Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro 6/9 Jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/21431-v75-jaegersro-6-9-jackpot/)

mackpeter 2014-09-01 14:59

V75 Jägersro 6/9 Jackpot

Avlägger maidenship att öppna en tråd.:)

V75-6. 12 Carelin har kapacitet att strida om segern i derbyt. Trots spår 12har han god chans att vinna här. Det är denna typ av "derbyfinalmissare", som nu kommer att vinna lopp den närmaste tiden.:popcorn:

hugotheboss 2014-09-01 15:16

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 368188)
Avlägger maidenship att öppna en tråd.:)

V75-6. 12 Carelin har kapacitet att strida om segern i derbyt. Trots spår 12har han god chans att vinna här. Det är denna typ av "derbyfinalmissare", som nu kommer att vinna lopp den närmaste tiden.:popcorn:

Va redan! :smoke: Såg idag, i Aftonblaskan, att det varit stora översvämningar på Jägersro. Hoppas de fixar till allt, det är ju tävlingar på banan flera dagar den här veckan!

mackpeter 2014-09-01 16:03

Banan på Jägersro blir nog bra trots helgens översvämning. Fram till onsdag blir det 2-5 m/sek och sol. Resten av veckan 18 grader som varmast varje dag.:)

V75-3 är ett lopp för 3-åringar med 450' i förstapris. Det har lockat några utlänningar. Ser ut att låsas på 1 Expo Express och 5 Jontte Boy. Men 3-åringar och långa resor ger ofta galopp för den som vill gardera.:whistling:

hugotheboss 2014-09-01 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 368201)
Banan på Jägersro blir nog bra trots helgens översvämning. Fram till onsdag blir det 2-5 m/sek och sol. Resten av veckan 18 grader som varmast varje dag.:)

V75-3 är ett lopp för 3-åringar med 450' i förstapris. Det har lockat några utlänningar. Ser ut att låsas på 1 Expo Express och 5 Jontte Boy. Men 3-åringar och långa resor ger ofta galopp för den som vill gardera.:whistling:

Jag är inne på 1,4,5 här! Antingen det eller spik på ledaren!

spalato 2014-09-01 20:59

V75-1
3 Caliber T.T är kanske ingen häst som vinner ihjäl sig, men har fått ett bra läge. Skrällbud. 4 October Kronos är startsnabb och leder länge. Hela vägen? 2 Aristocat Boko galopperade senast och verkar har formen på topp. Givet streck! 5 Perfect Power satt fast med rubbet senast i Ahsell Legendsloppet.

V75-2
10 Calvin Bore svarade för ett mkt bra lopp senast mot tufft motstånd. (Archangel Am vann). Spikas!

V75-3
Var inne på att chansspika 11 Coolwater Inn först, men ändrade mig. Den modige chansspikar.10 Sheava Vik blir nog mkt spelad. Överskattad? 4 Saphire Bi är ute på bättre distans nu och tidig på kupongen.7 Kickans Girl testades barfota senast , med lyckad utgång. Kan överraska.1 Expro Express har jag ingen info på, förutom tre raka segrar.

V75-4
10 Even´s First Boy gick en mäktig långsida senast bakom vinnande Poker Kronos. Spikalternativ. I jakten på de stora pengarna garderar jag upp loppet. Främst med 1 Teetime. Risk för att den blir instängd är stor, då 2 Money Lloyd är snabb ut. 4 Going Ville är mera stark än snabb, men vi alltoftare får vi se denna typ av häst vinna även på kort distans. Se upp!

V75-5
Här tror jag 6 Rare Wise As blir svårslagen. Gjorde ett fantomlopp från dödens senast, där man utmanade om segern.Spikas! I reservrutan sätter jag 14 Hanna Banker...

