 00:44

Citat:

Ursprungligen postat av LeBanner (Inlägg 369060)
Fattar inte heller hur man kan tro på Standout

Hmmm

monimaker1 2014-09-06 06:04

Märkligt att spika en så jävla vek häst som Standout!?! Kommer troligtvis inte ens att kunna hålla ledningen mot 1och 4. Skulle den få spets så kommer ju lutfi fram tidigt.