Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-01, 13:59   #1
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75 Jägersro 6/9 Jackpot


Avlägger maidenship att öppna en tråd.

V75-6. 12 Carelin har kapacitet att strida om segern i derbyt. Trots spår 12har han god chans att vinna här. Det är denna typ av "derbyfinalmissare", som nu kommer att vinna lopp den närmaste tiden.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-01, 14:16   #2
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Avlägger maidenship att öppna en tråd.

V75-6. 12 Carelin har kapacitet att strida om segern i derbyt. Trots spår 12har han god chans att vinna här. Det är denna typ av "derbyfinalmissare", som nu kommer att vinna lopp den närmaste tiden.
Va redan! Såg idag, i Aftonblaskan, att det varit stora översvämningar på Jägersro. Hoppas de fixar till allt, det är ju tävlingar på banan flera dagar den här veckan!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-01, 15:03   #3
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Banan på Jägersro blir nog bra trots helgens översvämning. Fram till onsdag blir det 2-5 m/sek och sol. Resten av veckan 18 grader som varmast varje dag.

V75-3 är ett lopp för 3-åringar med 450' i förstapris. Det har lockat några utlänningar. Ser ut att låsas på 1 Expo Express och 5 Jontte Boy. Men 3-åringar och långa resor ger ofta galopp för den som vill gardera.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-01, 16:59   #4
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Banan på Jägersro blir nog bra trots helgens översvämning. Fram till onsdag blir det 2-5 m/sek och sol. Resten av veckan 18 grader som varmast varje dag.

V75-3 är ett lopp för 3-åringar med 450' i förstapris. Det har lockat några utlänningar. Ser ut att låsas på 1 Expo Express och 5 Jontte Boy. Men 3-åringar och långa resor ger ofta galopp för den som vill gardera.
Jag är inne på 1,4,5 här! Antingen det eller spik på ledaren!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-01, 19:59   #5
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

V75-1
3 Caliber T.T är kanske ingen häst som vinner ihjäl sig, men har fått ett bra läge. Skrällbud. 4 October Kronos är startsnabb och leder länge. Hela vägen? 2 Aristocat Boko galopperade senast och verkar har formen på topp. Givet streck! 5 Perfect Power satt fast med rubbet senast i Ahsell Legendsloppet.

V75-2
10 Calvin Bore svarade för ett mkt bra lopp senast mot tufft motstånd. (Archangel Am vann). Spikas!

V75-3
Var inne på att chansspika 11 Coolwater Inn först, men ändrade mig. Den modige chansspikar.10 Sheava Vik blir nog mkt spelad. Överskattad? 4 Saphire Bi är ute på bättre distans nu och tidig på kupongen.7 Kickans Girl testades barfota senast , med lyckad utgång. Kan överraska.1 Expro Express har jag ingen info på, förutom tre raka segrar.

V75-4
10 Even´s First Boy gick en mäktig långsida senast bakom vinnande Poker Kronos. Spikalternativ. I jakten på de stora pengarna garderar jag upp loppet. Främst med 1 Teetime. Risk för att den blir instängd är stor, då 2 Money Lloyd är snabb ut. 4 Going Ville är mera stark än snabb, men vi alltoftare får vi se denna typ av häst vinna även på kort distans. Se upp!

V75-5
Här tror jag 6 Rare Wise As blir svårslagen. Gjorde ett fantomlopp från dödens senast, där man utmanade om segern.Spikas! I reservrutan sätter jag 14 Hanna Banker...

V75-6
1 Frozen kördes av lärling senast, där man kom loss sent.Strider garanterat om segern. 6 Bear with Me gick barfota senast och verkar allround. senaste segern togs 1 juni 2013. Kan vara dags nu! 8 Alkalizer Am gick bra som trea senast och är under utveckling. Loppets dark-horse. Sista strecket går till 12 Carelin, där risken för galopp är mindre från spår tolv.

V75-7
5 Mosaique Face är bästa hästen i fältet. Toppchans! Vill ändå gardera med 11 Magic Tonight som är ute på sin önskedistans.


Systemförslag
v75-1: 2.3.4.5
v75-2: 10 Calvin Bore (2)
v75-3: 1.4.7.10.11
v75-4: 1.2.4.5.6.10
v75-5: 6 Rare Wise As (14)
v75-6: 1.6.8.12
v75-7: 5.11

480 kr / 50kr per andel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)

Senast redigerad av spalato den 2014-09-01 klockan 23:28.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-01, 21:17   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Undrar om man kan få över 1,50 på Rare Wise As?, skojar lite, men är väl bara starttrögheten emot, borde kunna ha god chans om den kom lindrigt till dödens...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-01, 23:45   #7
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
V75-1
3 Caliber T.T är kanske ingen häst som vinner ihjäl sig, men har fått ett bra läge. Skrällbud. 4 October Kronos är startsnabb och leder länge. Hela vägen? 2 Aristocat Boko galopperade senast och verkar har formen på topp. Givet streck! 5 Perfect Power satt fast med rubbet senast i Ahsell Legendsloppet.