V75-6
1 Frozen kördes av lärling senast, där man kom loss sent.Strider garanterat om segern. 6 Bear with Me gick barfota senast och verkar allround. senaste segern togs 1 juni 2013. Kan vara dags nu! 8 Alkalizer Am gick bra som trea senast och är under utveckling. Loppets dark-horse. Sista strecket går till 12 Carelin, där risken för galopp är mindre från spår tolv.

V75-7
5 Mosaique Face är bästa hästen i fältet. Toppchans! Vill ändå gardera med 11 Magic Tonight som är ute på sin önskedistans.

Systemförslag
v75-1: 2.3.4.5
v75-2: 10 Calvin Bore (2)
v75-3: 1.4.7.10.11
v75-4: 1.2.4.5.6.10
v75-5: 6 Rare Wise As (14)
v75-6: 1.6.8.12
v75-7: 5.11

480 kr / 50kr per andel

mikaels 2014-09-01 22:17

Undrar om man kan få över 1,50 på Rare Wise As?;), skojar lite, men är väl bara starttrögheten emot, borde kunna ha god chans om den kom lindrigt till dödens...

hugotheboss 2014-09-02 00:45

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 368300)
V75-1
3 Caliber T.T är kanske ingen häst som vinner ihjäl sig, men har fått ett bra läge. Skrällbud. 4 October Kronos är startsnabb och leder länge. Hela vägen? 2 Aristocat Boko galopperade senast och verkar har formen på topp. Givet streck! 5 Perfect Power satt fast med rubbet senast i Ahsell Legendsloppet.

V75-2
10 Calvin Bore svarade för ett mkt bra lopp senast mot tufft motstånd. (Archangel Am vann). Spikas!

V75-3
Var inne på att chansspika 11 Coolwater Inn först, men ändrade mig. Den modige chansspikar.10 Sheava Vik blir nog mkt spelad. Överskattad? 4 Saphire Bi är ute på bättre distans nu och tidig på kupongen.7 Kickans Girl testades barfota senast , med lyckad utgång. Kan överraska.1 Expro Express har jag ingen info på, förutom tre raka segrar.

V75-4
10 Even´s First Boy gick en mäktig långsida senast bakom vinnande Poker Kronos. Spikalternativ. I jakten på de stora pengarna garderar jag upp loppet. Främst med 1 Teetime. Risk för att den blir instängd är stor, då 2 Money Lloyd är snabb ut. 4 Going Ville är mera stark än snabb, men vi alltoftare får vi se denna typ av häst vinna även på kort distans. Se upp!

V75-5
Här tror jag 6 Rare Wise As blir svårslagen. Gjorde ett fantomlopp från dödens senast, där man utmanade om segern.Spikas! I reservrutan sätter jag 14 Hanna Banker...

V75-6
1 Frozen kördes av lärling senast, där man kom loss sent.Strider garanterat om segern. 6 Bear with Me gick barfota senast och verkar allround. senaste segern togs 1 juni 2013. Kan vara dags nu! 8 Alkalizer Am gick bra som trea senast och är under utveckling. Loppets dark-horse. Sista strecket går till 12 Carelin, där risken för galopp är mindre från spår tolv.

V75-7
5 Mosaique Face är bästa hästen i fältet. Toppchans! Vill ändå gardera med 11 Magic Tonight som är ute på sin önskedistans.

Systemförslag

480 kr / 50kr per andel

Noterar att du inte tror på Jormas styrning i V75:3 ngn anledning? I DD1 Är jag inne på att chansspika nr 1, på den här distansen så borde han hitta ut! I DD2 tänker jag köra med 3 hästar, bara för att typ, 5,6,11. Först tyckte jag det var givet att spika Ludde, men tydligen så har Magic Tonight vunnit alla deras inbördes möten, och Örjan ryggar i starten, känns dumt att inte strecka. Kadetten är väl mest på Bergh och för att det är roligare med en tredje häst!

spalato 2014-09-02 02:02

Chansar bort Jormas styrning (favoriten i loppet?)....
Kan absolut vara ett felval....men dt är ju trots allt treåringar...11 Coolwater är mkt intressant ....nu med Erik. Distansen känns som ett plus och "bara" elva hästar =mer plats än man tror. Jorma segrar inte ihjäl sig på Jägers precis, men hästen slog Fire to the Rain på Valla.....hmmm vet ej vad jag tänkte på när jag skrev.....kanske ett jättemisstag....ahhh nu vet jag. Förväxlade hästen med JONESY!!!! Hjärnsläpp....

mackpeter 2014-09-02 12:01

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 368300)
V75-1

V75-2

V75-3

V75-4

V75-5

V75-6

V75-7

Systemförslag

480 kr / 50kr per andel

Att du fick hjärnsläpp i V75-3 med streck för "halva fältet" utom storfavoriten kan jag förstå.
Men vad är din streckfilosofi i V75-6? Rata favoriterna? Alla dina fyra streck är streckade lägre än fem procent.
Jag vet, att du är påläst, kan hästarna och vågar ha egna udda idéer. Det är fräscht att läsa dig. Men ibland svårt att se den röda tråden.
Jag kan sova lugnt om natten, om kupongen skall dra in minst en miljon.:sleep: Annars grubblar jag över denna gåta.:sweatdrop:
Medan jag försöker komponera min egen kupong.:popcorn:

spalato 2014-09-02 13:10

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 368324)
Att du fick hjärnsläpp i V75-3 med streck för "halva fältet" utom storfavoriten kan jag förstå.
Men vad är din streckfilosofi i V75-6? Rata favoriterna? Alla dina fyra streck är streckade lägre än fem procent.
Jag vet, att du är påläst, kan hästarna och vågar ha egna udda idéer. Det är fräscht att läsa dig. Men ibland svårt att se den röda tråden.
Jag kan sova lugnt om natten, om kupongen skall dra in minst en miljon.:sleep: Annars grubblar jag över denna gåta.:sweatdrop:

Hej! Ganska "enkelt" lopp. Tror faktiskt mest på 1 Frozen. Såg den på Jägersro, där man loss sent. Slog ju Dernier Viking nästsenast. 12 Carelin satsar på felfriavgång och kör säkert sista varvet. Räkna med svettig långsida! 6 Bear With Me spurtade sylvasst senst barfota! Långt framme. Kolla gärna arkivet! 8 Alkalizer Am blir farlig med loppet innanför västen och feelingen är bra när dt gäller distansen. Kan absolut överraska. Se upp!

mackpeter 2014-09-02 14:02

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 368340)
Hej! Ganska "enkelt" lopp. Tror faktiskt mest på 1 Frozen. Såg den på Jägersro, där man loss sent. Slog ju Dernier Viking nästsenast. 12 Carelin satsar på felfriavgång och kör säkert sista varvet. Räkna med svettig långsida! 6 Bear With Me spurtade sylvasst senst barfota! Långt framme. Kolla gärna arkivet! 8 Alkalizer Am blir farlig med loppet innanför västen och feelingen är bra när dt gäller distansen. Kan absolut överraska. Se upp!

Jo, jag såg dina motiveringar, när du presenterade kupongen. Bra att du motiverar och inte bara tippar "in the blue". Carelin är också mitt tidiga drag - se första inlägget. Men du ratar de två största favoriterna. Varför?:ful:

Sätter du någon av de här tidiga kupongerna någon gång?:)

spalato 2014-09-02 14:06

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 368346)
Jo, jag såg dina motiveringar, när du presenterade kupongen. Bra att du motiverar och inte bara tippar "in the blue". Carelin är också mitt tidiga drag - se första inlägget. Men du ratar de två största favoriterna. Varför?:ful:

Sätter du någon av de här tidiga kupongerna någon gång?:)