V75-2
10 Calvin Bore svarade för ett mkt bra lopp senast mot tufft motstånd. (Archangel Am vann). Spikas!

V75-3
Var inne på att chansspika 11 Coolwater Inn först, men ändrade mig. Den modige chansspikar.10 Sheava Vik blir nog mkt spelad. Överskattad? 4 Saphire Bi är ute på bättre distans nu och tidig på kupongen.7 Kickans Girl testades barfota senast , med lyckad utgång. Kan överraska.1 Expro Express har jag ingen info på, förutom tre raka segrar.

V75-4
10 Even´s First Boy gick en mäktig långsida senast bakom vinnande Poker Kronos. Spikalternativ. I jakten på de stora pengarna garderar jag upp loppet. Främst med 1 Teetime. Risk för att den blir instängd är stor, då 2 Money Lloyd är snabb ut. 4 Going Ville är mera stark än snabb, men vi alltoftare får vi se denna typ av häst vinna även på kort distans. Se upp!

V75-5
Här tror jag 6 Rare Wise As blir svårslagen. Gjorde ett fantomlopp från dödens senast, där man utmanade om segern.Spikas! I reservrutan sätter jag 14 Hanna Banker...

V75-6
1 Frozen kördes av lärling senast, där man kom loss sent.Strider garanterat om segern. 6 Bear with Me gick barfota senast och verkar allround. senaste segern togs 1 juni 2013. Kan vara dags nu! 8 Alkalizer Am gick bra som trea senast och är under utveckling. Loppets dark-horse. Sista strecket går till 12 Carelin, där risken för galopp är mindre från spår tolv.

V75-7
5 Mosaique Face är bästa hästen i fältet. Toppchans! Vill ändå gardera med 11 Magic Tonight som är ute på sin önskedistans.


Systemförslag
v75-1: 2.3.4.5
v75-2: 10 Calvin Bore (2)
v75-3: 1.4.7.10.11
v75-4: 1.2.4.5.6.10
v75-5: 6 Rare Wise As (14)
v75-6: 1.6.8.12
v75-7: 5.11

480 kr / 50kr per andel
Noterar att du inte tror på Jormas styrning i V75:3 ngn anledning? I DD1 Är jag inne på att chansspika nr 1, på den här distansen så borde han hitta ut! I DD2 tänker jag köra med 3 hästar, bara för att typ, 5,6,11. Först tyckte jag det var givet att spika Ludde, men tydligen så har Magic Tonight vunnit alla deras inbördes möten, och Örjan ryggar i starten, känns dumt att inte strecka. Kadetten är väl mest på Bergh och för att det är roligare med en tredje häst!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-02, 01:02   #8
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Chansar bort Jormas styrning (favoriten i loppet?)....
Kan absolut vara ett felval....men dt är ju trots allt treåringar...11 Coolwater är mkt intressant ....nu med Erik. Distansen känns som ett plus och "bara" elva hästar =mer plats än man tror. Jorma segrar inte ihjäl sig på Jägers precis, men hästen slog Fire to the Rain på Valla.....hmmm vet ej vad jag tänkte på när jag skrev.....kanske ett jättemisstag....ahhh nu vet jag. Förväxlade hästen med JONESY!!!! Hjärnsläpp....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)

Senast redigerad av spalato den 2014-09-02 klockan 06:21.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-02, 11:01   #9
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
V75-1
3 Caliber T.T är kanske ingen häst som vinner ihjäl sig, men har fått ett bra läge. Skrällbud. 4 October Kronos är startsnabb och leder länge. Hela vägen? 2 Aristocat Boko galopperade senast och verkar har formen på topp. Givet streck! 5 Perfect Power satt fast med rubbet senast i Ahsell Legendsloppet.

V75-2
10 Calvin Bore svarade för ett mkt bra lopp senast mot tufft motstånd. (Archangel Am vann). Spikas!

V75-3
Var inne på att chansspika 11 Coolwater Inn först, men ändrade mig. Den modige chansspikar.10 Sheava Vik blir nog mkt spelad. Överskattad? 4 Saphire Bi är ute på bättre distans nu och tidig på kupongen.7 Kickans Girl testades barfota senast , med lyckad utgång. Kan överraska.1 Expro Express har jag ingen info på, förutom tre raka segrar.

V75-4
10 Even´s First Boy gick en mäktig långsida senast bakom vinnande Poker Kronos. Spikalternativ. I jakten på de stora pengarna garderar jag upp loppet. Främst med 1 Teetime. Risk för att den blir instängd är stor, då 2 Money Lloyd är snabb ut. 4 Going Ville är mera stark än snabb, men vi alltoftare får vi se denna typ av häst vinna även på kort distans. Se upp!

V75-5
Här tror jag 6 Rare Wise As blir svårslagen. Gjorde ett fantomlopp från dödens senast, där man utmanade om segern.Spikas! I reservrutan sätter jag 14 Hanna Banker...