Sällan dom sitter. Procenten kommer ju att fördelas. Carelin blir säkert en av favoriterna till slut, tippar jag. 9 Oliver Kronos har jag ingen feeling för. Kan inte motivera mer än att jag tror på mina fyra ännu mer! 3 Britt Palema körs nu barfota , men ? för distansen.

rickyfashion 2014-09-03 12:18

löjligt lika ideer vi har denna veckan spalato... bägge dina spikar och skrällarna du lyfter fram tror jag på

spalato 2014-09-03 12:36

Citat:

Ursprungligen postat av rickyfashion (Inlägg 368474)
löjligt lika ideer vi har denna veckan spalato... bägge dina spikar och skrällarna du lyfter fram tror jag på

Jag gjorde en tabbe i avd 3 tog inte med Jonette😠

hugotheboss 2014-09-03 16:20

6,11
2,10,12
1,4,5
4,10
6
1,2,4,7
5,6,11

Är väl hysat lika i bedömningen som spalato med flera, men chansar lite "vilt" i första och tar med en och annan "idiot" i övrigt. Det är ju mkt pengar på lördag. Dessutom är det bara ett av två stycken 576 raders. Får se var man hamnar på lördag!

mackpeter 2014-09-03 16:51

Jag har fått Carelin på hjärnan sedan Walmanns stora besvikelse över Haugstads bortkörning i derbykvalet. Ett MÅSTE-streck.
Vi får bra DD-odds också med honom.

hugotheboss 2014-09-03 22:03

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 368511)
Jag har fått Carelin på hjärnan sedan Walmanns stora besvikelse över Haugstads bortkörning i derbykvalet. Ett MÅSTE-streck.

Börjar ligga bra till på strecken och är också sugen på att köra en rå, det är en kul spik!

Tamuli 2014-09-03 22:21

Sitter och fundera på vilken av Calvin Borel och Jontte Boy man bör spika, blir ju inget vidare värde om de bägge vinner för de lär ju bägge bli skyhöga favoriter i respektive lopp. Tror dock tyvärr bägge vinner men vill iaf försöka fälla en av dem och då är frågan vilken?!

mikaels 2014-09-03 22:25

är inte bet365:s 3,50 rätt bra på luddes i derbyt?!?, lär knappast få svar när frågan ställs på första långsidan

hugotheboss 2014-09-03 22:41

Citat:

Ursprungligen postat av Tamuli (Inlägg 368651)
Sitter och fundera på vilken av Calvin Borel och Jontte Boy man bör spika, blir ju inget vidare värde om de bägge vinner för de lär ju bägge bli skyhöga favoriter i respektive lopp. Tror dock tyvärr bägge vinner men vill iaf försöka fälla en av dem och då är frågan vilken?!

Förstår din vånda, spika ingen av dem kanske? Jag tycker där är flest plus på Jontte Boy. Bättre spår, bättre kusk med mera, nackdelen är väl åldern..ja hos hästen, inte Jormas då! Hur bra är Conrad från bakspår? Det är dessutom fascinerande att det finns 3-4 hästar i loppet som är ett par år äldre och inte alls betrodda...hmm, du fick ingen vidare hjälp va? Jag tänker gardera båda!

putte64 2014-09-03 23:30

Citat:

Walman ska inte vara besviken utan ta ansvar för sitt beslut.
Alla hans hästägare som får lida kan däremot vara besvikna.

Edit: han hade bara otur när han tillsatte stallets viktigaste position.
Samma tanke som förlorande kuskar har, bara otur, aldrig mitt fel.

Tamuli 2014-09-03 23:53

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 368656)
Förstår din vånda, spika ingen av dem kanske? Jag tycker där är flest plus på Jontte Boy. Bättre spår, bättre kusk med mera, nackdelen är väl åldern..ja hos hästen, inte Jormas då! Hur bra är Conrad från bakspår? Det är dessutom fascinerande att det finns 3-4 hästar i loppet som är ett par år äldre och inte alls betrodda...hmm, du fick ingen vidare hjälp va? Jag tänker gardera båda!

Är väl det jag börjar luta åt också.
Men då gäller det att hitta bra spikdrag också.
Känns som man varit helt fel ute sista tiden på spikarna. Har man spikat en favorit då har den svikit, har man chans spikat så har favoriten vunnit.

Hade haft ett spikdrag i sjätte om det inte hade varit för Oliver Kronos och Goop.
Är inne på att Trust Launcher får behålla ledningen och då kan ju P.U styra lite som han vill men sen är ju frågan hur han tänker, släppa till favoriten om och när Goop kommer eller vill han fortsätta köra i ledningen.
Tror inte han vill köra i ledningen till vilket pris som helst utan släpper enbart till Goop. Så den chans spiken blir till att strunta i och gardera istället.

mackpeter 2014-09-04 00:15

Citat:

Ursprungligen postat av Tamuli (Inlägg 368651)

Funderar i samma banor.
Normalt spikar man inte oerfarna 3-åringar. Men under de senaste 10 åren har fyra megafavoriter vunnit detta lopp. Ingen har gett över sex ggr. Det talar för Jontte Boy. Den går ju 13-tider i parti och minut över denna distans. Ändå lutar jag åt att strecka 1,5 och 11 i V75-3.

V75-2 har än mer oerfarna startande. Har en känsla av att det ofta skräller i Klass II. Calvin Borel slogs ut av Archangel AM och Dominator i derbykvalet förra veckan. I övriga lopp har han inte mött något motstånd av kaliber. Det gör han inte här heller. Han är dock en rimlig spikkanditat. Men jag spikar inte Conrad Lugauer från bakspår.

För mig kan det bli ett TV-system. Mosaique Face spik i sista. Oliver Kronos och Carelin låser näst sista. Gå kort i lärlingsloppet. Då har man råd till många i början.:sweatdrop:

Tamuli 2014-09-04 08:36

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 368668)
Funderar i samma banor.
Normalt spikar man inte oerfarna 3-åringar. Men under de senaste 10 åren har fyra megafavoriter vunnit detta lopp. Ingen har gett över sex ggr. Det talar för Jontte Boy. Den går ju 13-tider i parti och minut över denna distans. Ändå lutar jag åt att strecka 1,5 och 11 i V75-3.

V75-2 har än mer oerfarna startande. Har en känsla av att det ofta skräller i Klass II. Calvin Borel slogs ut av Archangel AM och Dominator i derbykvalet förra veckan. I övriga lopp har han inte mött något motstånd av kaliber. Det gör han inte här heller. Han är dock en rimlig spikkanditat. Men jag spikar inte Conrad Lugauer från bakspår.

För mig kan det bli ett TV-system. Mosaique Face spik i sista. Oliver Kronos och Carelin låser näst sista. Gå kort i lärlingsloppet. Då har man råd till många i början.:sweatdrop:

Lärlingslopp brukar jag alltid ha många hästar i, tycker det känns för osäkert med ett fåtal, kan ju ofta skrälla till där. Men blir nog inte många streck där denna gång.
Suttit nu på morgonen en bra stund och startlistorna och känns mer och mer som att det blir till att gardera avd 2 och 3 och kanske spika i 4:e och 5:e.
Har fastnat lite för Flemmings Even´s First Boy i 4:e och Rare Wise As i 5:e så kan kanske bli så att jag spika dessa två istället men får fortsätta läsa på idag och imorgon innan jag bestämmer mig.

hugotheboss 2014-09-04 12:01

När jag kollar på strecken, så här långt, så lutar jag mer och mer åt ett TV-system med spik för Ludde i sista. Jag förstår inte alls att Occhione Jet drar på sig så mkt streck i nuläget. Visst de vann på Romme i ett lopp där de skulle diskas och jag tycker nog att motsåndet nu är ett par klasser högre nu!