V75-6
1 Frozen kördes av lärling senast, där man kom loss sent.Strider garanterat om segern. 6 Bear with Me gick barfota senast och verkar allround. senaste segern togs 1 juni 2013. Kan vara dags nu! 8 Alkalizer Am gick bra som trea senast och är under utveckling. Loppets dark-horse. Sista strecket går till 12 Carelin, där risken för galopp är mindre från spår tolv.

V75-7
5 Mosaique Face är bästa hästen i fältet. Toppchans! Vill ändå gardera med 11 Magic Tonight som är ute på sin önskedistans.


Systemförslag
v75-1: 2.3.4.5
v75-2: 10 Calvin Bore (2)
v75-3: 1.4.7.10.11
v75-4: 1.2.4.5.6.10
v75-5: 6 Rare Wise As (14)
v75-6: 1.6.8.12
v75-7: 5.11

480 kr / 50kr per andel
Att du fick hjärnsläpp i V75-3 med streck för "halva fältet" utom storfavoriten kan jag förstå.
Men vad är din streckfilosofi i V75-6? Rata favoriterna? Alla dina fyra streck är streckade lägre än fem procent.
Jag vet, att du är påläst, kan hästarna och vågar ha egna udda idéer. Det är fräscht att läsa dig. Men ibland svårt att se den röda tråden.
Jag kan sova lugnt om natten, om kupongen skall dra in minst en miljon. Annars grubblar jag över denna gåta.
Medan jag försöker komponera min egen kupong.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-02, 12:10   #10
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Att du fick hjärnsläpp i V75-3 med streck för "halva fältet" utom storfavoriten kan jag förstå.
Men vad är din streckfilosofi i V75-6? Rata favoriterna? Alla dina fyra streck är streckade lägre än fem procent.
Jag vet, att du är påläst, kan hästarna och vågar ha egna udda idéer. Det är fräscht att läsa dig. Men ibland svårt att se den röda tråden.
Jag kan sova lugnt om natten, om kupongen skall dra in minst en miljon. Annars grubblar jag över denna gåta.
Medan jag försöker komponera min egen kupong.
Hej! Ganska "enkelt" lopp. Tror faktiskt mest på 1 Frozen. Såg den på Jägersro, där man loss sent. Slog ju Dernier Viking nästsenast. 12 Carelin satsar på felfriavgång och kör säkert sista varvet. Räkna med svettig långsida! 6 Bear With Me spurtade sylvasst senst barfota! Långt framme. Kolla gärna arkivet! 8 Alkalizer Am blir farlig med loppet innanför västen och feelingen är bra när dt gäller distansen. Kan absolut överraska. Se upp!
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-02, 13:02   #11
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Hej! Ganska "enkelt" lopp. Tror faktiskt mest på 1 Frozen. Såg den på Jägersro, där man loss sent. Slog ju Dernier Viking nästsenast. 12 Carelin satsar på felfriavgång och kör säkert sista varvet. Räkna med svettig långsida! 6 Bear With Me spurtade sylvasst senst barfota! Långt framme. Kolla gärna arkivet! 8 Alkalizer Am blir farlig med loppet innanför västen och feelingen är bra när dt gäller distansen. Kan absolut överraska. Se upp!
Jo, jag såg dina motiveringar, när du presenterade kupongen. Bra att du motiverar och inte bara tippar "in the blue". Carelin är också mitt tidiga drag - se första inlägget. Men du ratar de två största favoriterna. Varför?

Sätter du någon av de här tidiga kupongerna någon gång?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-02, 13:06   #12
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jo, jag såg dina motiveringar, när du presenterade kupongen. Bra att du motiverar och inte bara tippar "in the blue". Carelin är också mitt tidiga drag - se första inlägget. Men du ratar de två största favoriterna. Varför?

Sätter du någon av de här tidiga kupongerna någon gång?
Sällan dom sitter. Procenten kommer ju att fördelas. Carelin blir säkert en av favoriterna till slut, tippar jag. 9 Oliver Kronos har jag ingen feeling för. Kan inte motivera mer än att jag tror på mina fyra ännu mer! 3 Britt Palema körs nu barfota , men ? för distansen.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-03, 11:18   #13
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1088
Standard

löjligt lika ideer vi har denna veckan spalato... bägge dina spikar och skrällarna du lyfter fram tror jag på
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+5)
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-03, 11:36   #14
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rickyfashion Visa inlägg
löjligt lika ideer vi har denna veckan spalato... bägge dina spikar och skrällarna du lyfter fram tror jag på
Jag gjorde en tabbe i avd 3 tog inte med Jonette😠
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-03, 15:20   #15
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

6,11
2,10,12
1,4,5
4,10
6
1,2,4,7
5,6,11

Är väl hysat lika i bedömningen som spalato med flera, men chansar lite "vilt" i första och tar med en och annan "idiot" i övrigt. Det är ju mkt pengar på lördag. Dessutom är det bara ett av två stycken 576 raders. Får se var man hamnar på lördag!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td