hugotheboss 2014-09-04 12:41

Det blir intressant att se hur banan är på fredagens V65. Det körs provlopp idag, torsdag, många aktiva som klagade på att den var för lös. Kanske kan krångla till det lite för hästar som kräver fäste för att fungera!

monimaker1 2014-09-04 15:16

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 368689)
När jag kollar på strecken, så här långt, så lutar jag mer och mer åt ett TV-system med spik för Ludde i sista. Jag förstår inte alls att Occhione Jet drar på sig så mkt streck i nuläget. Visst de vann på Romme i ett lopp där de skulle diskas och jag tycker nog att motsåndet nu är ett par klasser högre nu!

Om man ser till loppet innan då han fick en mer passande löpning och troligtvis kommer att få det i detta lopp så tycker jag att streck% känns helt ok...

monimaker1 2014-09-04 15:32

Citat:

Ursprungligen postat av Tamuli (Inlägg 368666)
Är väl det jag börjar luta åt också.
Men då gäller det att hitta bra spikdrag också.
Känns som man varit helt fel ute sista tiden på spikarna. Har man spikat en favorit då har den svikit, har man chans spikat så har favoriten vunnit.

Hade haft ett spikdrag i sjätte om det inte hade varit för Oliver Kronos och Goop.
Är inne på att Trust Launcher får behålla ledningen och då kan ju P.U styra lite som han vill men sen är ju frågan hur han tänker, släppa till favoriten om och när Goop kommer eller vill han fortsätta köra i ledningen.
Tror inte han vill köra i ledningen till vilket pris som helst utan släpper enbart till Goop. Så den chans spiken blir till att strunta i och gardera istället.

Jag tror åxå mycket på TL i sjätte. Har ju visat fina tider på distansen tidigare och långspurten senast var ENORM. Den blir iaf min spik i en svårlöst omgång.:sweatdrop:

clarund 2014-09-04 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 368324)
(Som svar på spalato:s system)

Favoritpolisen slår till, favoriten i avd 6 är inte med :)

Nädå diskutera på , men känner ändå att jag måste ge spalato en eloge för att inte slentrianmässigt plocka med favoriterna, det gör det så mycket lättare att se vad någon egentligen tror på när de inte målar på för målandets skull !

Bra jobbat spalato, hoppas du får utdelning redan på lördag ! :clap:

ps Har inte heller någon feeling för Oliver Kronos, om inte annat galopperar han i var och varannan start...

Tamuli 2014-09-04 17:17

Citat:

Ursprungligen postat av monimaker1 (Inlägg 368715)
Jag tror åxå mycket på TL i sjätte. Har ju visat fina tider på distansen tidigare och långspurten senast var ENORM. Den blir iaf min spik i en svårlöst omgång.:sweatdrop:

Ja var ju en grym långspurt, det är ju en riktigt kapabel häst och distansen borde inte vara något minus. Läget är ju utmärkt och klarar bara P.U av att hålla ut ledningen så borde ju det vara en fin chans, men är ändå lite skraj för att Goop lyckas lösa det på något vis.
Men skulle man gå på första instinkten så borde man ju spika eftersom TL var första strecket för mig i det loppet.

mackpeter 2014-09-04 17:26

Citat:

Ursprungligen postat av clarund (Inlägg 368728)
Favoritpolisen slår till, favoriten i avd 6 är inte med :)

Nädå diskutera på , men känner ändå att jag måste ge spalato en eloge för att inte slentrianmässigt plocka med favoriterna, det gör det så mycket lättare att se vad någon egentligen tror på när de inte målar på för målandets skull !

Bra jobbat spalato, hoppas du får utdelning redan på lördag ! :clap:

ps Har inte heller någon feeling för Oliver Kronos, om inte annat galopperar han i var och varannan start...

Du får sharps för att du ger eloge till spalato. Det får han av mig också. Men hans tidiga upplägg gör mig nyfiken på filosofin bakom. Spalato är ju en mycket erfaren och påläst spelkompositör.:hattenav:

Att inte ha feeling för Oliver Kronos köper jag. Jag har feeling för Carelin, som blev tokbortkörd av Haugstad senast i derbykvalet.:thumbup:

Kyodai 2014-09-04 17:53

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 368733)
Du får sharps för att du ger eloge till spalato. Det får han av mig också. Men hans tidiga upplägg gör mig nyfiken på filosofin bakom. Spalato är ju en mycket erfaren och påläst spelkompositör.:hattenav:

Att inte ha feeling för Oliver Kronos köper jag. Jag har feeling för Carelin, som blev tokbortkörd av Haugstad senast i derbykvalet.:thumbup:

Oj, det där lät fränt. Spelkompositör... mmm, det skulle jag vilja vara!

Hur blir man en sådan? ("Vad jobbar du med då?" "Jag är spelkompositör"

Skitfränt! :hattenav:

mackpeter 2014-09-04 18:45

Citat:

Ursprungligen postat av Kyodai (Inlägg 368738)
Oj, det där lät fränt. Spelkompositör... mmm, det skulle jag vilja vara!

Hur blir man en sådan? ("Vad jobbar du med då?" "Jag är spelkompositör"

Skitfränt! :hattenav:

Tack!:hattenav:
Spalato är en äkta spelkompositör.:KO:
Ge mig en kreativ vinnare med motivering, så får du en egen kreativ utnämning till ditt visitkort på lördag natt!:drunk:

spalato 2014-09-04 20:24

Körde ett system (rank Sydsvenskan)

2.4.11 (6.5)
10 spik (2.1)
1.2.5. (9.11)
4.10 (5.11)
3.6.9.14.15 (2.4)
1.9 (2.4)
3.5.11 (9.2)

270kr

spalato 2014-09-04 20:28

Sydsvenskans system 675kr

2.4.11(6.5)
10spik (2.1)
1.2.5 (9.11)
4.5.6.10.11(3.1)
6spik (3.9)
1.2.3.4.8.9 (12.6)
2.3.5.9.11 (6)

spalato 2014-09-04 20:32

Eftersom jag går på SVD:s rank kom Oliver med.....men 1 Frozen tror jag mer på ......Carelin lär också göra så .....

Om_sommaren 2014-09-04 21:06

Citat:

körde haugstad bort carelin i kvalet.? hästen kastade väl sig i galopp i starten vill jag minnas

spalato 2014-09-04 22:18

Lyssnade precis på podcast med TT =Anders Malmroth

Han trodde på Ivar Sånna. Nämnde oxå Tiberius F. Lyssna gärna.....oops fel dag/forum

mackpeter 2014-09-04 23:19

V75-7.
Hur ska vi se på Occhione Jet? Stig H andas optimism på sin hemsida. Erkänner att han senast borde diskats för passgång i mål. Skall nu gå med lätta skor runt om. Var bra i Hugo Åbergs som tvåa efter Ed You och diskad fransos. Fick gången före stryk av Kadett CD.

Det är väl bara att spika Mosaique Face.......
Eller ska jag ta med Kadett CD och Magic Tonight.:sweatdrop:

Dahle 2014-09-04 23:33

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 368802)
V75-7.
Hur ska vi se på Occhione Jet? Stig H andas optimism på sin hemsida. Erkänner att han senast borde diskats för passgång i mål. Skall nu gå med lätta skor runt om. Var bra i Hugo Åbergs som tvåa efter Ed You och diskad fransos. Fick gången före stryk av Kadett CD.

Det är väl bara att spika Mosaique Face.......
Eller ska jag ta med Kadett CD och Magic Tonight.:sweatdrop:

Själv tror jag och hoppas att Standout spetsar och Uffe leder runt om, men med både Ludde och Robban i loppet, tveksamt att han får sitta i lugn och ro.
Får se hur man gör ???